Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal daarvoor een stuk grond in het centrum maar wel aan het spoor. Het spoor ligt 50m achter de bouwgrens van den hof en dan nog eens in een bedding die 8m dieper ligt. Achter mij gaan ze niet achter bouwen zenne.Ik snap u volledig. Wij waren ook verhuisd naar een groene omgeving en twee jaar later heeft de stad heel de boel verkocht aan Koramic en worden het links 25 bruine blokjes en achter ons 25 witte blokjes. Met het lef om te zeggen ‘wonen in het groen’ terwijl ze welgeteld drie bomen laten staan.
onze stoof heeft niet aangestaan?Na zuurvrouw is buurke-stook ook weer goe bezig.

Het was den G. Was weer al zijn snoeiafval aan het opfikken.onze stoof heeft niet aangestaan?![]()

Gaan al je buren je dan zien skinny dippen in het zwembad?

Goh ja, ik kom met mijn buren ook goed overeen, maar wij hebben wel een haag rondom geplant omdat wij gewoon graag rustig op onszelf zitten in onze eigen tuin.Wel grappig, diene mens die onze tuin aanlegt was bezig dat hij rondom van die niet-woekerende bamboe zou zetten zodat ik niks en niemendal meer zou zien van mijn buren.
En toen ik hem uitlegde dat ik eigenlijk met alleman die op mijn tuin uitgeeft goe overeenkom was hij megaverbaasd. Dat hoor ik niet rap zei 'm, iedereen wil zo weinig mogelijk met zijn buren te maken hebben.
Hij vergeleek onze tuin zo wat met co-housing![]()
Ne KKK?kleine kutkoter.

'Tis wel ne tweede zondag hè, egoïst!"Wildje godverdomme dei kinjeren nekeer lotten zwoigen!!"
Of zoiets.
Dag zuurvrouw! Kindjes spelen graag es buiten.
Wedden dat ze de polis al gebeld heeft. Illegale voetbalmatch met luide supporters in mijn tuin of zo.

En dan? Bij mijn weten mogen kinderen op feestdagen ook buiten spelen.'Tis wel ne tweede zondag hè, egoïst!![]()
Geluidoverlast mag niet op zondag!En dan? Bij mijn weten mogen kinderen op feestdagen ook buiten spelen.

)Voor kinderen telt dat toch niet?Geluidoverlast mag niet op zondag!
(Ik heb beleefd tot na 8u gewacht vandaag vooraleer ik in mijn muren gaatjes heb geboord, voor het geval je mocht denken dat ik het meende)
Volgens de buurvrouw wél!Voor kinderen telt dat toch niet?
Schoonzus. De correcte termen gebruiken he.Zuurvrouw. De correcte termen gebruiken he.