Vanavond naar de zesdaagse in Gent, uiteraard eerst langs Chasse Patat vlak aan het citadelpark voor heerlijke frietjes en wat pinten om in de sfeer te komen... Aftellen!!! 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vooral die pintenVanavond naar de zesdaagse in Gent, uiteraard eerst langs Chasse Patat vlak aan het citadelpark voor heerlijke frietjes en wat pinten om in de sfeer te komen... Aftellen!!!![]()

Gisteren naar frituur 't Leeuwke geweest in Waregem voor een Julientje. Dat was het meest culinaire julientje dat ik ooit gegeten heb. Normaal is dat gewoon wat prut in een plastieken bakje. Maar daar kreeg ik dat mooi geserveerd in een diep bord, de saus er kunstzinning over gegoten met een mooie afkruiding van satésaus. Peter Goossens is er niets bij.

Satésaus als in pindasaus?Gisteren naar frituur 't Leeuwke geweest in Waregem voor een Julientje. Dat was het meest culinaire julientje dat ik ooit gegeten heb. Normaal is dat gewoon wat prut in een plastieken bakje. Maar daar kreeg ik dat mooi geserveerd in een diep bord, de saus er kunstzinning over gegoten met een mooie afkruiding van satésaus. Peter Goossens is er niets bij.
Ik denk satékruiden?Satésaus als in pindasaus?
Een vette 9/10! Ik heb een punt afgetrokken omdat ze geen ander bakje gegeven hebben voor zijn Julientje.@Mr.Anderson wa denkt ge ervan pee?
The Frietmaster has spokenEen vette 9/10! Ik heb een punt afgetrokken omdat ze geen ander bakje gegeven hebben voor zijn Julientje.
De frituur waar ik ga heeft van die grote, kartonnen, bakken speciaal voor een Julientje.

Zit nochtans in een bakje hoor, weliswaar geen kartonnen bakje, al de rest dat ernaast ligt zijn al de extra frietjes die je erbij kreeg, quasi een groot pak qua volume...Een vette 9/10! Ik heb een punt afgetrokken omdat ze geen ander bakje gegeven hebben voor zijn Julientje.
De frituur waar ik ga heeft van die grote, kartonnen, bakken speciaal voor een Julientje.
Ja dat zie ik. Wij hebben in de buurt ook een frituur die gewoon hun standaard plastieken bakje neemt van een 'grote'. Dat is te klein voor een deftig Julientje.Zit nochtans in een bakje hoor, weliswaar geen kartonnen bakje, al de rest dat ernaast ligt zijn al de extra frietjes die je erbij kreeg, quasi een groot pak qua volume...

). Effe gezien of hij niks vergeten is (met de ijskoude wachtpint in de hand) en tlijkt erop dat mijn bestelling compleet zal zijn. Ong 15 minuten resten er nu tussen nu en een schandalige gore schranspartij ten huize Beffer waarbij de mayonaise, stoofvleessaus en andere vettige smeerlapperij van mijn bakkes zal afdruipen. Iemand nen idee hoe foto's te posten trouwens?@Noctilucus pls helpJaja het is EINDELIJK weer de traditionele donderdagavond van Befferke gebleken met alles erop en eraan. Na het werk was het verzamelen geblazen met mijn probleemdrinkende collega's en nog meer problematische destructieve comazuipende zuipmaatje. Zonet half strompelend de frituur binnengewandeld, "friturist, kem weer gezope pee, ne middel me steufvleessaas, ne sito, ne ragouzi en last but not least ne curryweust spécial (fuck man wa smaakt die curryweust spécial goe af in bezopen toestand!!). Effe gezien of hij niks vergeten is (met de ijskoude wachtpint in de hand) en tlijkt erop dat mijn bestelling compleet zal zijn. Ong 15 minuten resten er nu tussen nu en een schandalige gore schranspartij ten huize Beffer waarbij de mayonaise, stoofvleessaus en andere vettige smeerlapperij van mijn bakkes zal afdruipen. Iemand nen idee hoe foto's te posten trouwens?
@Noctilucus pls help

The king has spoken!Jaja het is EINDELIJK weer de traditionele donderdagavond van Befferke gebleken met alles erop en eraan. Na het werk was het verzamelen geblazen met mijn probleemdrinkende collega's en nog meer problematische destructieve comazuipende zuipmaatje. Zonet half strompelend de frituur binnengewandeld, "friturist, kem weer gezope pee, ne middel me steufvleessaas, ne sito, ne ragouzi en last but not least ne curryweust spécial (fuck man wa smaakt die curryweust spécial goe af in bezopen toestand!!). Effe gezien of hij niks vergeten is (met de ijskoude wachtpint in de hand) en tlijkt erop dat mijn bestelling compleet zal zijn. Ong 15 minuten resten er nu tussen nu en een schandalige gore schranspartij ten huize Beffer waarbij de mayonaise, stoofvleessaus en andere vettige smeerlapperij van mijn bakkes zal afdruipen. Iemand nen idee hoe foto's te posten trouwens?