Nineshots
Well-known member
Kan het zijn dat je een verkeerde definitie hebt van ‘hoax’?Watergate is ook een hoax. Letterlijk het schoolvoorbeeld van een doofpotaffaire.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het zijn dat je een verkeerde definitie hebt van ‘hoax’?Watergate is ook een hoax. Letterlijk het schoolvoorbeeld van een doofpotaffaire.
Uiteraard is Epstein echt, lijkt me nogal evident. Jouw theorie hierboven over hooggeplaatsten die elkaar een hand boven het hoofd houden en de video van Epstein's cel waar zgz. minuten aan beeldmateriaal uit geknipt zijn om de video te manipuleren, dat is hoax praat. Een doofpotaffaire is nog een andere materie.Jij noemt het, net als Trump conspiracy theory of hoax. Jewish space lasers, dat is een hoax. Wilde beweringen zonder enige achtergrond.
Epstein is echt, zijn veroordeling is echt, Maxwell is echt, het eiland is echt, de flight logs zijn echt,… Al te makkelijk om dit weg te zetten als hoax. Het is (mogelijks) een doofpotaffaire, dat is totaal iets anders. Of zijn die er nog nooit geweest in Amerika denk je?
Rare uitspraak...Trump heeft het department of Justice gevraagd om die documenten openbaar te maken (https://www.cbsnews.com/news/trumps...-judge-to-unseal-epstein-grand-jury-material/), maar dat vereist approval van de rechtbank. Het is niet standaard practice dat al die gerechtelijke documenten zomaar vrijgegeven worden (zeker geen grand jury transcripten). Het artikel duidt ook aan dat dit vrijgave proces makkelijk maanden kan aanslepen, dat wordt niet op enkele dagen tijd afgerond. Rechters zullen voorzichtig zijn met de vrijgave, vooral in zaken die te maken hebben met getuigen of slachtoffers van seksueel misbruik, van wie velen minderjarig zijn.
Kan iemand mij a.u.b. een logische verklaring geven?Het huis der afgevaardigden lijkt vervroegd met vakantie te zullen gaan tot september. De Republikeinse speaker Mike Johnson wil een stemming over de Epstein files vermijden.
Gewoon zodat iedereen voldoende tijd krijgt om te beseffen dat dit 1 grote hoax is, nietwaar @Straddle ?Kan iemand mij a.u.b. een logische verklaring geven?
Colbert alleen al zal er wel voor zorgen dat dat niet gebeurd, wie weet is hij wel de eerste die uit een raam gaat vallen daarHopen dat het overwaait, en/of Trump die 5 weken als gek tekeer gaat over alles behalve Epstein… in de hoop dat de mensen het in september vergeten zijn.
IJdele hoop denk ik, tenzij hij echt iets extreem doet (zoals een land binnenvallen, de beurs laat crashen,…).
De DOJ is vandaag ook met Maxwell gaan praten “om te vragen wat ze allemaal weet”.
De moment dat zoiets gebeurt gaat het hek toch helemaal van de dam daar, zou je denken.Colbert alleen al zal er wel voor zorgen dat dat niet gebeurd, wie weet is hij wel de eerste die uit een raam gaat vallen daar
En nu volgt hij de juridische procedure die volgens jou zo enorm belangrijk is voor een democratie en nu is het weer niet goed?Rare uitspraak...
Zei je niet dat rechters niet in de weg mochten staan van wat de Kiezer beslist had toen het ging over migratie in de VS? https://www.beyondgaming.be/threads/de-amerikaanse-politiek-de-regering-trump-ii.36358/post-1558644
en ook hier: https://www.beyondgaming.be/threads/de-amerikaanse-politiek-de-regering-trump-ii.36358/post-1548075
"In een democratie beslist de bevolking wat gebeurt, niet een random rechter waar de bevolking zich nooit over heeft uitgesproken."
Uiteraard niet, waarom zou het tussen die twee mogelijkheden beperkt zijn?Het is trouwens niet kiezen tussen ofwel een complottheorie, ofwel Trump vrijspreken.
Net zoals met tal van andere politieke figuren, filmsterren en bekende Wall Street figuren; Epstein was een invloedrijke miljardair met veel connecties. Bill Clinton is persoonlijk met het privévliegtuig naar het eiland van Epstein gevlogen waar al die sekstaferelen zich hebben afgespeeld, de namen van Leonardi Di Caprio en David Copperfield zijn zelfs genoemd in de Epstein affaire (en nog tientallen anderen). Is het niet beter om uit te gaan van de onschuld van al die personen totdat hun eventuele betrokkenheid bij die misdaden bewezen is?Het gaat zelfs niet noodzakelijk over de inhoud van de zaak, omdat die onmogelijk is om te weten voor ons voorlopig. Wat we wel weten, is dat Trump diepgaande banden had met Epstein, die staan vast.
Rare uitspraak...
Zei je niet dat rechters niet in de weg mochten staan van wat de Kiezer beslist had toen het ging over migratie in de VS? https://www.beyondgaming.be/threads/de-amerikaanse-politiek-de-regering-trump-ii.36358/post-1558644
en ook hier: https://www.beyondgaming.be/threads/de-amerikaanse-politiek-de-regering-trump-ii.36358/post-1548075
"In een democratie beslist de bevolking wat gebeurt, niet een random rechter waar de bevolking zich nooit over heeft uitgesproken."
Het gaat hier over Trump. De president van het land. De impact van het gedrag van de president heeft meer gevolgen dan die van een acteur.Net zoals met tal van andere politieke figuren, filmsterren en bekende Wall Street figuren; Epstein was een invloedrijke miljardair met veel connecties. Bill Clinton is persoonlijk met het privévliegtuig naar het eiland van Epstein gevlogen waar al die sekstaferelen zich hebben afgespeeld, de namen van Leonardi Di Caprio en David Copperfield zijn zelfs genoemd in de Epstein affaire (en nog tientallen anderen). Is het niet beter om uit te gaan van de onschuld van al die personen totdat hun eventuele betrokkenheid bij die misdaden bewezen is?
Ik denk dat ze die tijd nodig hebben om alle Republikeinen op één lijn te krijgen.Kan iemand mij a.u.b. een logische verklaring geven?

En nu volgt hij de juridische procedure die volgens jou zo enorm belangrijk is voor een democratie en nu is het weer niet goed?
.Geen idee wat daar grappig aan is, maar het zal aan mij liggen.
In a brief call with CNN on Tuesday, President Trump, asked about the wedding photos, responded, “You’ve got to be kidding me,” before repeatedly calling CNN “fake news” and hanging up.
![]()
Waarschijnlijk, kan je je het niet visualiseren dat Trump meerdere malen "fake news" roept tegen een CNN reporter voor hij boos inhaakt? Dat roept geen enkele vorm van humor op?Geen idee wat daar grappig aan is, maar het zal aan mij liggen.
Ik vind dat eerder extreem zielig maar kom.Waarschijnlijk, kan je je het niet visualiseren dat Trump meerdere malen "fake news" roept tegen een CNN reporter voor hij boos inhaakt? Dat roept geen enkele vorm van humor op?