Psy
Member
Yup.De gemiddelde beyondgamer zal niet bankroet gaan. De rijksten onder ons hebben zonnepanelen op hun dak liggen. De meeste armeren onder ons (waaronder ikzelf), houden de prijzen in het oog en hebben wel geanticipeerd op de hogere prijzen. Allé ja, dat hoop ik toch.
Maar de lagere middenstand, zeker diegenen die nog huren ipv een eigen woonst hebben en net te veel verdienen om van het verhoogd sociaal tarief te kunnen genieten .. wil je dan niet bankroet gaan, dan moet je straks tijdens de winter de verwarming gewoon 'uitzetten', lichten uit, alles met de hand doen en mag je elke dag het hele jaar lang alleen nog maar boterhammekes met spijs eten, .. veel geluk aan die mensen.
Ik kan in deze uitzonderlijke tijden, begrijpen als straks iemand die amper 2000€ bruto verdient, doodleuk zijn ontslag indient, en gaat stempelen, omdat dit meer opbrengt.![]()
Ronduit schandalig dat sociaal tarief bv word toegepast op mensen puur omdat ze in een sociale woning zitten.
Tweeverdieners in een goedkopere sociale woning aan sociaal tarief.
Terwijl alleenstaanden of koppels met 1 inkomen op de privé huurmarkt volle pot kunnen betalen, echt slecht kom ik ervan.
Politiekers moesten zich echt maar dan ook echt schamen, apenland.

), is de belpex iets dat continu (frequentie weet ik niet) fluctueert aan de hand van de internationale prijzen.