De beurs

Opec heeft een hoop Amerikaanse media gebanned lol
Ze zijn wss kwaad dat ze de prijs niet omhoog kunnen krijgen.

China is een ramp. Zie weinig reden waarom olie niet nog zakt.
En dan is er nog geen recessie. Als dat er nog keer bij zou komen...

 
Opec heeft een hoop Amerikaanse media gebanned lol
Ze zijn wss kwaad dat ze de prijs niet omhoog kunnen krijgen.

China is een ramp. Zie weinig reden waarom olie niet nog zakt.
En dan is er nog geen recessie. Als dat er nog keer bij zou komen...

welke recessie? Die waar iedereen het er over heeft tegen einde van dit jaar? Dat zal nu toch wel al grotendeels in de prijs zitten?
 
Dus CRWD sleurt Sentinel One mee naar beneden na zijn earnings, maar staat ondertussen terug bijna positief na een 10% pump.

S ondertussen nog altijd bijna -3% lol
 
Zat 100% in cash - nu voor 40% positie genomen in UBS - verder wat afwachten om echt koopjes te doen - heb cash binnen dik jaar nodig dus investeringshorizon te beperkt (behalve voor koopjes die op KT kunnen renderen - zoals het eerdere FCNCA)
Dus waarom 2 “unsure” reacties - ben echt eens benieuwd op welk stuk en met welke redenering
 
Dus waarom 2 “unsure” reacties - ben echt eens benieuwd op welk stuk en met welke redenering
Ik heb geen unsure gedaan, maar ik snap niet goed waarom je met een horizon van +- 1 jaar zou gaan beleggen. Dat is toch veel te kort om gegarandeerde waarde te hebben die boven komt drijven? Afin, each their own, maar ik zou het nooit doen als ik het op die termijn moet realiseren.
 
Ik heb geen unsure gedaan, maar ik snap niet goed waarom je met een horizon van +- 1 jaar zou gaan beleggen. Dat is toch veel te kort om gegarandeerde waarde te hebben die boven komt drijven? Afin, each their own, maar ik zou het nooit doen als ik het op die termijn moet realiseren.
Dat snap ik en daarom zat ik ook volledig in cash, na wat mooie vruchten te plukken van de Janus opportuniteit.

Ik volg de UBS onderwaardering en geloof wel dat die waarde al voor een mooi stuk naar boven zal komen in de komende 18 maanden (net zoals hier sommige opties hebben met einddatum eind 2023).

Dat ik niet 100% in UBS ga is voornamelijk omdat ik mijn portefeuille nodig heb op die korte termijn maar eventueel wel die 40% kan laten uitzweten indien ze significant onder water zouden staan.
 
Opec heeft een hoop Amerikaanse media gebanned lol
Ze zijn wss kwaad dat ze de prijs niet omhoog kunnen krijgen.

China is een ramp. Zie weinig reden waarom olie niet nog zakt.
En dan is er nog geen recessie. Als dat er nog keer bij zou komen...

Daar is onze betrouwbare ultra contra indicator Nesjamag, zeker als het over macro voorspellingen gaat.

We zitten dus met een precisie van een paar maand, dicht tegen de bodem 🥳

Tijd om nog eens zwaar bij te kopen bij een volgende daling.
 
Ik volg de UBS onderwaardering en geloof wel dat die waarde al voor een mooi stuk naar boven zal komen in de komende 18 maanden.

Dat ik niet 100% in UBS ga is voornamelijk omdat ik mijn portefeuille nodig heb op die korte termijn maar eventueel wel die 40% kan laten uitzweten indien ze significant onder water zouden staan.
Dan zou ik eerder 20%/20% UBS/OXY nemen.

En als je het geld wil gebruiken voor vastgoed, zou ik eerder daar mee wachten want dát is pas risico nemen op dit moment.
 
Terug
Bovenaan