De beerput van het internet

Baudet is helemaal de weg kwijt... Zorgwekkend voor een parlementslid.

Het lijkt me zorgwekkender dat er vrij veel volk op zo'n persoon een stem uitbrengt. Zijn partij heeft zelfs 5 zetels in het NL parlement.
Stel je voor dat een Belgisch parlementslid zo'n video maakt. "Geregeerd worden door reptielen, Putin is een held, onze bevrijder, onze dark knight,...".
Dit is echt mensen, geen foute oneliner in een film.

Commentaar van een van zijn 'wakkere' fans:
Hier zullen de deugkneuzen zich wel ongemakkelijk bij voelen, maar de man heeft beslist een punt, we worden wel degelijk in de maling genomen door die reptielen, fuck them. De nabije toekomst zal uitwijzen hoezeer deze man gelijk heeft.

Gelukkig zijn er ook echt mensen wakker:
Er staan inderdaad heel veel paddenstoelen in het bos. Maar je moet wel weten welke eetbaar zijn!

Geen echte "beerput"-post, kon er eigenlijk wel goed om lachen (én met de obligate dt-fout).

Commentaar onder het HLN-"onderzoeks"artikel "Hoe Rusland zowat elk congres inzake veiligheid en energie in België bespioneerde":

Gelukkig zijn de Russen tenminste nog geïnteresseerd in wat er in België gebeurd. Onze eigen ministers trekken het zich al lang niet meer aan allemaal

Het lijkt me zorgwekkender dat er vrij veel volk op zo'n persoon een stem uitbrengt. Zijn partij heeft zelfs 5 zetels in het NL parlement.
Stel je voor dat een Belgisch parlementslid zo'n video maakt. "Geregeerd worden door reptielen, Putin is een held, onze bevrijder, onze dark knight,...".
Dit is echt mensen, geen foute oneliner in een film.

Commentaar van een van zijn 'wakkere' fans:
Hier zullen de deugkneuzen zich wel ongemakkelijk bij voelen, maar de man heeft beslist een punt, we worden wel degelijk in de maling genomen door die reptielen, fuck them. De nabije toekomst zal uitwijzen hoezeer deze man gelijk heeft.

Gelukkig zijn er ook echt mensen wakker:
Er staan inderdaad heel veel paddenstoelen in het bos. Maar je moet wel weten welke eetbaar zijn!

Ik ben nu geen krak in het Engels, maar staat "reptile" in het Engels ook niet gewoon synoniem voor, of is het geen metafoor voor "het kwade" ofzoiets? Een beetje zoals ge moedige strijders "leeuwen" noemt, zonder er daarom van uit te gaan dat dat leeuwen zijn met een mensenmasker op.

Van Jef en Maria op FB zou ge dat mss nog aanvaarden, maar het kan toch niet dat iemand die het tot in de politiek heeft geschopt, écht gelooft dat de elite uit vermomde reptielen bestaan, ook al heeft die Baudet al heel wat onzin uitgekraamd?

Want zo is zowat elke complottheorie wel ontstaan: er werd ooi een bepaalde uitspraak dan wel létterlijk gezegd, maar door anderen dan weer verdraaid, verkeerd geïnterpreteerd of uit de context gerukt. (zie bv de uitspraken van Gates dat hij de overbevolking wil bestrijden door in te zetten op vaccins)

Laatst bewerkt:
Ik ben nu geen krak in het Engels, maar staat "reptile" in het Engels ook niet gewoon synoniem voor, of is het geen metafoor voor "het kwade" ofzoiets? Een beetje zoals ge moedige strijders "leeuwen" noemt, zonder er daarom van uit te gaan dat dat leeuwen zijn met een mensenmasker op.
Volgens mij is dat toch geen courante metafoor hoor. Snakes, dat zou je kunnen gebruiken voor iemand doortrapt of leugenachtig, maar reptile vind ik nogal vreemd. @Squidward, wat zegt jouw Britse kant?

Volgens mij is dat toch geen courante metafoor hoor. Snakes, dat zou je kunnen gebruiken voor iemand doortrapt of leugenachtig, maar reptile vind ik nogal vreemd. @Squidward, wat zegt jouw Britse kant?
Wanneer men zegt ‘governed by reptiles’ dan is dit meer dan waarschijnlijk eerder een referentie naar de complot theorie van de ‘lizard people’ en niet zozeer naar de persoonlijkheid van over wie men spreekt. Je kan er veel over vinden: iedereen die macht heeft, Zuck/Elon/presidenten/Bilderberg, zijn eigenlijk een soort alien hagedis of reptiel in vermomming. Dat is wanneer men dus zegt ‘geregeerd door reptielen’.
Je kan een persoon ook wel uitmaken voor reptiel, maar dat zou ik enkel verwachten in Brits-Engels en dan ook nog van de vrij oude stempel. You poisonous reptile is net zo efficiënt als you treacherous snake. Ik hoor het een Amerikaan niet zo vaak zeggen dus, maar het is een algemeen fenomeen dat men tegenwoordig minder moeite steekt in verwensingen. Heel jammer.

Wanneer men zegt ‘governed by reptiles’ dan is dit meer dan waarschijnlijk eerder een referentie naar de complot theorie van de ‘lizard people’ en niet zozeer naar de persoonlijkheid van over wie men spreekt. Je kan er veel over vinden: iedereen die macht heeft, Zuck/Elon/presidenten/Bilderberg, zijn eigenlijk een soort alien hagedis of reptiel in vermomming. Dat is wanneer men dus zegt ‘geregeerd door reptielen’.
Je kan een persoon ook wel uitmaken voor reptiel, maar dat zou ik enkel verwachten in Brits-Engels en dan ook nog van de vrij oude stempel. You poisonous reptile is net zo efficiënt als you treacherous snake. Ik hoor het een Amerikaan niet zo vaak zeggen dus, maar het is een algemeen fenomeen dat men tegenwoordig minder moeite steekt in verwensingen. Heel jammer.

Klopt idd wel dat men het in die theorie meestal wel over "lizard people" heeft ipv "reptiles", maar dan komt mijn vraag eigenlijk gewoon opnieuw terug: is die theorie van "lizard people" dan ook niet gewoon ontstaan omdat "lizard" een soort synoniem/metafoor is in het Engels voor bepaalde negatieve dingen, en is vervolgens die term z'n eigen leventje gaan leven omdat minder snuggere mensen die term te letterlijk gingen opvatten?

Klopt idd wel dat men het in die theorie meestal wel over "lizard people" heeft ipv "reptiles", maar dan komt mijn vraag eigenlijk gewoon opnieuw terug: is die theorie van "lizard people" dan ook niet gewoon ontstaan omdat "lizard" een soort synoniem/metafoor is in het Engels voor bepaalde negatieve dingen, en is vervolgens die term z'n eigen leventje gaan leven omdat minder snuggere mensen die term te letterlijk gingen opvatten?
Volgens mij heeft David Icke die theorie van de lizard people wel "populair" gemaakt onder de letterlijke vorm.

Ik hoor het een Amerikaan niet zo vaak zeggen dus, maar het is een algemeen fenomeen dat men tegenwoordig minder moeite steekt in verwensingen. Heel jammer.
Gelukkig hebben we de Spanjaarden nog: "me cago en la leche de la puta que te parió" (ik schijt in de melk van de hoer die je gebaard heeft).

Kijk naar de term ‘lounge lizard’. Een gluiperige, gladde jongen. Qua betekenis niet zo zwaar als ‘snake’ maar wel onbetrouwbaar. Waarom net een hagedis daarvoor gebruikt wordt, geen idee.

Alé, Baudet bedoelt het dan toch niet zo letterlijk... Nu ja, al zijn uitspraken zijn daar eigenlijk zum kotzen. Wat een figuur.
Via Twitter liet hij daarna weten dat hij “reptielen” niet letterlijk bedoelde: “Natuurlijk was het een metafoor. Ik sprak over een samenzwering achter de schermen van globalisten, geheime diensten, psychopaten — waardoor de democratie en de vrijheid verdwijnt. Degenen die ons dit aandoen zijn een soort onmensen, reptielen, machines, gevoellozen kortom.”

De vaccinaties hebben ook soms een destructief effect op sommige fillers. Ik heb maandenlang met zware ontstekingen in mijn gezicht rondgelopen. Waarschuwing voor andere mensen met fillers. Het moest ook allemaal uiteindelijk verwijderd worden.
Op de facebookpagina Bijwerking na mrNa
Toen ik deze post zag, ik lag plat. Klagen dat de vaccins gif zijn, maar met fillers zijn ze ok! :laugh::laugh::laugh:

De reactief op een artikel in het Facebook-riool zijn ook weer in orde. Artikel betreffende gsm interferentie die een storing bij Tihange3 veroorzaakte. De grootste debielen roepen natuurlijk weer het luidst.
1 held zit wel te reageren op wat reacties met een link naar Research Gate die aantoont dat dit een gekend probleem zou zijn.

Iets nadat ik het vaccin heb gekregen ben ik een bril beginnen dragen.
Toeval of niet?
😅😅
Hangt er van af, heb je die bril NODIG of is het als lapmiddel om intelligenter te lijken? :unsure:

(Aangezien je een onbekende voor me bent, geen idee hoe Intelligent je "lijkt", met of zonder bril. Maar als het je GEEN toeval zou lijken, zal je wel wat hulp nodig hebben om intelligenter te lijken. 😝)

Man al die reacties maken me gewoon depressief. Kom, we verdienen de nucleaire apocalyps. Verlos ons van de wappies. :angry: :angry: :angry: :angry:

Hangt er van af, heb je die bril NODIG of is het als lapmiddel om intelligenter te lijken? :unsure:

(Aangezien je een onbekende voor me bent, geen idee hoe Intelligent je "lijkt", met of zonder bril. Maar als het je GEEN toeval zou lijken, zal je wel wat hulp nodig hebben om intelligenter te lijken. 😝)
Er werd altijd gezegd dat ik er sexy uitzag.
Nu met bril sexy en intelligent 🤣

Terug
Bovenaan