De frituur

Peins dat Anderson content is dat het weekend is. :unsure:

Mijn wekelijkse bestelling bij mijn vaste frituur is alvast geplaatst voor morgenavond. Pakske friet met Mexicano en ne boulet. :love2:

Eens terug op den bureau heb ik haar gedropkicked in 't gezicht. Fwietjes.
Dan vond ik a collega Stefanie'tje aka de melkmuil met haar "als ik op regime ben eet ik een frikandel in plaats van een bicky burger" erger :puke:
Soit, ik had Deborahtje in de koffer van a oto gesleurd en gedropt in den Quick zodat ze ne Magicbox kon gaan halen

Laatst bewerkt:
Gisteren dagje Efteling met de familie. Plan was om nadien om samen te eten maar daar niks naar ons goesting gevonden.
Dan maar met z'n allen naar ons thuis gereden om daar frietjes te verorberen. Een delegatie naar de frituur, de rest naar ons thuis om de sauskes klaar te zetten.

Wat een feest toch: bicky's, satés, curryworsten, cervela's, bitterballe, kaaskrokketten, ragouzi's, kippets, mexicanos en ga maar door.
En natuurlijk: heerlijke verse frituur frieten voor zo ver het oog kon reiken.

Echt, da heeft gesmaakt.. op't laatste nog een bakje over waar iedereen maar een knabbeltje van bleef doen "voor een smaakje".
Resultaat: niks overschot en bijna 20 voldane magen. 't leven kan soms toch heerlijk zijn.

Laatst bewerkt:
Gisteren dagje Efteling met de familie. Plan was om nadien om samen te eten maar daar niks naar ons goesting gevonden.
Dan maar met z'n allen naar ons thuis gereden om daar frietjes te verorberen. Een delegatie naar de frituur, de rest naar ons thuis om de sauskes klaar te zetten.

Wat een feest toch: bicky's, satés, curryworsten, cervela's, bitterballe, kaaskrokketten, ragouzi's, kippets, mexicanos en ga maar door.
En natuurlijk: heerlijke verse frituur frieten voor zo ver het ook kon reiken.

Echt, da heeft gesmaakt.. op't laatste nog een bakje over waar iedereen maar een knabbeltje van bleef doen "voor een smaakje".
Resultaat: niks overschot en bijna 20 voldane magen. 't leven kan soms toch heerlijk zijn.
Pics?
Eventueel ook van de kop van de persoon na jullie in de rij in het frituur :oi22:

Gisterenavond naar een andere frituur geweest. Buiten staan wachten op mijn kameraad met een wachtpilske. Plots ruzie met de buur van de frituur. Begint tegen mij te zagen en fretten dat m'n wagen op privé terrein staat. Ik heb dat onlangs met een parkeerwachter ook gehad, terwijl dat mijn wagen niet was. 5 minuten van den dommen staan gebaren en volop staan discussiëren tot mijne maat er genoeg van had en zei tegen de buur dat dat mijn wagen niet was. Spijtig, want meneer stond op het punt de politie erbij te halen.

Anyhow, 't was heel lekker! Vrouwlief kreeg haar frieten niet op en die heb ik er ook bijgenomen.
Eens iets anders dan een Julientje. Foto

M'n maag neemt het mij niet in dank af vandaag, merk ik.

Terug in Belgie en natuurlijk meteen naar mijn oude favo friet-uur gegaan. Zat na 6 maanden zonder vol met twijfels, wat ga ik bestellen begot, ik ben maar 1 man, zijn 12 vleesjes teveel?? Kan ik wel een keuze maken tussen al de vleesjes die ik wil? Ik dacht bijna dat ik het niet zou overleven en ben dan ook half ingestort toen ik aan de toonbank stond. De frituriste achter de balie had het duidelijk al vaker gezien en keek dan ook niet om naar mij. Uiteindelijk toch een keuze kunnen maken en er meteen mee naar huis gesjeesd.
Food coma was het waard. Nu in de volgende week dat ik nog hier ben zien hoeveel keer ik kan gaan zonder dat het lijkt alsof ik een junkie ben die iedere keer weer om zijn fix moet.

Bijlagen

• 20240212_124633.jpg
    20240212_124633.jpg
    2 MB · Weergaven: 44
Terug in Belgie en natuurlijk meteen naar mijn oude favo friet-uur gegaan. Zat na 6 maanden zonder vol met twijfels, wat ga ik bestellen begot, ik ben maar 1 man, zijn 12 vleesjes teveel?? Kan ik wel een keuze maken tussen al de vleesjes die ik wil? Ik dacht bijna dat ik het niet zou overleven en ben dan ook half ingestort toen ik aan de toonbank stond. De frituriste achter de balie had het duidelijk al vaker gezien en keek dan ook niet om naar mij. Uiteindelijk toch een keuze kunnen maken en er meteen mee naar huis gesjeesd.
Food coma was het waard. Nu in de volgende week dat ik nog hier ben zien hoeveel keer ik kan gaan zonder dat het lijkt alsof ik een junkie ben die iedere keer weer om zijn fix moet.
Zalig! Ziet er heerlijk uit.

Waar vind je dat nog, een boulette die gesneden is in fijne stukken waarbij het middenstuk het beste is?! Lang geleden dat ik dat nog gezien heb.
De partij die alle frituren verplicht om z'n bouletten zo te snijden krijgt m'n stem!

Waar vind je dat nog, een boulette die gesneden is in fijne stukken waarbij het middenstuk het beste is?! Lang geleden dat ik dat nog gezien heb.
De partij die alle frituren verplicht om z'n bouletten zo te snijden krijgt m'n stem!
Frietboetiek te Oudsbergen, de manier waarop ze hun bouletten snijden is dan ook de hoofdreden dat ik nog steeds trouwe klant ben en iedere keer dat ik terug kom uit Vietnam ik de madam frituriste in de armen vlieg en mij tegen haar vettige boezem aan nestel.

Smaken verschillen. Ik prefereer de 4 grote stukken snijwijze.

Frietboetiek te Oudsbergen, de manier waarop ze hun bouletten snijden is dan ook de hoofdreden dat ik nog steeds trouwe klant ben en iedere keer dat ik terug kom uit Vietnam ik de madam frituriste in de armen vlieg en mij tegen haar vettige boezem aan nestel.
Ik vind ze niet zo lekker van daar. Elke keer ik thuiskom zijn ze wat slapjes en koud. De rit van 2u21 minuten zal er misschien wat mee te maken hebben.

Smaken verschillen. Ik prefereer de 4 grote stukken snijwijze.
Spijtig, ik vond u ne toffen.

Tip: als je degoutant veel vleesjes pakt, neem er een tweede pak friet bij zodat het lijkt alsof je voor meerdere mensen bestelt.
Zo word je nooit koning.

Je kan uw friturist natuurlijk deze week een subtiel cadeau afgeven. Het is tenslotte valentijn.

Vaste frietkot is op verlof deze week, dus check ik mijn back-up frietkot. Blijkt dat ze de frikandel XXL aanbieden. Dat besteld + mexicano en klein pak friet. Ik ga smullen morgenavond. (y)

Komop boys!
Fuck man, wat een irritante mens.

En het ziet er verschrikkelijk uit. Friturist blijf uw bicky.

Terug
Bovenaan