Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is precies vooral die man waarmee je touch hebt, als ik het zo lees?lang verhaal kort: die mensen wonen er nog maar pas en hebben niemand. en willen nu constant met ons op trekken.
dit weekend ook weer, ik ga met mijn vrienden op café, hij was daar toevallig ook, mengde zich bij ons, vrienden gaven een rondje, hij mee drinken en niet terug trakteren.
Klopt het is vooral die man.Het is precies vooral die man waarmee je touch hebt, als ik het zo lees?
Kan je niet gewoon aangeven dat uw gezin wat meer op privacy gesteld is?
Uiteraard wel vervelend als je inderdaad feestjes geeft voor de buurt en hem dan niet betrekt. Anderzijds heb je wel het recht om diegenen uit te nodigen die je zelf wil, dus misschien is dat dan ook wel een subtiel signaal naar hem toe?
Klopt het is vooral die man.
ik merk ook dat zijn huwelijk echt niet goed zit. ik hoor dat die mensen totaal andere interesse's hebben, en echt niet bij elkaar passen, maar misschien bij elkaar blijven voor de kinderen. En dat op café gaan, en nieuwe mensen leren kennen, dan een uitlaatklep is voor hem.
Ik begrijp dat hij hier nieuw is, maar hij mag zich ook niet zo sterk profileren en opdringen.
Het zouden vooral mijn vrienden en café makkers zijn die ik ga uitnodigen, niet zozeer "de buurt". Maar hij past er gewoon niet bij, en bovendien heb ik geen zin om zijn boos kijkende vrouw de hele BBQ naar ons te zien loeren, om de sfeer te verpesten.
Ok ik hoop dat hij de subtiele hint ook effectief vat. Als hij me stuurt van, "ga je een pint pakken met me" zal ik dat ook wel nog doen, maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet elke week op café ga. Dus dat het eerder sporadisch is, en dat het daar bij blijft.

Zo eentje waar alleen mannen toegelaten zijn, want dat is exclusief en voor goede vrienden.Trump heeft touche. Als hij binnenkort vraagt om mee te gaan naar een sauna weet je hoe laat het is...![]()

Buurman, wat doet u nu?Zo eentje waar alleen mannen toegelaten zijn, want dat is exclusief en voor goede vrienden.![]()

Hebt ge dat doorgegeven aan de kinderen?Ik was gewaarschuwd door de notarismedewerkster die blijkbaar dagelijks gestalkt werd door de betreffende buur tijdens de verkoop, of het toch zeker geen 'insert racist term hier' waren die het zouden kopen.
Grootste ergernis was toen de wijkagent die de domicilie kwam vaststellen, toevallig net hun schoonzoon was. Die voelde zich niet te proper om te vragen of mijn ouders dan mijn woonst (bij)financieerden en wat mijn job dan wel was dat ik het "zogezegd" (i shit you not) kon zelf financieren. Speciaal was ook toen de wijkagent aangaf dat hij enkele kunstwerken van de overleden eigenaar had meegenomen, omdat hij ze al jaren bewonderde (buurman had een sleutel). "Anders is dat toch voor nen opkoper". De man had kinderen....

Ach , je bent toch ook zo'n lekkere vent.Buurman, wat doet u nu?![]()

Hier zijn opmerkelijk meer vriendjes van onze kinderen in de buurt komen wonenOnze buurman, met wie we eigenlijk nooit contact hadden, verkoopt zijn huis. Dus we krijgen nieuwe buren! Ik hoop op een jong, tof koppel met een of twee kinderen die even oud zijn als mijn dochter. Aangezien daar een groot zwembad in de tuin ligt, kunnen we daar gaan poolcrashen in de zomer.![]()

Bij ons eerste huis, kwamen de buren zelf sieren om ons welkom te heten, dat helpt.Als jullie in een nieuwe buurt gaan wonen, stellen jullie jezelf dan voor aan de buren? Of al gehad dat buren zichzelf komen voorstellen? Altijd al in't centrum van de stad gewoond dus nooit echt aan gedacht of meegemaakt maar we gaan verhuizen naar een woonwijk, in een doodlopende straat in een rijhuis dus komen we nu mss wel meer in contact met de buren...
Bij de rechtstreekse buren heb ik dat wel gedaan, ook al op te zeggen dat ik een hond heb.Als jullie in een nieuwe buurt gaan wonen, stellen jullie jezelf dan voor aan de buren? Of al gehad dat buren zichzelf komen voorstellen? Altijd al in't centrum van de stad gewoond dus nooit echt aan gedacht of meegemaakt maar we gaan verhuizen naar een woonwijk, in een doodlopende straat in een rijhuis dus komen we nu mss wel meer in contact met de buren...

Bij sommigen koop je echt wel krediet ermee.