De frituur

Mijn bestelling bij frituur botermarkt: julientje Samourai en een bicky. Zou extra vleesje overwegen, want dat julientje is maar een middel, maar ik heb er het geld niet voor :D. Maat wist me gisteren ook te vertellen dat voor de echt grote porties ik naar Flora Friet zou moeten gaan :)
 
Iemand die weet of ik in of rond Brussel zo'n Julientje of Romboutje kan vinden?
De gendarm my friend, ninoofsesteenweg af kanten van schepdaal

 
Donderdag spontaan frietje gaan halen. Rustig gedaan; Gewone, bicky royal en twijfelaar. Had dan wel zin in wat extra saus dus thuis de frigo open getrokken en mij eens laten gaan: mix van samoerai, barbecue, smoelsaus en mammoeth van Pauwels erop gesmeerd.

Achteraf wel nog een viandel in de airfryer gesmeten, want had nog goesting in een extra'tje.
Waar haalt ge die mammoet van Pauwels? Imo de beste saus die er is!
 
Mijn bestelling bij frituur botermarkt: julientje Samourai en een bicky. Zou extra vleesje overwegen, want dat julientje is maar een middel, maar ik heb er het geld niet voor :D. Maat wist me gisteren ook te vertellen dat voor de echt grote porties ik naar Flora Friet zou moeten gaan :)
En? Wat vond je ervan?

De streek heeft met de botermarkt, de zoutkorrel en florafriet wel prima frituren op een zakdoek.

De Zoutkorrel kan écht ontzettend goed zijn, maar hij is niet constant genoeg.
 
En? Wat vond je ervan?

De streek heeft met de botermarkt, de zoutkorrel en florafriet wel prima frituren op een zakdoek.

De Zoutkorrel kan écht ontzettend goed zijn, maar hij is niet constant genoeg.
Goh, beetje teleurgesteld. Iets te bruin gebakken frieten, plat bicky vleesje en de ketchup was niet van bicky en prijzig. Ik ben wel blij dat ik ze eindelijk eens heb mogen proeven!

Wij wonen zelf op de Hogeweg (Sint-Amandsberg) en ik fiets naar het Smulhoekje in Oostakker. Frituur Luna was (gesloten nu) ook wel goed.
 
't leven kan zo schoon zijn he. Vegan julienke + vegan bamischijf en bitterballen. Chasse Patat, topfrituur :love:

2024-04-12-20-09-16-577.jpg
 
Amai, mocht ik in Brussel wonen, ik ging elke dag naar frituur 1853 in Grimbergen.

Beste smashburgers die ge in een frituur kunt vinden.
 
Amai, mocht ik in Brussel wonen, ik ging elke dag naar frituur 1853 in Grimbergen.

Beste smashburgers die ge in een frituur kunt vinden.
Ze zijn verhuisd naar Strombeek. Hun hamburgers zijn goed maar de frietjes vind ik minder.

Elien heeft ook goeie hamburgers, maar vooral ook lekkere frietjes 🥰. De enige hier in de buurt, vind het qua frietjes maar povertjes in de noordrand van Brussel.
 
Hennig veel goesting in een vleesbommeke met potteke koude curry... :drool:

(Vleesbommeke = 2 curryworsten, mexicano, gehaktbal v/h huis, cervele & kipfingers :drool:)
Uuuhm mijnen beste... Veel respect voor u hé, je hebt hier duidelijk een leidinggevende rol. Maar vergeet je hier de essentie niet?

Waar zijn die frieten?
 
Niet kunnen weerstaan gisteren aan broodje mexicano, andalouse en een beetje ijsbergsla voor de extra crisp en frisheid.
 
Terug
Bovenaan