poeperman
Well-known member
Waar staat die aan 1190?De cowboy v3 staat nu tijdelijk aan 1190 euro. Veel fiets voor weinig geld vind ik.. zeer tevreden van mijn v1. Als ze ondertussen niet failliet gaan natuurlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar staat die aan 1190?De cowboy v3 staat nu tijdelijk aan 1190 euro. Veel fiets voor weinig geld vind ik.. zeer tevreden van mijn v1. Als ze ondertussen niet failliet gaan natuurlijk.
haha ok...
check voor de gein even een gps ipv de teller.Update: Hij is er eindelijk
Deze middag tijdens mijn lunchpauze gaan halen bij Bike Republic Evere. Ook even reclame maken voor hun goeie service. Direct slot en kinderzitje gemonteerd.
Direct aan 40 per uur op derdezwaarste stand naar mijn werk gezoefd. Ik had zelfs nog niet erg het gevoel dat ik zwaar moest doortrappen. Sneller durfde ik nog niet, door beperkte ervaring en de regen. Alle berichten over trage Riese Mullers die maar 38 per uur halen lijken me dus behoorlijk BS van mensen met stekkebeentjes, zeker gezien ik nog eens de extra windweerstand van mijn kinderzitje heb, en het niet eens de krachtigste Boschmotor op een R&M is (Performance Speed ipv Performance CX).
In elk geval kijk ik uit naar mijn eerste werk-woonritje vanavond, ondanks de regen.
Dat heb ik al op mijn urban arrow. De max van 25 op de teller = 23 op GPS.check voor de gein even een gps ipv de teller.
De e-step op mijn werk ging ook vlot 25 op de teller, tot mijn Garmin mij vertelde dat ik nauwelijks 18 aan het rijden was.
Dat is toch zo met alles dat mensen daar nog An opkijken.Dat heb ik al op mijn urban arrow. De max van 25 op de teller = 23 op GPS.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen 150 op de teller en 149 op de GPS (mijn auto) en 25 op de teller en 18 op de GPS.Dat is toch zo met alles dat mensen daar nog An opkijken.
Dat is hier ook zo bij mijn Bosch. Zal dus enigszins wel ingecalculeerd zijn.Er zal wel wat afwijking op zitten, maar >30% is lijkt mij wel extreem en niet representatief. Bij mijn R&M (Bosch CargoLine) valt de ondersteuning wel pas volledig weg wanneer ik over de 27 op de teller ga.
Ik overweeg een speed pedelec (via bedrijfsleasing) aan te schaffen. Uiteraard wil ik met zo weinig mogelijk effort +30 km/h halen, wil ik een solide en betrouwbare fiets met een mooi design, en liefst een range van 70-80km. Mijn fietsenwinkel raadde mij de Stromer aan (ST1 of 2). Volgens hen is de motor op het achterwiel hét argument om voor Stromer te kiezen. Zijn de kenners hier akkoord?
Er ging gisteravond idd een alarmbel ringen toen ik aan een snelheidsmeter-display passeerde en er 4km/u minder verscheen dan op mijn dashboard. Vandaag eens op de GPS gecheckt en er was 2km/u verschil als ik over de 40 ga. Met 2 kan ik leven.check voor de gein even een gps ipv de teller.
De e-step op mijn werk ging ook vlot 25 op de teller, tot mijn Garmin mij vertelde dat ik nauwelijks 18 aan het rijden was.
een ST1 met de blauwe batterij kan wel best ver raken. +60km moet mogelijk zijn aan +30 km/h.Ik overweeg een speed pedelec (via bedrijfsleasing) aan te schaffen. Uiteraard wil ik met zo weinig mogelijk effort +30 km/h halen, wil ik een solide en betrouwbare fiets met een mooi design, en liefst een range van 70-80km. Mijn fietsenwinkel raadde mij de Stromer aan (ST1 of 2). Volgens hen is de motor op het achterwiel hét argument om voor Stromer te kiezen. Zijn de kenners hier akkoord?
Topeak JoeBlow Sport III, reviews spreken voor zich. Heb ik zelf ook voor m’n racefiets, top fietspomp!Iemand tips voor een fietspomp?
Mijn simpele fietspomp van Decathlon kan de dikte van het ventiel precies niet aan (klever X-speed)