De Epstein files: Trumps vermeende betrokkenheid

Het was geen meeting met de DOJ, maar met een “vertegenwoordiger van het DOJ”. Het was een gesprek onder vier ogen tussen Maxwell en Todd Blanche, de voormalige persoonlijke verdedigingsadvocaat van Trump. Geen nota’s, geen opnames, niemand van de FBI erbij… allemaal expliciet VERBOTEN!

Allez zeg, en nu heeft die toevallig ~100 namen besproken hebben die door het “DOJ” is opgesteld. Zouden Bernie Sanders, Obama, Stephen Colbert, Powell van de Fed,… allemaal zo’n vieze manieren hebben in hun vrije tijd?

Ik denk dat we hier naar de Amerikaanse versie van de brand in de Reichstag aan het kijken zijn. Dubbele win: Trump gaat de onschuld claimen nadat Maxwell verklaart dat hij er niets mee te maken had, en hij kan zijn tegenstander ineens een poot uitdraaien.

Laatst bewerkt:
Het was geen meeting met de DOJ, maar met een “vertegenwoordiger van het DOJ”. Het was een gesprek onder vier ogen tussen Maxwell en Todd Blanche, de voormalige persoonlijke verdedigingsadvocaat van Trump. Geen nota’s, geen opnames, niemand van de FBI erbij… allemaal expliciet VERBOTEN!

Allez zeg, en nu heeft die toevallig ~100 namen besproken hebben die door het “DOJ” is opgesteld. Zouden Bernie Sanders, Obama, Stephen Colbert, Powell van de Fed,… allemaal zo’n vieze manieren hebben in hun vrije tijd?

Ik denk dat we hier naar de Amerikaanse versie van de brand in de Reichstag aan het kijken zijn. Dubbele win: Trump gaat de onschuld claimen nadat Maxwell verklaart dat hij er niets mee te maken had, en hij kan zijn tegenstander ineens een poot uitdraaien.
Maar tis wel verdacht dat de vorige legislatuur de doj er ook niet mee gaan praten is.
Dit potje stinkt serieus langs beide kanten.

Maar tis wel verdacht dat de vorige legislatuur de doj er ook niet mee gaan praten is.
Dit potje stinkt serieus langs beide kanten.
Tot een zekere hoogte wel. Het grote verschil ligt hem in het feit dat ik nooit iets heb gehoord over Epstein's files tijdens Biden's campagne, om nadien te doen alsof deze irrelevant zijn / niet bestaat.

Het “privilege” :wtf::unsure:. Met ieder statement dat hij heeft maakt hij het erger voor zichzelf… en Joe Rogan blijft als een pitbull aan zijn intussen bloedend been hangen.

Eigenlijk zou er nu een journalist moeten zijn die hem rechtstreeks aanspreekt met: “Uiteraard ben je nooit op dat eiland geweest, want je was niet rijk genoeg of had de juiste connecties”. Instant kortsluiting in zijn hoofd.

Trump cites Murdoch's age to seek swift deposition in Epstein case

On Monday, the president told reporters that his name may have been planted in the Epstein files by former Attorney General Merrick Garland or former FBI director James Comey.

Trump did not provide any evidence to support his allegations. Garland and Comey have not immediately responded to his comments.

We kunnen er dan van uitgaan dat zijn naam inderdaad hier en daar staat vermeld.

Het “privilege” :wtf::unsure:. Met ieder statement dat hij heeft maakt hij het erger voor zichzelf… en Joe Rogan blijft als een pitbull aan zijn intussen bloedend been hangen.

Eigenlijk zou er nu een journalist moeten zijn die hem rechtstreeks aanspreekt met: “Uiteraard ben je nooit op dat eiland geweest, want je was niet rijk genoeg of had de juiste connecties”. Instant kortsluiting in zijn hoofd.
Nu nog Ghislaine Maxwell pardonneren en bij het verlaten van de gevangenis kan ze dan verklaren dat Trump 'ne brave kerel' was.
Trump kan dan de heksenjacht openen op 'de andere namen'. Moest zijn naam toch ergens opduiken dan weet zijn achterban alvast dat het fake news zal zijn.

Nu nog Ghislaine Maxwell pardonneren en bij het verlaten van de gevangenis kan ze dan verklaren dat Trump 'ne brave kerel' was.
Trump kan dan de heksenjacht openen op 'de andere namen'. Moest zijn naam toch ergens opduiken dan weet zijn achterban alvast dat het fake news zal zijn.
Even mezelf quoten. Het is al voor de helft zo ver. Nu nog Maxwell pardonneren.

De Amerikaanse president Donald Trump heeft in een gesprek met journalisten in zijn golfclub in Schotland gesuggereerd dat zijn naam mogelijk aan het Epstein-dossier is toegevoegd, en dat door mensen met slechte bedoelingen.
HLN

Het verhaal wordt nog beter:

De Amerikaanse president Donald Trump heeft dinsdag een nieuwe kijk gegeven op zijn breuk met zedendelinquent Jeffrey Epstein. Hij beweerde dat de twee een geschil hadden over vrouwelijke medewerkers van zijn spa in Mar-a-Lago. Volgens de president “stal” Epstein onder meer Virginia Giuffre, die beweerde jarenlang te zijn misbruikt door de Britse prins Andrew.

We zijn gegaan van:
1. Wanneer ik president ben ga ik alle namen vrijgeven die in de lijsten van Epstein te vinden zijn.
2. Ik ben opnieuw president. De lijst ligt op de bureau van Pam Bondi.
3. Er is geen lijst.
4. Er doet een lijst de ronde en deze vermeld mijn naam. Fake news.
5. Epstein was een slecht persoon. Ik moest die man niet, die deed vreselijke dingen met (minderjarige?) vrouwen en hij stal mijn personeel. Ik ben slachtoffer in deze affaire.

Epstein en Giuffre pleegden allebei zelfmoord, die kunnen geen weerwoord bieden.
Trump speelt gewoon een vies spel op de kap van overleden personen en hij is de rollen aan het omdraaien waarbij hij nu slachtoffer wordt.

Zou het gewoon zijn narcisme zijn? Hij kan er niet tegen dat zijn naam in verband wordt gebracht met negatieve zaken.
Of hij heeft echt walgelijke dingen gedaan samen met Epstein?

Een kat in het nauw maakt rare sprongen en gezien zijn verleden van vrouwenmisbruik, zegt mijn gevoel het laatste... :unsure:

Het probleem is wel dat hoe meer de "mainstream media" anti-Trump rapporteert, hoe groter de kans er een rally-round-the-flag effect gegenereert wordt binnen MAGA.

Niet dat ik daarom wil zeggen dat CNN e.d. er niet zo over mogen berichten, maar eerder dat ik hem toch weer de dans zie ontspringen wegens de hondstrouwe fanbase.

Erover berichten… Hij heeft het bij mijn weten gewoon live-on-air gezegd, dus zou bizar zijn om het dan stil te zwijgen.
Ik zou eens graag meningen van psychiaters horen, maar veel erger dan dit kan narcisme zich toch niet manifesteren ?! Gewoon alles draait om hem.

Het probleem is wel dat hoe meer de "mainstream media" anti-Trump rapporteert, hoe groter de kans er een rally-round-the-flag effect gegenereert wordt binnen MAGA.

Niet dat ik daarom wil zeggen dat CNN e.d. er niet zo over mogen berichten, maar eerder dat ik hem toch weer de dans zie ontspringen wegens de hondstrouwe fanbase.
Ik denk dat dit ook wel een moment is voor de "fanbase", waarvan een deel al aan het ontnuchteren zijn om dat ze er nu al de negatieve effecten van ondervinden, om zich toch kritisch te durven uiten over Trump.

Vrij vertaald, "ik ben nog altijd waar Trump voor staat(willen hun volk/tribe niet kwijtspelen) maar pedophilie daar trek ik de lijn".

Ik zie toch al effe heel wat podcasters en andere marginaal beroemde idioten hun staart intrekken en de rem zetten.

Ik denk dat dit ook wel een moment is voor de "fanbase", waarvan een deel al aan het ontnuchteren zijn om dat ze er nu al de negatieve effecten van ondervinden, om zich toch kritisch te durven uiten over Trump.

Vrij vertaald, "ik ben nog altijd waar Trump voor staat(willen hun volk/tribe niet kwijtspelen) maar pedophilie daar trek ik de lijn".

Ik zie toch al effe heel wat podcasters en andere marginaal beroemde idioten hun staart intrekken en de rem zetten.
Waardoor dan JD Vance de nieuwe Messias zal worden zeker.
Die lijkt me wel vrij te zijn van dit soort schandalen of vergis ik me daarin?

Terug
Bovenaan