De Epstein files: Trumps vermeende betrokkenheid

pridepresident2024.gif

sorry kon het niet laten... :oi22:
Maar dit is toch wel vergezocht. Iemand wat meer context van die mails?

Mijn epstein bingokaart van dit jaar had niet de optie: Bill Clinton zou een blowjob gekregen hebben van Donald Trump en de russen zouden er een foto van hebben. (Released in the democratische epstein mails van eergisteren)
Kan niet wachten tot een (moedig) journalist deze vraag aan Trump durft te stellen.

Gisteren zag ik deze kop passeren op De Speld

583067060_1234528425369452_1103916314447731037_n.jpg

Eigenlijk vat dit de huidige situatie vrij goed samen. Iedereen weet dat Donald Trump een walgelijk figuur is, en zijn volgers blijven het slikken. Hij is immuun voor vervolging, tenzij de Senaat zich toch tegen hem keert en kies voor impeachment, wat niet zal gebeuren, en in dit geval kan hij nog altijd finaal een veto stellen om te voorkomen dat de files worden gereleaset. Zelfs al heeft hij Clintons mannenpap geslikt, het zal hoogstens zijn nalatenschap aantasten.

Is er dan nieuw bewijs hierrond?
Niet echt voor zover ik weet.

Er zitten wel documenten bij die de links tussen Epstein en Israël nog wat meer in de verf zetten. Epstein was zeer goed bevriend met voormalig Israëlisch PM Ehud Barak en Epstein's schoonvader had sterke banden met de Mossad. Epstein op zijn beurt gebruikte zijn relatie met Barak om in contact te komen met o.a. Peter Thiel en Vladimir Putin.

Uit vorige mails bleek al dat Epstein Israël hielp bemiddelen met landen als Mongolië, Rusland en Ivoorkust. Nu ook mails die aantonen dat de spion Yoni Koren, rechterhand van toenmalig minister van defensie Ehud Barak, wekenlang in een Manhattan appartement van Epstein verbleef.

En dan zitten er zo'n mails tussen: Barak die aan Koren een retour aanvraagt voor zijn beats by Dr. Dre headphones :biglaugh: toch twee mensen die slim genoeg waren om in code te praten.

https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2Faa629264-ce5f-4445-a657-eba770b6664c_1320x1366.png

En dan zitten er zo'n mails tussen: Barak die aan Koren een retour aanvraagt voor zijn beats by Dr. Dre headphones :biglaugh: toch twee mensen die slim genoeg waren om in code te praten.

Wat het nog vreemder maakt is dat er een e-mail tussen 2 Israëliërs in het Engels wordt verstuurd.
Wat ook effectief vreemd is want in vorige en volgende mails communiceren ze zuiver in het Hebreeuws. Koren zijn antwoord op deze mail is zelfs in het Hebreeuws.
Trouwens ook vreemd dat zo een persoon zijn e-mail adres zoiets banaals is. Het lijkt wel alsof Barak niet verder geraakt is dan zijn e-mail adres te blijven gebruiken die hij maakte op 12 jarige leeftijd om runescape te kunnen spelen.

Dat er een link is met Epstein hoeft niet zozeer iets te betekenen voor de hoofdaanklacht.
Dat Epstein een lange arm had en ook op andere vlakken buiten seksueel hand en spandiensten verleende is perfect mogelijk.
Dat dit niet problematisch is eveneens.

Nu zou Trump toch z'n partij oproepen om voor de vrijgave van het dossier te stemmen :confused:
Ik dacht dat volgens hem het dossier niet bestond, door Obama gemaakt, door de Democraten gemaakt, ... en nu roept hij op om toch voor de vrijgave ervan te stemmen.
Wie gelooft die man nog?

Nu zou Trump toch z'n partij oproepen om voor de vrijgave van het dossier te stemmen :confused:
Ik dacht dat volgens hem het dossier niet bestond, door Obama gemaakt, door de Democraten gemaakt, ... en nu roept hij op om toch voor de vrijgave ervan te stemmen.
Wie gelooft die man nog?
Zijn blinde volgers.

Terug
Bovenaan