Maar die is bijlange niet zo populair bij de MAGA's als Trump.Waardoor dan JD Vance de nieuwe Messias zal worden zeker.
Die lijkt me wel vrij te zijn van dit soort schandalen of vergis ik me daarin?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die is bijlange niet zo populair bij de MAGA's als Trump.Waardoor dan JD Vance de nieuwe Messias zal worden zeker.
Die lijkt me wel vrij te zijn van dit soort schandalen of vergis ik me daarin?
Wacht. Even proberen begrijpen!De pot begint toch meer en meer te stinken;
https://www.hln.be/buitenland/myste...fbi-had-altijd-al-volledige-beelden~ab952a8a/
Ik denk dat er sowieso weinig mensen de uitleg van een technische storing geloofden.
Probleem dat ze natuurlijk zelf ook creëren. De overheidsinstellingen onder Trump verliezen helemaal hun geloofwaardigheid.De FBI en het DOJ zijn totaal geloofwaardig! Ze denken duidelijk dat hun kiesvee compleet achterlijk is of doen in elk geval hard hun best om het zo te laten lijken.

Slecht toneel dit. And now give me my "get out of jail free" card.
Hoeveel waarde kan je daar nu aan hechten? Er is geen enkele incentive om de waarheid te vertellen. Ze vertelt gewoon wat de DoJ wil horen.
Het is wel een stuk makkelijker iemand te doden in een minimum Security gevangenis naar het schijnt.
- Maxwell is getransfereerd naar een minimum security gevangenis. Normaal gezien voorbehouden voor first time offenders, gevangenen met een heel korte straf, en normaalgezien ook als voorwaarde is dat de felony non violent was. Lijkt me toch dat Maxwell met haar 20 jarige straf voor 5 veroordelingen waaronder sex trafficking minderjarigen etc niet aan voldoet.
Het is wel een stuk makkelijker iemand te doden in een minimum Security gevangenis naar het schijnt.
Wie weet pleegt ze binnenkort ook ‘zelfmoord’.