Wat een kutdag vandaag. Somber weer, mijn zogezegde baas die niks begrijpt van procedures ondanks alles 10 keer te hebben gespecifieerd adhv powerpoint presentaties, gebarentaal, fucking brailleschrift,...facturen die de pan uitswingen (kadaster, werken, alles omgerekend zo'n 300 frituurbezoeken aan poen

), mijn favoriete voetbalploegen die ofwel met hun kloten buitengeflikkerd zijn op een tornooi ofwel geen deuk meer kunnen stampen in ne pakske boter in de competitie, tvrouwke die 2 weken int buitenland zit waardoor ik veroordeeld ben tot zielig gefap. Fuck it, kga naar de frituur straks (al is het ni mijn frietdag) in een poging om alsnog ni door het raam te springen van de miserie. Ik heb troost nodig verdomme. Ik ga me eerst hier thuis lanceren met 3 halve liters nadat ik aan mijn baas heb gecommuniceerd dat ze mijn zak kan opblazen en dat ik morgen wel naar haar gezeik zal horen. Vervolgens naart frituur, "Eh pei, tu vois bien ma gueule? Ah t'as compris alors, hier me da wachtpintje gast! Mijn bestelling in gedachte: ne middel, bicky cheese, stoofvleessaus, curryworst spéciale, ne potteke verse mayo en verse tartaar. En laat de frituur aub ni "exceptionnellement fermé" zijn of ik sta morgen in de gazet!