Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan niet wachten tot een (moedig) journalist deze vraag aan Trump durft te stellen.Mijn epstein bingokaart van dit jaar had niet de optie: Bill Clinton zou een blowjob gekregen hebben van Donald Trump en de russen zouden er een foto van hebben. (Released in the democratische epstein mails van eergisteren)
Er zijn al berichten uit het Steele dossier dat Putin 'dirt' van Trump heeft.Verklaart waarom Trump zo'n pussy is tov Putin.

Is er dan nieuw bewijs hierrond?Al lang verbaasd dat Epstein didn't kill himself intussen nog niet vanonder het stof is gehaald.
Niet echt voor zover ik weet.Is er dan nieuw bewijs hierrond?
toch twee mensen die slim genoeg waren om in code te praten.
En dan zitten er zo'n mails tussen: Barak die aan Koren een retour aanvraagt voor zijn beats by Dr. Dre headphonestoch twee mensen die slim genoeg waren om in code te praten.

Zijn blinde volgers.Nu zou Trump toch z'n partij oproepen om voor de vrijgave van het dossier te stemmen
Ik dacht dat volgens hem het dossier niet bestond, door Obama gemaakt, door de Democraten gemaakt, ... en nu roept hij op om toch voor de vrijgave ervan te stemmen.
Wie gelooft die man nog?