De Container Cup 2021

De Container Cup 2021

Stevige prestaties wel. Dat lopen vind ik (zelfs met fancy schoenen) wel indrukwekkend voor een wielrenner!
En die kajakster haar schouders man :o
Maar ik zou toch eens een longarts bezoeken, ik heb nog nooit iemand zo horen piepen. Alleja, mss weet ze gewoon dat ze astma heeft he...

Geen idee, maar dacht dat het sowieso de eerste was die een dedicated paar meebrengt voor enkel het lopen in de CC :)
Ja maar dat zijn schoenen waar je gewoon niet mee kan roeien of fietsen neem ik aan.
Verbaasd me dat er nog niemand een harde zool heeft genomen voor roeien/fietsen of maakt dat voor roeien mss nadeel?

Ik hoop als Kimeli langskomst dat hij die loopband gewoon op 24 km/uur zet vanaf het begin,, gewoon buiten op een piste doet hij dat gewoon. (zen record is 25 km / uur gemiddeld op 1500m).

Maar vermoedelijk zal het 22 per uur zijn en dan de laatste km nog versnellen naar 24 aangezien die loopband toch iets apart is dan denk ik + geen spikes.

Ik hoop als Kimeli langskomst dat hij die loopband gewoon op 24 km/uur zet vanaf het begin,, gewoon buiten op een piste doet hij dat gewoon. (zen record is 25 km / uur gemiddeld op 1500m).

Maar vermoedelijk zal het 22 per uur zijn en dan de laatste km nog versnellen naar 24 aangezien die loopband toch iets apart is dan denk ik + geen spikes.
PJ Hannes heeft al 3.45 op een loopband gedaan (denk dat de band niet sneller kon). Volgens collega loop je sneller op een band dan buiten omdat dat de ideale omstandigheden zijn (geen luchtweerstand, vlakke gladde ondergrond)

+ je wil nog wat reserves hebben voor de rest van de proeven. Tenzij je vooral voor het record gaat van het lopen

PJ Hannes heeft al 3.45 op een loopband gedaan (denk dat de band niet sneller kon). Volgens collega loop je sneller op een band dan buiten omdat dat de ideale omstandigheden zijn (geen luchtweerstand, vlakke gladde ondergrond)
Ik loop in elk geval sneller op een loopband dan buiten. Gewoon al door de constante vering en het feit dat het altijd rechtdoor is.
Ik kan het ook langer volhouden...

Nu lijkt het me in dit scenario inderdaad wel doenbaar voor een topsporter om 1.5km continu op de max van de loopband te lopen (die 24km/u zeker?).
Gisteren zag ik trouwens een absurde tijd bij de beloften. Heb enkel het stukje op het einde gezien. Ik ga ervan uit dat die ook mindere proeven moeten doen dan de profs? 123 monkeybars wel...

Straf van El Tractor. En ook van Boeckx.

Heb de indruk dat er over t algemeen zelfs ietwat wordt voorbereid om zeker niet af te gaan :p .

Straf van El Tractor. En ook van Boeckx.

Heb de indruk dat er over t algemeen zelfs ietwat wordt voorbereid om zeker niet af te gaan :p .
Denk dat er vorig jaar veel gestart zijn met het idee 'een leuk tussendoortje bij een amusementsprogramma'. Maar gaandeweg zag je het eergevoel echt wel stijgen, zowel individueel en als vertegenwoordiger van je sport.

Ik loop in elk geval sneller op een loopband dan buiten. Gewoon al door de constante vering en het feit dat het altijd rechtdoor is.
Ik kan het ook langer volhouden...

Nu lijkt het me in dit scenario inderdaad wel doenbaar voor een topsporter om 1.5km continu op de max van de loopband te lopen (die 24km/u zeker?).
Gisteren zag ik trouwens een absurde tijd bij de beloften. Heb enkel het stukje op het einde gezien. Ik ga ervan uit dat die ook mindere proeven moeten doen dan de profs? 123 monkeybars wel...

Die doen alles hetzelfde:
Het all-time record monkey bars is 159 dus das is denk ik een volledige lengte extra.

Container cup heeft een hele goede wikipedia pagina

Ik vind trouwens tijden van dit jaar vergelijken met vorig jaar wel een moeilijke. Dit jaar hebben ze precies een geweer met een "gesloten" vizier waardoor ze toch duidelijk beter schieten.

Dat was niet verkeerd, maar die gespierde vrouwen zijn voor de rest toch niet mijn ding :unsure:
nee, klopt. De atleten van krachtsporten verliezen wat hun 'vrouwelijke vormen' he. Brede schouders, stevige armen, sixpack, kleine borsten,...Niet zo heel aantrekkelijk.
Mijn sportcrush is Mikaela Shiffrin :love:

Terug
Bovenaan