De beurs

Sentinelone opnieuw te koop aan 13$ na de -35% vandaag.

Koop je bij?
Heb de schade kunnen beperken door donderdag snel after hours te verkopen. Moet het herbekijken aangezien er daar toch van alles is fout gelopen, o.a foute ARR rapportering vorig jaar waar ze hun revenue guidance voor dit jaar op baseerden. Omdat de revenue nu een pak lager uitkwam dan verwacht hebben ze dat pas ontdekt..
 
Toch even geschrokken van Sentinel One, was geen grote positie maar toch.

Weet niet goed of ik het nu gewoon als loss afschrijf en terug verder werk, of ik ze nog een kwartaal bijhoud om dan te kijken. Geen zin om nog meer te verliezen.
 
Ik heb op de harde manier geleerd, dat wanneer je twijfelt, je ze beter je verlies neemt. Koersherstel kan jaren duren, wat een grote opportuniteitskost geeft.
 
Saudi gaat 1 miljoen minder vaten olie produceren, benieuwd of dat wat impact gaat hebben want lijkt me nu niet echt een grote vermindering..? :unsure:
 
Nog mensen die problemen hebben met bolero inzake het weergeven van de koersen van aandelen op de beurs van frankfurt? In mijn overzicht blijft de koers gewoon staan op de startkoers, om de actuele koers te zien moet effectief gaan doorklikken. Dit is sinds een week dat het niet de (vertraagde) actuele koers is. Iemand die weet wat er gewijzigd zou kunnen zijn?
 
Oxy en Ubs, peren!

Ik denk dat er tegen eind augustus/september toch een mogelijke katalyst is voor ubs.

Tegen dan zouden ze beslissen wat ze met de zwitserse consumer bank gaan doen.
Er is veel kans dat die verkocht wordt, of een ipo krijgt, omdat de politiek en de bevolking dat willen.
Zo blijft er concurrentie.

De consumer bank van credit suisse zou op zichzelf al 8B waard zijn.
Als die value geëxpliciteerd wordt, zal de markt ubs vermoedelijk wel al wat meer naar waarde schatten.
Heb jij nog je FCNCA aandelen in bezit? Hier momenteel nog niets verkocht, maar overweeg het wel.
 
Ga binnenkort eens kijken voor een positie in te nemen in kleine regionale USA banken. Deze zijn serieus afgestraft en ik vermoed dat ze niet allemaal dezelfde weg als FRC zullen bewandelen.

Omdat ik geen verstand heb van welke van deze bankjes de beste keuze zou zijn, zal het eerder dus een ETF worden als KRE.
 
Toch even geschrokken van Sentinel One, was geen grote positie maar toch.

Weet niet goed of ik het nu gewoon als loss afschrijf en terug verder werk, of ik ze nog een kwartaal bijhoud om dan te kijken. Geen zin om nog meer te verliezen.
Wat is de waarde van het bedrijf ten opzichte van de huidige prijs?
Dan ken je het antwoord op uw dilemma :)

Een zware recessie is 1-1.5 miljoen vaten impact.
1 miljoen is echt veel.
Ja, maar is slechts voor 1 maand voorlopig.

Voor hetzelfde geld staat de olieprijs zelfs terug lager vandaag of morgen.

Long/short olie posities staan even laag als begin 2016 en covid crisis maart 2020...
Dus sentiment is ultra bearish.

Heb jij nog je FCNCA aandelen in bezit? Hier momenteel nog niets verkocht, maar overweeg het wel.
Al vermeld op het forum.
 
Hier in het groen vandaag, SentinelOne eindelijk eens omhoog na goede earnings.

(Voorspelling) - Over een paar jaar zal men met ongeloof terugkijken dat je S in 2023 voor 13$ kon oppikken. :)
Sentinelone opnieuw te koop aan 13$ na de -35% vandaag.

Koop je bij?
Heb de schade kunnen beperken door donderdag snel after hours te verkopen. Moet het herbekijken aangezien er daar toch van alles is fout gelopen, o.a foute ARR rapportering vorig jaar waar ze hun revenue guidance voor dit jaar op baseerden. Omdat de revenue nu een pak lager uitkwam dan verwacht hebben ze dat pas ontdekt..
Wel een beetje SNEU dat je na een paar jaar op het BG forum SentinelOne aan te raden, dan plots in stilte verkoopt op de alltime low, zonder het hier te vermelden...
 
Nieuwe regels voor US banken - een aantal zullen not amused zijn vermoed ik, op termijn mss wel een goede zaak want Trump had wel een en ander uitgehold.
 
Nu de debt ceiling saga voorbij is, heb ik de UBS positie opnieuw met de helft uitgebreid.

Het potentieel katastrofaal scenario voor de fusie (US default) is immers van de kaart verdwenen;
De timing voor closing van de overname in Q2 2023 blijkt aangehouden te worden;
En ze willen het lot van de Zwitserse consumer bank (ter waarde van 5-10B) al met spoed regelen door het uitstellen van hun Q2 earnings tot eind augustus.

Gekocht voor zowaar +- dezelfde prijs als voorheen, terwijl de longtail weg is.
Markets never cease to amaze.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan