Philharmoniker
Active member
Neen idd.Geen idee wat daar grappig aan is, maar het zal aan mij liggen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen idd.Geen idee wat daar grappig aan is, maar het zal aan mij liggen.

En als het dat niet is zal het wel iet anders zijnDe moment dat zoiets gebeurt gaat het hek toch helemaal van de dam daar, zou je denken.
Ik zeg nergens dat het niet goed is dat hij de procedure zou volgen. Wat hij trouwens niet doet, hij schendt opnieuw de scheiding der machten door zich te moeien met onderzoek. Maar stel dat hij die nu zou volgen, zou ik dat goed vinden.En nu volgt hij de juridische procedure die volgens jou zo enorm belangrijk is voor een democratie en nu is het weer niet goed?
Uiteraard niet, waarom zou het tussen die twee mogelijkheden beperkt zijn?
Net zoals met tal van andere politieke figuren, filmsterren en bekende Wall Street figuren; Epstein was een invloedrijke miljardair met veel connecties. Bill Clinton is persoonlijk met het privévliegtuig naar het eiland van Epstein gevlogen waar al die sekstaferelen zich hebben afgespeeld, de namen van Leonardi Di Caprio en David Copperfield zijn zelfs genoemd in de Epstein affaire (en nog tientallen anderen). Is het niet beter om uit te gaan van de onschuld van al die personen totdat hun eventuele betrokkenheid bij die misdaden bewezen is?
De stem van die kiezer was duidelijk pro Trump, je kan onmogelijk nagaan in welke mate de kiezer stemde op Trump o.w.v. zijn economische, migratie, werkgelegenheids, veiligheids, onderwijs, inflatie, .... standpunten. Dit hele Epstain onderwerp was maar een klein stukje van een veel ruimere campagne, mij persoonlijk was dit niet eens opgevallen tijdens Trump zijn campagne. Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit een breekpunt was dat een zwevende kiezer zou hebben overgehaald om Trump te stemmen ipv Harris.Ik zeg nergens dat het niet goed is dat hij de procedure zou volgen. Wat hij trouwens niet doet, hij schendt opnieuw de scheiding der machten door zich te moeien met onderzoek. Maar stel dat hij die nu zou volgen, zou ik dat goed vinden.
Het gaat me om jouw argument waar je mee zwaait wanneer het uitkomt, en totaal negeert als het niet uitkomt. De stem van de Kiezer was hier duidelijk, en als jij het ook vindt, aanvaard je het als stem van de kiezer. En als jij het niet belangrijk vindt, vind je het maar normaal dat Trump tegen zijn eigen campagne in gaat.
Natuurlijk mag dat, maar Trump is bijv. niet met de privéjet meegevlogen naar het eiland waar alle sexuele escapades plaatsvonden (zoals Bill Clinton) en toch zie je hier bijv. veel anti-Trumpers wijzen in de richting van Trump alsof hij samen met Epstein mee achter een groot complot zit. Je mag Trump gerust noemen hier, maar laat ons dan wel ineens die gekke conspiracy theories achterwege houden totdat er daar bewijzen van zijn. En dit is niet specifiek op jou bedoeld, maar een posts terug kreeg ik nog de vraag of ik het niet verdacht vindt dat de video van Epstein's zelfmoord in zijn cel met enkele minuten bewerkt is, sorry maar is zuivere conspiracy BS.En ja, daar worden heel veel andere namen genoemd. Niet heel veel mensen met veel duidelijkere banden dan Trump en Epstein, waarmee ik nog altijd niet zeg dat hij meedeed aan de pedofiele feesten. Maar het feit dat Clinton genoemd wordt, zegt toch niks over het feit dat Trump ook genoemd kan worden?
Jij herkende hier een tijdje terug zelfs kiezersbedrog in het feit dat Trump illegale migranten aan het uitwijzen was, nu herken je het hier ook weer in de Epstein saga ... Als je dat overal in wilt zien ga ik je niet stoppen, ik kan je enkel zeggen dat ik het niet zo percipieer.Het gaat om de dubbele standaard, het liegen tijdens de campagne, kiezersbedrog en schending van scheiding der machten om zichzelf in te dekken. En het feit dat je eerst het ene verdedigt en dan het andere, met twee tegenovergestelde argumenten. Én rechters negeren is het toppunt van democratie en goed dat Trump het doet, én het niet vrijgeven is de rechters volgen, goed dat Trump het doet.
Beschuldig je Trump dan ook van BS conspiracies? De hele zaak met het geboortecertificaat van Obama springt spontaan in me op.Natuurlijk mag dat, maar Trump is bijv. niet met de privéjet meegevlogen naar het eiland waar alle sexuele escapades plaatsvonden (zoals Bill Clinton) en toch zie je hier bijv. veel anti-Trumpers wijzen in de richting van Trump alsof hij samen met Epstein mee achter een groot complot zit. Je mag Trump gerust noemen hier, maar laat ons dan wel ineens die gekke conspiracy theories achterwege houden totdat er daar bewijzen van zijn. En dit is niet specifiek op jou bedoeld, maar een posts terug kreeg ik nog de vraag of ik het niet verdacht vindt dat de video van Epstein's zelfmoord in zijn cel met enkele minuten bewerkt is, sorry maar is zuivere conspiracy BS.
Kijk, hier ben ik het nu mee eens. Als ge dit nu eens zou toepassen op elk onderwerp ipv steeds te roepen "de kiezer wou dit of dit niet", dan zijn we alweer een stap verder. Want ge kunt niet, al dan niet bewust, steeds uw "mening" beginnen omdraaien omdat het u beter uitkomt.De stem van die kiezer was duidelijk pro Trump, je kan onmogelijk nagaan in welke mate de kiezer stemde op Trump o.w.v. zijn economische, migratie, werkgelegenheids, veiligheids, onderwijs, inflatie, .... standpunten.
Ja, hij/zij/X heeft al meerdere keren niets geantwoord omtrent mijn opmerkingen omtrent de moraliteit van Trump en Trumpaanhang.Het is interessant te zien hoe sommigen hier met @Straddle een discussie proberen te hebben over de moraliteit van Trump. Ik denk dat hij toch al jaren aangegeven heeft dat dat moraliteit ( en eigenlijk gelijk wat) irrelevant is zolang de aandelen koersen omhoog gaan.
Het is normaal niet aan presidenten om juridische dossiers vrij te geven, en zeker in gevoelige dossiers als deze snap ik dat het een slecht idee is om dat vrij te geven. Stel je voor dat het gerecht hier een lijst van iedereen waar Dutroux contact mee gehad heeft de laatste 10 jaar zou publiceren zodat het volk zelf zijn conclusies kan trekken, dat zou niet aanvaardbaar zijn. Ofwel vindt het gerecht het verdacht en dan komt er een onderzoek ofwel niet en dan is het niet aan de politiek om die namen vrij te geven.Op zich is het niets nieuws: de rijken kennen de rijken. Kijk maar wie er allemaal aanwezig was op het huwelijk van Bezos. Dat Trump Epstein kende en op dezelfde 'normale' feestjes verscheen als hem of zelfs uitnodigde op zijn huwelijksfeest is op zich niet direct een probleem. Alhoewel je nu liever niet geassocieerd wordt met E. Maar eigenlijk hangt alles af of T. a) wist wat E. deed op zijn private feestjes en/of b) op die verdwenen client list staat. Dat geldt evengoed voor de andere rijken.
Aangezien T. zelf op sexueel vlak weinig scrupules kent, doet me vermoeden dat hij op zijn minst wel al eens uitgenodigd was door E. Maar dat is maar een vermoeden natuurlijk. Voor bewijzen moeten die bestanden vrij gegeven worden.
Maar zelfs als het niet zo is: het toegedekt houden van heel die zaak maakt je sowieso mee schuldig. En dat geldt voor beide partijen. Biden heeft ze ook niet vrijgegeven.
De stem van die kiezer was duidelijk pro Trump, je kan onmogelijk nagaan in welke mate de kiezer stemde op Trump o.w.v. zijn economische, migratie, werkgelegenheids, veiligheids, onderwijs, inflatie, .... standpunten. Dit hele Epstain onderwerp was maar een klein stukje van een veel ruimere campagne, mij persoonlijk was dit niet eens opgevallen tijdens Trump zijn campagne. Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit een breekpunt was dat een zwevende kiezer zou hebben overgehaald om Trump te stemmen ipv Harris.
Sowieso zal er voor beiden wel iets te zeggen zijn, maar op geen enkele manier kun je ook maar enigszins zeker stellen wat de "wil van de bevolking" is door aannames en afleidingen te doen over "alle" stemmers. Dat is gewoon flauwekul en het idee van "wil van het volk" verkrachten tot gewoon je persoonlijke interpretatie van dat moment.
Dat gaat natuurlijk weer een paar stappen verder. Jij maakt nu zelfs inhoudelijke beweringen. Ik weet niet of Trump niet met de privéjet is gevlogen naar dat eiland? Ik weet wel dat hij herhaaldelijk met die privéjet is meegevlogen en er zijn geen logs van hem naar dat eiland. We weten ook dat hij en de veroordeelde sex trafficker vaak samen feestten, en dat Trump veel contact had met mooie en (heel) jonge meisjes via zijn beauty pageants waar hij niet onbesproken was. De beschuldigingen zijn luid dat er vanuit Mar-a-lago ook werd gerecruit. En Clinton is op het eiland geweest.Natuurlijk mag dat, maar Trump is bijv. niet met de privéjet meegevlogen naar het eiland waar alle sexuele escapades plaatsvonden (zoals Bill Clinton) en toch zie je hier bijv. veel anti-Trumpers wijzen in de richting van Trump alsof hij samen met Epstein mee achter een groot complot zit. Je mag Trump gerust noemen hier, maar laat ons dan wel ineens die gekke conspiracy theories achterwege houden totdat er daar bewijzen van zijn. En dit is niet specifiek op jou bedoeld, maar een posts terug kreeg ik nog de vraag of ik het niet verdacht vindt dat de video van Epstein's zelfmoord in zijn cel met enkele minuten bewerkt is, sorry maar is zuivere conspiracy BS.
Jij herkende hier een tijdje terug zelfs kiezersbedrog in het feit dat Trump illegale migranten aan het uitwijzen was, nu herken je het hier ook weer in de Epstein saga ... Als je dat overal in wilt zien ga ik je niet stoppen, ik kan je enkel zeggen dat ik het niet zo percipieer.
Hij heeft zichzelf in de voet geschoten door dit te doen (als onderdeel van zijn campagne). Je ziet nu idd dat zijn tegenstanders eveneens die conspiracy tour opgaan, ik houd me daarbuiten. Laat die moddergevechten maar voor wat ze zijn.Trump heeft dit over zichzelf afgeroepen, hij heeft gedaan alsof iedereen's naam die in dat dossier voorkwam een misdadiger was en nu komt ie er zelf in voor en is ie bang voor de door hemzelf opgehitste achterban.
Het feit dat zijn tegenstanders nu ook al volop de conspiracy toer opgaan is wel geen goed teken, dit is het soort moddergevecht waar ie sterk in is en waarin ie zijn tegenstanders met vlag en wimpel gaat verslaan. Ik denk dat zijn tegenstanders een kapitale fout maken door mee te gaan met dat soort onbewezen samenzweringstheorieën.
Niet iedereen voelt de drang om zich online als moraalridder te gedragen.Het is interessant te zien hoe sommigen hier met @Straddle een discussie proberen te hebben over de moraliteit van Trump. Ik denk dat hij toch al jaren aangegeven heeft dat moraliteit ( en eigenlijk gelijk wat) irrelevant is zolang de aandelen koersen omhoog gaan.
Voor alle duidelijkheid, dit is geen reactie op jou @asmoGaat dus gewoon die Maxwell pardonneren. Case closed.
Gaat dus gewoon die Maxwell pardonneren. Case closed.