De beste mixtapes en (live)sets

@Ares dj jan ,dj wout & dj philip van die tijd van illusion was gewoon allemaal aan elkaar gewaagd.

Mijn top trance-progressive dj van rond die tijd was gewoon dj georges van la bush
 
Nog wat toffe mixtapes:

Young Thug - Slime Season 1 t.e.m. 3 (ja serieus, alle drie. Heerlijke hiphop)
Future - Monster (zoals DS2, maar rauwer)
ASAP Rocky - Live. Love. ASAP (debuutmixtape en direct raak)
Gucci Mane - I’m Up ('t is Gucci? Kan er niet veel anders bij zeggen)
Kodak Black - Project Baby

En nu ik zie dat er ook livesets mogen gepost worden:

Kanye West op Coachella (2011)
JID op Tiny Desk (2022)
Lupe Fiasco op SiriusXM (2022)
Ik denk dat je de term mixtapes hier anders geïnterpreteerd hebt.

Volgens mij gaat het hier meer over de traditionele betekenis van het woord, een dj zijn set.

Buiten dat allemaal wel leuke albums!
 
Is hier ook liefde voor hiphop mixtapes?

Ik heb pas nog eens Da drought 3 opgezet van Wayne en dan word je nog eens herinnerd hoe goed die zijn run was eind nillies.

Cloud 9 van BoB is ook een goeie. Jammer dat die nu gewoon een conspiracy nut is. Man kon rappen.
 
Technisch gezien heb je wel een punt vermoed ik, maar denk dat je wel beter af bent in de Hip Hop thread. Deze is dus puur voor het mixen van muziek.

Besef net ook, dat ik de 2 klassieke Society Suckers sets hier nog niet heb gepost.

Puur georganiseerde chaos, en dan natuurlijk ook Mozart, en Nobuo Uematsu remixes ertussen .
 
@Ares dj jan ,dj wout & dj philip van die tijd van illusion was gewoon allemaal aan elkaar gewaagd.

Mijn top trance-progressive dj van rond die tijd was gewoon dj georges van la bush

Ja uiteraard, die mannen waren allemaal goed. Idem voor Georges idd, al kwam ik heel zelden in La Bush, dus daar denk ik nu niet zo spontaan aan :). Fuse, Illusion & Carat waren my fav's, met al eens een uitschuiver naar Extreme.

Geen liveset per se, maar wel één van de betere mix-cd's trouwens: Richie Hawtin - Decks, EFX & 909

 
Top 5 favoriete Techno dj's iedereen?

1. Bone
2. Mills
3. Perc
4. Sims
5. Mulero

Mills word volgend jaar 60.. fuckin hell.

Lastige, hangt af van de mood maar, als het beperkt moet worden tot 5 Techno DJ's wiens optreden ik niet zal missen als ze spelen op een event waar ik ben (gesteld dat ze minstens 2hr spelen), en die me letterlijk nog nooit teleurgesteld hebben:

Jeff Mills
Richie Hawtin
Carl Craig
Regis
PAS (Luke Slater)

(en dan heb ik er Surgeon, Octave One, Sims, Garnier, Beltram en nog wat anderen moeten uit knikkeren :) )

Legendarische Mills-set @ Liquid Room 1995:
 
Laatst bewerkt:
De laatste Boiler Room van Chase & Status is wel de moeite! Ze van de jaar op Pukkelpop ook gezien en was dik feest, zeker sinds hun "RETURN II JUNGLE" zijn ze echt wel weer back in full form :love:

 
De laatste Boiler Room van Chase & Status is wel de moeite! Ze van de jaar op Pukkelpop ook gezien en was dik feest, zeker sinds hun "RETURN II JUNGLE" zijn ze echt wel weer back in full form :love:

Maakt me toch niet warm hen te gaan zien, wat goeie tunes ertussen maar veel drop & stop & toch meer jump up dan jungle(desondanks de amens) als 't dan nog eens b2b Mefjus is en niet na elkaar pfft..
Wel wat goeie tunes van hen als ik de tracklist bekijk, toch eens hun laatste checken dan..
 
De laatste Boiler Room van Chase & Status is wel de moeite! Ze van de jaar op Pukkelpop ook gezien en was dik feest, zeker sinds hun "RETURN II JUNGLE" zijn ze echt wel weer back in full form :love:

Lol, ik kwam deze hier net posten.

Met dank aan ‘iedereen beroemd’ trouwens! Daar is een rubriek waarbij Sander in andermans gsm’s kijkt en afsluiten met een gekozen nummer. Persoon van gisteren koos voor Chase & Status. Ik dacht damn, wat een schijf! En herinnerde me dat die boiler room set op YouTube stond! Die set speelt hier sindsdien non-stop :love:

Goeie herinneringen, is van april 2011 in de Trix in Antwerpen geleden :love:
 
Terug
Bovenaan