De beurs

Is toch niet slecht om van gedachten te wisselen met de persoon die het op mijn radar heeft gezet?
Zeker niet. Maar ik heb het idee dat je diep in PACB zit en uit stress de hele tijd naar positieve bevestiging m.b.t. PACB zoekt. Niet slecht bedoeld, maar uiteindelijk zal dat steeds opnieuw zoeken naar die bevestiging je niet meer opleveren en ga je mogelijk ten onder aan de druk die je bij jezelf vormt, hetgeen je ook moet zien te vermijden.
 
Bold move - reward kan dan natuurlijk ook navenant zijn!

Heel terechte opmerking. En ergens ook wel de essentie van stock picking zeker als je nog een lange beleggingshorizon hebt?

In het verleden deed ik naar mijn gevoel teveel kleine aankopen in verschillende aandelen; als die aandelen dan sneller stijgen dan de markt (grote als!), heeft dat nog altijd nauwelijks impact op je totale return.
 
Bold move - reward kan dan natuurlijk ook navenant zijn!
Mja, GAK is met 4,46 wel relatief laag. Dat komt neer op een P/E van 33 als je rekent met een net margin van 15% (=conservatief, peers zitten aan 20%) op een omzet van 240 miljoen € (= midpoint van hun guidance voor dit jaar).
Dat is de P/E van enkele van hun mature, winstgevende peers met winstmarges van rond de 20% die nauwelijks nog groeien ( of zelfs negatief gegroeid zijn in 2023).
Met andere woorden: die waardering calculeert geen groei meer in na 2024, terwijl het normaal gezien net beter zou moeten worden in de volgende jaren.
Aan de huidige waardering is dat zelfs maar een P/E van 28. Markt lijkt toch wel heel negatief op dit moment. Die 15-25% omzetgroei projectie (=een serieuze groeivertraging tov 2023) heeft er toch wel ingehakt.

Ik zie heel veel interessante dingen aan het bedrijf: ze hebben goede producten die aanslaan ( 173 Revio's op iets meer dan 1 jaar verkocht = hoger dan hun vorig product in zijn eerste jaar verkocht, terwijl de markt op zijn gat ligt nu) , zitten in een relatief recessiebestendige markt ( die wel heel gevoelig is voor rentestijgingen) hebben een goed business model (razor and blades) met uitzicht op deftige marge eens ze matuur zijn, nog verschillende jaren lage financieringskost van +- 1,40% (SoftBank zijn zotten:D), cash burn zal lager liggen eens ze vooral consumables beginnen verkopen met hogere marges.
Ze zitten in een concurrentiële markt, maar ze groeien wel sneller dan de markt, wat erop wijst dat ze market share aan het pakken zijn.
Het is ook een markt waar nieuwkomers niet zomaar binnengeraken door patenten etc. Enerzijds geeft hen dat een moat tov hun concurrenten/challengers. Anderzijds is dat als challenger net een nadeel natuurlijk als de marktleider zo dominant is.

En dan nog iets puur anekdotisch: ik volg ondertussen verschillende PACB-medewerkers op Linkedin en die sharen toch heel veel events, foto's met klanten ( die poseren bij een Revio ofzo:p)... Llijken allemaal ambitieueze mensen die in de meeste gevallen nog niet zo heel lang bij het bedrijf werken en van Illumina ( of een andere grote speler) komen en dus hongerig zijn om de marktleider te challengen... Ik vind dat toch een positieve dynamiek.

Ik weet dat je positief uitlaten over je bedrijf op sociale media wat in de mode is tegenwoordig, maar vind het toch iets positief.

Ik zie ook redelijk wat koerstriggers op vrij korte termijn: verdere daling van de rente, cijfers die beter meevallen dan guidance ( 15-25% groei, maar waarbij ze wel meegaven dat het een responsable guidance is), potentieel overnamebod...

Er zijn ook nog wat vraagtekens/zaken die mij "verontrusten"

  • Die 2 convertible senior notes van elk +- 450 miljoen die expiren in 2028 en 2030.. Stel dat ze tegen dan toch nog niet winstgevend zijn, dan staan ze met de rug tegen de muur voor een nieuwe financiering (en dat zal dan niet aan 1,375 of 1,5% zijn zoals nu) en als ze die niet krijgen is het ofwel boeken toe, ofwel een overname aan een slechte prijs. Als ze geen schuld hadden, was dit echt een no brainer aandeel aan deze waardering, maar dit maakt het wel wat tricky.
  • In hoeverre is hun 2026 target van 500 m omzet achievable? Dat is 40% + groei in 2025 en 2026! Terwijl ze ook mikken om FCF positief te worden in 2026... Dat lijkt heel ambitieus
  • In hoeverre gaan ze bestaande klanten van Illumina kunnen afsnoepen, gegeven dat alle labprocessen afgestemd zijn op een Illumina machine, dat ze goedkoper zijn etc. Als hun revenue vooral van bestaande klanten moet komen (consumables/replacements) lijkt mij dat toch niet voldoende om 500m omzet te halen binnen enkele jaren.
  • Is het mogelijk om goedkope "wit product" consumables te gebruiken op hun machines? Of is dat ook beschermd met patenten/technisch uitgesloten? If not, dan is het game over natuurlijk...

@cege : mag hier altijd nog eens zijn inzichten posten, al zal hij mij al beu gehoord zijn nu :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Mja, GAK is met 4,46 wel relatief laag. Dat komt neer op een P/E van 33 als je rekent met een net margin van 15% (=conservatief, peers zitten aan 20%) op een omzet van 240 miljoen € (= midpoint van hun guidance voor dit jaar).
Dat is de P/E van enkele van hun mature, winstgevende peers met winstmarges van rond de 20% die nauwelijks nog groeien ( of zelfs negatief gegroeid zijn in 2023).
Met andere woorden: die waardering calculeert geen groei meer in na 2024, terwijl het normaal gezien net beter zou moeten worden in de volgende jaren.
Aan de huidige waardering is dat zelfs maar een P/E van 28. Markt lijkt toch wel heel negatief op dit moment. Die 15-25% omzetgroei projectie (=een serieuze groeivertraging tov 2023) heeft er toch wel ingehakt.

Ik zie heel veel interessante dingen aan het bedrijf: ze hebben goede producten die aanslaan ( 173 Revio's op iets meer dan 1 jaar verkocht = hoger dan hun vorig product in zijn eerste jaar verkocht, terwijl de markt op zijn gat ligt nu) , zitten in een relatief recessiebestendige markt ( die wel heel gevoelig is voor rentestijgingen) hebben een goed business model (razor and blades) met uitzicht op deftige marge eens ze matuur zijn, nog verschillende jaren lage financieringskost van +- 1,40%, cash burn zal lager liggen eens ze vooral consumables beginnen verkopen met hogere marges.
Ze zitten in een concurrentiële markt, maar ze groeien wel sneller dan de markt, wat erop wijst dat ze market share aan het pakken zijn.
Het is ook een markt waar nieuwkomers niet zomaar binnengeraken door patenten etc. Daarnaast . Enerzijds geeft hen dat een moat tov hun concurrenten/challengers. Anderzijds is dat als challenger net een nadeel natuurlijk als de marktleider zo dominant is.

En dan nog iets puur anekdotisch: ik volg ondertussen verschillende PACB-medewerkers op Linkedin en die sharen toch heel veel events, foto's met klanten ( die poseren bij een Revio ofzo:p)... Zijn allemaal mensen die in de meeste gevallen nog niet zo heel lang bij het bedrijf werken en van Illumina ( of een andere grote speler) komen... Ik vind dat toch een positieve dynamiek. Heb echt het gevoel dat ze op een positieve manier Illumina challengen. De marktleider die toch wel stevig verzwakt is.

Ik weet dat je positief uitlaten over je bedrijf op sociale media wat in de mode is tegenwoordig, maar vind het toch iets positief.

Ik zie ook redelijk wat koerstriggers op vrij korte termijn: verdere daling van de rente, cijfers die beter meevallen dan guidance ( 15-25% groei, maar waarbij ze wel meegaven dat het een responsable guidance is), potentieel overnamebod...

Er zijn ook nog wat vraagtekens/zaken die mij "verontrusten"

  • Die 2 convertible senior notes van elk +- 450 miljoen die expiren in 2028 en 2030.. Stel dat ze tegen dan toch nog niet winstgevend zijn, dan staan ze met de rug tegen de muur voor een nieuwe financiering (en dat zal dan niet aan 1,375 of 1,5% zijn zoals nu) en als ze die niet krijgen is het ofwel boeken toe, ofwel een overname aan een slechte prijs. Als ze geen schuld hadden, was dit echt een no brainer aandeel aan deze waardering, maar dit maakt het wel wat tricky.
  • In hoeverre is hun 2026 target van 500 m omzet achievable? Dat is 40% + groei in 2025 en 2026! Terwijl ze ook mikken om FCF positief te worden in 2026... Dat lijkt heel ambitieus
  • In hoeverre gaan ze bestaande klanten van Illumina kunnen afsnoepen, gegeven dat alle labprocessen afgestemd zijn op een Illumina machine, dat ze goedkoper zijn etc
  • Is het mogelijk om goedkope "wit product" consumables te gebruiken op hun machines? Of is dat ook beschermd met patenten/technisch uitgesloten? If not, dan is het game over natuurlijk...

@cege : mag hier altijd nog eens zijn inzichten posten, al zal hij mij al beu gehoord zijn nu :biglaugh:
GAK van 4,46 is wel mooi moet ik zeggen 👍.
 
Heel terechte opmerking. En ergens ook wel de essentie van stock picking zeker als je nog een lange beleggingshorizon hebt?

In het verleden deed ik naar mijn gevoel teveel kleine aankopen in verschillende aandelen; als die aandelen dan sneller stijgen dan de markt (grote als!), heeft dat nog altijd nauwelijks impact op je totale return.

Daarmee dat ikzelf probeer te vermijden op turbo’s of opties te kopen in speculatieve aandelen. Ik durf er zodanig weinig geld in te steken dat de reward uiteindelijk toch niet fantastisch zou zijn. Dan is het mij het niet waard om nog maar iets te riskeren.

Met de lange beleggingshorizon probeer ik wel op wat LEAPS in te zetten. Dus long het aandeel + LEAPS.
 
Even een vraag: indien er problemen optreden bij Euroclear, wat gevolgen heeft dit dan voor aandelen?

“The official cautioned that Euroclear Bank, which holds over €37 trillion in assets globally, could face liquidity issues if overwhelmed by a multitude of lawsuits. In such a scenario, the Belgian central bank might be compelled to revoke its license, potentially triggering a global financial crisis.”

https://english.almayadeen.net/news...a-asset-seizure-could-trigger-global-collapse
 
Ik verkies grote posities te nemen in bedrijven waar ik stabiele compounders in zie voor de komende 5j+. Nintendo, JOE, BRK, FFH, APO, KKR,... bedrijven waar ik minstens 15% CAGR verwacht. Dit zijn typisch 7-15% posities, samen vormen deze 60-70% van de portfolio.

Daarnaast gebruik ik opties vooral in situaties waar ik abnormale onderwaardering zie dat ik verwacht hersteld te zien binnen de 2j. Voorbeelden zijn CPNG, PACB, EBAY,... 10-20%

Dan nog 10% Bitcoin/MSTR :)
 
Ik verkies grote posities te nemen in bedrijven waar ik stabiele compounders in zie voor de komende 5j+. Nintendo, JOE, BRK, FFH, APO, KKR,... bedrijven waar ik minstens 15% CAGR verwacht. Dit zijn typisch 7-15% posities, samen vormen deze 60-70% van de portfolio.

Daarnaast gebruik ik opties vooral in situaties waar ik abnormale onderwaardering zie dat ik verwacht hersteld te zien binnen de 2j. Voorbeelden zijn CPNG, PACB, EBAY,... 10-20%

Dan nog 10% Bitcoin/MSTR :)
Op basis waarvan vind jij dat er actueel een onderwaardering is? Jij had call opties voor 2026 zeker?
 
Mja, GAK is met 4,46 wel relatief laag. Dat komt neer op een P/E van 33 als je rekent met een net margin van 15% (=conservatief, peers zitten aan 20%) op een omzet van 240 miljoen € (= midpoint van hun guidance voor dit jaar).
Dat is de P/E van enkele van hun mature, winstgevende peers met winstmarges van rond de 20% die nauwelijks nog groeien ( of zelfs negatief gegroeid zijn in 2023).
Met andere woorden: die waardering calculeert geen groei meer in na 2024, terwijl het normaal gezien net beter zou moeten worden in de volgende jaren.
Aan de huidige waardering is dat zelfs maar een P/E van 28. Markt lijkt toch wel heel negatief op dit moment. Die 15-25% omzetgroei projectie (=een serieuze groeivertraging tov 2023) heeft er toch wel ingehakt.

Ik zie heel veel interessante dingen aan het bedrijf: ze hebben goede producten die aanslaan ( 173 Revio's op iets meer dan 1 jaar verkocht = hoger dan hun vorig product in zijn eerste jaar verkocht, terwijl de markt op zijn gat ligt nu) , zitten in een relatief recessiebestendige markt ( die wel heel gevoelig is voor rentestijgingen) hebben een goed business model (razor and blades) met uitzicht op deftige marge eens ze matuur zijn, nog verschillende jaren lage financieringskost van +- 1,40% (SoftBank zijn zotten:D), cash burn zal lager liggen eens ze vooral consumables beginnen verkopen met hogere marges.
Ze zitten in een concurrentiële markt, maar ze groeien wel sneller dan de markt, wat erop wijst dat ze market share aan het pakken zijn.
Het is ook een markt waar nieuwkomers niet zomaar binnengeraken door patenten etc. Enerzijds geeft hen dat een moat tov hun concurrenten/challengers. Anderzijds is dat als challenger net een nadeel natuurlijk als de marktleider zo dominant is.

En dan nog iets puur anekdotisch: ik volg ondertussen verschillende PACB-medewerkers op Linkedin en die sharen toch heel veel events, foto's met klanten ( die poseren bij een Revio ofzo:p)... Llijken allemaal ambitieueze mensen die in de meeste gevallen nog niet zo heel lang bij het bedrijf werken en van Illumina ( of een andere grote speler) komen en dus hongerig zijn om de marktleider te challengen... Ik vind dat toch een positieve dynamiek.

Ik weet dat je positief uitlaten over je bedrijf op sociale media wat in de mode is tegenwoordig, maar vind het toch iets positief.

Ik zie ook redelijk wat koerstriggers op vrij korte termijn: verdere daling van de rente, cijfers die beter meevallen dan guidance ( 15-25% groei, maar waarbij ze wel meegaven dat het een responsable guidance is), potentieel overnamebod...

Er zijn ook nog wat vraagtekens/zaken die mij "verontrusten"

  • Die 2 convertible senior notes van elk +- 450 miljoen die expiren in 2028 en 2030.. Stel dat ze tegen dan toch nog niet winstgevend zijn, dan staan ze met de rug tegen de muur voor een nieuwe financiering (en dat zal dan niet aan 1,375 of 1,5% zijn zoals nu) en als ze die niet krijgen is het ofwel boeken toe, ofwel een overname aan een slechte prijs. Als ze geen schuld hadden, was dit echt een no brainer aandeel aan deze waardering, maar dit maakt het wel wat tricky.


Tussen nu en 4y. Je kunt dus altijd herfinancieren, aandelen uitgeven, lening, ....


  • In hoeverre is hun 2026 target van 500 m omzet achievable? Dat is 40% + groei in 2025 en 2026! Terwijl ze ook mikken om FCF positief te worden in 2026... Dat lijkt heel ambitieus

Ik heb geen glazen bol, maar of het nu 450 500 550 is, niemand weet het, niemand kan het weten, niemand zal het weten. Er is onzekerheid over de toekomst, dat is nu eenmaal part of the game. Maar kijk vb naar een Twist. Die groeien in een non-sticky no-capex markt al paar jaar aan 30 40 50%

Instrument placement, instrument placement, instrument placement. Elke machine spuugt elk jaar meer en meer en meer data uit. Meer experimenten in het hoofd, minder maintenance/downtime door ervaring, routine workflow, proces optimalisatie aan klanten kant.

Elke incrementele machine die je zet is EN meer recurring flowcell revenue EN meer flowcell revenue per machine per jaar going forward.

  • In hoeverre gaan ze bestaande klanten van Illumina kunnen afsnoepen, gegeven dat alle labprocessen afgestemd zijn op een Illumina machine, dat ze goedkoper zijn etc. Als hun revenue vooral van bestaande klanten moet komen (consumables/replacements) lijkt mij dat toch niet voldoende om 500m omzet te halen binnen enkele jaren.

- Illumina heeft geen long read
- Onso is meer accurate wat in clinical of liquid biopsy cases ofwel performanter is voor dezelfde dollar of zelfde performance met minder dollars

  • Is het mogelijk om goedkope "wit product" consumables te gebruiken op hun machines? Of is dat ook beschermd met patenten/technisch uitgesloten? If not, dan is het game over natuurlijk...

Euh ja, daar hebben al die vendors aan gedacht uiteraard. Zo'n flowcell is geen commodity product. Dat is 2 x 4 cm met 2mrd oligo spots op. Dat koop je niet in de Colruyt. Verder zijn die heeeel specifiek per machine, worden die frozen/cooled geshipt.

In velen van illumina zit er ook al een RFID chip in "om de klant te helpen" *kuch kuch*.

En dat is gewoon 1 cartridge van 10-20k kopen, schuif in machine. Dat is niet zoals een inktcartridge dat een lokale foefelaar dat goedkoop kan bijvullen.

(Los daarvan zijn de labeled nucleotides in die cartridge relatief schijte duur en 1 van de meest patented dingen). Zou me verbazen dat a) iemand zou proberen na te maken b) dat met success zou kunnen c) indien a en b gebeuren, ze geen lawsuit met cease and desist doen en je je ballen binnen de 5 min kwijt bent.

Maar I guess long story short. Nope, geen witte producten.

@cege : mag hier altijd nog eens zijn inzichten posten, al zal hij mij al beu gehoord zijn nu :biglaugh:
 
Gemist? Huidige prijs is nog steeds onder mijn GAK.
Er is 1 (één!!) goed-nieuws feit geweest die de koers hoger heeft geduwd.
Hou je bingo-kaart voor 2024 maar al klaar.
Vier maal 1 van onderstaande aankruisen is de hoofdprijs.

“PTSB leningen krijgen verlaagde risk rating”
“PTSB krijgt groen licht om kapitaal-provisies voor leningen te verminderen”
“PTSB kondigt voor het eerst sinds crisis dividend aan”
“PTSB realiseert record-earnings”
“Meerderheid van PTSB aandelen voor eerst sinds bankencrisis in privé handen”
“PTSB marktaandeel groeit met x%”
“Analyst x changes from “Hold” to “Buy”

En ik schat de kans hoog in dat er 4 van deze effectief aangekruist mogen worden. Anders zou ik er ook niet met 30% van mijn portfolio inzitten.

Daarnaast is het aandeel momenteel amper beschikbaar via brokers, door internationale beleggers compleet onbekend en is het aandeel dan ook nog eens super illiquide. Dit kan allemaal ook veranderen.
Hopelijk ben ik de bingo-kaart niet kwijt of is die niet onleesbaar geworden vooraleer ik deze kan gebruiken. Laten we maar hopen dat we op de bodem zitten. Alhoewel, met al dat Russisch gedoe ben ik daar ook niet echt zeker van.
 
Tussen nu en 4y. Je kunt dus altijd herfinancieren, aandelen uitgeven, lening, ....

Akkoord dat er vele manieren zijn om geld op te halen. Maar de grote vraag is natuurlijk aan welke voorwaarden dat dan zal zijn ( en dat zal voor een groot stuk afhangen van de revenue op dat moment, hoever ze nog van winstgevendheid zitten etc) . Daar heb ik toch wat schrik voor tbh. Stel dat ze een kapitaalsvehroging moeten doen omdat ze op geen andere manier aan geld geraken en dekoers staat op dat moment aan de niveaus van vandaag... Daar wil je toch niet bij zijn als aandeelhouder.

Ik heb geen glazen bol, maar of het nu 450 500 550 is, niemand weet het, niemand kan het weten, niemand zal het weten. Er is onzekerheid over de toekomst, dat is nu eenmaal part of the game. Maar kijk vb naar een Twist. Die groeien in een non-sticky no-capex markt al paar jaar aan 30 40 50%
Ik vermoed dat er in de business van Twist geen marktleider is die een heel groot deel van (één van) hun core markten heeft "gewonnen"? Bij Twist zou dat sowieso minder een probleem zijn, vermits switching costs blijkbaar lager. Maar hier ligt dat toch anders.
Die vraag stel ik mij wel: stel dat de Onso "flopt" (doordat klanten gewoon bij Illumina blijven, de technologische superioriteit van Onso ten spijjt) , zal Revio revenue ( consumables + instruments) dan volstaan om die 500 miljoen te halen?

Instrument placement, instrument placement, instrument placement. Elke machine spuugt elk jaar meer en meer en meer data uit. Meer experimenten in het hoofd, minder maintenance/downtime door ervaring, routine workflow, proces optimalisatie aan klanten kant.

Elke incrementele machine die je zet is EN meer recurring flowcell revenue EN meer flowcell revenue per machine per jaar going forward.
Recurring revenue is inderdaad één van de grote voordelen. CEO heeft van instrument placement inderdaad de topprioriteit gemaakt, wat uiteraard een goeie zaak is ( nuja, als jij als "buitenstaander" dat al doorhebt, zou het maar erg zijn dat hij dat niet doorheeft:p) ,maar echt vanzelf gaat het precies toch niet, vermits ze toch serieuze kortingen moeten geven op instruments (zie hieronder). Zou volgens CFO financieel in the end neutraal ( eerder timing van cash flows) moeten zijn en ik begrijp ook waarom ze het doen ( way out voor slechte capex-omgeving) én ze kunnen het financieel aan, maar ergens vind ik het bizar om een nieuw, technologisch superieur product direct met 50% af te prijzen... Dat gaat toch niet uit weelde zijn?

- Illumina heeft geen long read
- Onso is meer accurate wat in clinical of liquid biopsy cases ofwel performanter is voor dezelfde dollar of zelfde performance met minder dollars



Euh ja, daar hebben al die vendors aan gedacht uiteraard. Zo'n flowcell is geen commodity product. Dat is 2 x 4 cm met 2mrd oligo spots op. Dat koop je niet in de Colruyt. Verder zijn die heeeel specifiek per machine, worden die frozen/cooled geshipt.

In velen van illumina zit er ook al een RFID chip in "om de klant te helpen" *kuch kuch*.

En dat is gewoon 1 cartridge van 10-20k kopen, schuif in machine. Dat is niet zoals een inktcartridge dat een lokale foefelaar dat goedkoop kan bijvullen.

(Los daarvan zijn de labeled nucleotides in die cartridge relatief schijte duur en 1 van de meest patented dingen). Zou me verbazen dat a) iemand zou proberen na te maken b) dat met success zou kunnen c) indien a en b gebeuren, ze geen lawsuit met cease and desist doen en je je ballen binnen de 5 min kwijt bent.

Maar I guess long story short. Nope, geen witte producten.
Das al een hele opluchting dat er geen witte producten zijn:)
 
  • Openstaande order voor verkoop ADM aan $63. Met wat geluk raken we dat vandaag nog aan. 🤞 Net geen +20% op 2 maanden, post van 26 januari hier. Momenteel mijn 3e grootste positie. Edit: de 50 June calls maandag al verkocht, toch een leuke >70% op kunnen pakken.
Order is afgegaan. Nu >17% cash. Tijd voor een marktcorrectie :p

Enfin eerst nog snel de Capri overname beklinken...
@Gassy: ik denk dat jij mede-aandeelhouder bent? Misschien ook @Charon?

Ik moet bekennen dat mijn conviction een stuk lager is dan 3 maanden geleden.
Mooi dat de EU decision eindelijk volgt midden april. Maar het is vooral de FTC waar ik me stilaan zorgen om begin te maken.
Initieel dacht ik dat de overname een makkie zou worden. Maar hoe langer dit aansleept, hoe meer ik denk dat er misschien een kink in de kabel is. Er is na 5 maanden nog steeds geen nieuws over substantial compliance met de second request...

Als de FTC een probleem* ziet en effectief om een divestiture vraagt, is het meteen game over.
Want Capri heeft slechts 3 grote merken. Een verplichte verkoop van 1 van die merken (en vooral Kors of Jimmy Choo) maakt het voor Tapestry compleet oninteressant. Bovendien lopen zij wellicht nu al minder warm voor de overname, gezien Capri's laatste kwartaalesultaten. Het helpt ook niet dat de deal termination voorwaarden bijzonder soepel zijn voor Tapestry.

*
The Federal Trade Commission review is said to be focused on whether the two are each other's closest substitutes, one source told Dealreporter. Outlet's malls are also part of the FTC's review, according to the report.
https://seekingalpha.com/news/40795...e=news&utm_medium=referral&utm_source=msn.com (14 Maart 2024)



Wat denken jullie?
Het worden alleszins nog spannende weken! 🤞
 
Terug
Bovenaan