De beerput van het internet

Gans het profiel... Jfc

Mensen die teren op het verdriet en onrust van anderen, verschrikkelijk...

Zijn pagina is wel een pareltje. Ik deel even deze bijzondere ervaring met jullie :biglaugh: :

Lieve mensen
Zojuist is bekend geworden dat het maan wagentje Yutu, uit China op de maan aan de schaduw zijde van de maan de achterkant van de maan een soort huis heeft ontdekt . Ik heb 2 jaar geleden paar keer door gekregen van mijn buitenaardse vrienden dat er aan de achterkant van de maan een buitenaardse bases zit met ook andere buitenaardse bouwwerken er om heen . Nu willen de Chinezen het Chinese maanwagentje er naar toe sturen om het gebouw nader te onderzoeken Ik heb in de avond van 8 december twee buitenaardsen bij me gezien en gevoeld ik zag groot zwart wezen met eivormig hoofd en een vrouwelijk mensachtig wezen met halflang zwart haar en een soort boeddha stip op haar voorhoofd ik kreeg van hun telepathisch door dat het bouwwerk wat China heeft ontdekt echt buitenaards is en zeer oud is, ze gaven me door dat het het iets weg heeft van een oude Maya tempel het kan zijn dat als China er achter komt dat het echt buitenaards is dat ze het voor zich zelf houden en aan het publiek vertellen dat het gewoon rotsen zijn zo dat ze zelf op hun gemak kunnen kijken wat ze nog meer gaan vinden daar. Er verschenen deze avond buitenaardse symbolen op mijn voorhoofd die afkomstig zijn van de buitenaardse die de maan als tussen station gebruiken en daar de wachthouden het voelde zeer oud en heilig voor me . ik kreeg ook door dat China iets nucleairs wilt gaan bouwen op de maan maar dat de buitenaardsen dan zullen ingrijpen China wil ook gaan experimenteren met 6G en 7G van af de maan dit is niet goed.
Hier onder kunt u de foto's zien van de teken die op mijn voorhoofd verschenen in de avond van 8 december
Liefs Robbert.

Ik onthoud jullie uiteraard ook niet de foto van de buitenaardse symbolen op zijn voorhoofd. In de volksmond noemt zoiets meestal eczeem of iets gelijkaardigs...

264352348_2989817471279373_2505777042986059084_n.jpg

Toch ook weer bijzonder dat een man met zo veel talenten niet in staat is om op tijd een punt in zijn zinnen te verwerken.

Mensen die teren op het verdriet en onrust van anderen, verschrikkelijk...

Zijn pagina is wel een pareltje. Ik deel even deze bijzondere ervaring met jullie :biglaugh: :

Ik onthoud jullie uiteraard ook niet de foto van de buitenaardse symbolen op zijn voorhoofd. In de volksmond noemt zoiets meestal eczeem of iets gelijkaardigs...

264352348_2989817471279373_2505777042986059084_n.jpg
Jaja, 'buitenaardse' symbolen.
ZJ6aJgp.jpg

Shedding, bloeding na bezoek tussen gevaccineerde familie, in groepen voelen wie de MRNA prik heeft genomen... :wtf:
Ongelooflijk hoe ze maar zever blijven uitvinden.

Ik maak me vooral zorgen over mensen die plots beginnen bloeden :wtf: Het duizelig zijn, vermoeid zijn en trillerig kan je psychologisch nog makkelijk verklaren door hun eigen gecreëerde wereld waar ze inzitten, maar plotse bloedingen zijn volgens mij eerder symptomen van ernstige ziekten dan van één of ander vaccin.

En uiteraard haalt ze bioresonantie erbij. Niet geloven in de wetenschap, maar wel in een geneeswijze die miraculeus alles op aarde kan genezen, van hoofdpijn tot kankers...
Gelukkig helpt dennennaalden thee ook! Zo ernstig zal het dan toch allemaal wel niet zijn :unsure:

Breaking news, in primeur in dit topic vooraleer ook maar eender welk nieuwskanaal er over bericht:

Volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Dat het ooit onze tijd is ben ik met je eens. Maar.. dat er, ook veel jonge, mensen sterven door een andere oorzaak dan een natuurlijke of een ongeluk,is niets meer of minder dan genocide!
Nu al zijn er meer doden als in de 1e en 2e WO bij elkaar!

Je vraagt je echt af in wat voor een mentale bubbel/fysiek zolderkamertje iemand moet leven om dat nu te gaan verklaren.

Pas op, ik snap z'n gedachtengang nog wel hoor. Tijdens het voorbije anderhalf jaar ziet ge inderdaad wekelijks wel eens op FB berichten verschijnen over mensen die plots overleden zijn, terwijl ge tijdens WO1 nooit zulke berichten op FB zag!

Pas op, ik snap z'n gedachtengang nog wel hoor. Tijdens het voorbije anderhalf jaar ziet ge inderdaad wekelijks wel eens op FB berichten verschijnen over mensen die plots overleden zijn, terwijl ge tijdens WO1 nooit zulke berichten op FB zag!
Tijdens WO2 ook niet hoor.

Ik zou overigens een mop over Joodium kunnen maken om tegengewicht te bieden aan die gedachtegang, maar ik wil geen wappies wakker maken :oi22:

[wappie modus on]
Ze hebben je steeds wijsgemaakt dat er een verschil is!
Wordt wakker en doe zelf onderzoek naar de waarheid!
Pas dan zal je het begrijpen en het grotere plaatje zien!
[/wappie modus off]

:alien:

Ik zag zo gisteren in een discussie over "plotse overlijdens" iemand met juiste argumenten afkomen dat er helemaal geen oversterfte is en die daarbij dan ook de officiële statistieken van Statbel meegaf die dat bewijzen.
Reageert daar zo een wappie op: "ja zo kan ik het ook hoor, met cijfers en statistieken kunt ge gewoon altijd alles bewijzen wat ge wilt ja" :unsure:

Terug
Bovenaan