De beerput van het internet

Ik kwam net dit artikel tegen op Facebook;

Jonge voetballer uit Waals-Brabant sterft aan hartstilstand op het veld
https://www.hln.be/binnenland/jonge...terft-aan-hartstilstand-op-het-veld~aa4483c5/

En nu een greep uit wat reacties;

‘rip , het nieuwe normaal "plots" en kom niet af met dat was vroeger ook , bs eerste klasse!’

‘Bedankt💉💉mijn oprechte deelneming’

‘Het plotssyndroom 😔

‘Superveilig en effectief noemde nonkel Frank het 🤔

Dat is helaas dagelijkse kost geworden... En dan heb ik het niet over die overlijdens (want plotse overlijdens waren 5, 10, 20, ... jaar geleden ook al dagelijkse kost) maar wel over dat constante verwijzen naar vaccins bij elk overlijden dat in de media komt. En dat stopt niet bij overlijdens door hartstilstanden of beroertes he, ik heb zelfs al bij artikels over moorden mensen zien verwijzen naar de vaccins, want ja die vaccins hebben ook invloed op mensen hun denken waardoor mensen tilt slaan enz en dus aan het moorden slaan.
Ook altijd toevallig dat die mensen in hun eigen omgeving "ontzettend veel" mensen kennen die overleden zijn de laatste tijd terwijl dat in mijn eigen omgeving totaal niet het geval is. Als die "gifspuiten" daadwerkelijk zo dodelijk waren, dan zouden we bij de hoge vaccinatiegraad die we in België kennen, stilaan toch wel met een rampzalige onderbevolking zitten en zouden er massagraven moeten zijn waar die duizenden doden per dag begraven worden, want na 3-4 van die dodelijke spuiten zullen er na twee jaar toch nog amper mensen in leven zijn he (ik ben nu toevallig wel zo iemand die de spuiten wonder boven wonder nog steeds aan het overleven is) :unsure:

Voor de eerste keer wel de juiste benaming. Maakt niet uit wat, maar we zijn tegen alles :love: .

Vooral tegen verstand, me dunkt.

Ben je een wappie of denk je kans te maken om toe te treden tot dit aparte ras?
Neem dan vandaag zeker deel aan de anti-alles betoging:

https://www.hln.be/brussel/gespannen-sfeer-op-day-of-justice-de-mars-tegen-alles~a628716d/

Komen aan bod:
Tegen de regering.
Tegen de inflatie.
Tegen de oorlog.
Tegen de vaccins.
Vaccinatieschade.
Chemtrails (no kidding, zie foto's in het artikel).
...

Be there, or be een schaap!
natuurlijk, Opperwappie Hans Blankaert. Die met zijn smartphone op zijn vol terras stond en het raar vond dat hij Bluetooth devices vond. Dat moesten de chips in de vaccins zijn, natuurlijk.

Kennelijk is elektrisch rijden ook iets om tegen te zijn.

De jaren voor corona had ik het gedacht dat we in een maatschappij leefden waar men wel kritisch was, maar toch nuchter naar de dingen keek. En dat propaganda zoals in Rusland hier niet teveel aanhang had. Was ik even mis. Angstaanjagend eigenlijk.
Dat is wat ik nog het meest frappant vind aan de laatste 2-3 jaar. Ik dacht dit ook, maar het blijkt dus dat een niet-insignificant deel van de bevolking gewoon gatachterlijk is.

Laatst bewerkt:
natuurlijk, Opperwappie Hans Blankaert. Die met zijn smartphone op zijn vol terras stond en het raar vond dat hij Bluetooth devices vond. Dat moesten de chips in de vaccins zijn, natuurlijk.

Dat is wat ik nog het meest frappant vind aan de laatste 2-3 jaar. Ik dacht dit ook, maar het blijkt dus dat een niet-insignificant deel van de bevolking gewoon gatachterlijk is.

Hansje verwachtte "een kleine paar honderdduizenden" betogers, uiteindelijk waren het er 2000 volgens de media... :lol:

Ik vraag me bij zulke betogingen ook altijd af wat ze überhaupt hopen te bereiken... Laten weten dat de bevolking niet blij is met de huidige gang van zaken en we willen dat het verandert? Ja buh, slsof De Croo na het zien van die betoging even in een Whatsapp-groepke van de overheid stuurt "Ja mannekes, eerste wat we morgen gaan doen is de energieprijzen omlaag brengen he, want ik heb zonet ontdekt dat de mensen dat blijkbaar niet zo leuk vinden! En stuurt er ook al iemand naar de Vladimir dat Hans uit Brugge graag zou hebben dat de oorlog wordt stopgezet? En Frank, voor ik het vergeet, Mariette uit Kontich zegt dat iedereen dood zal gaan van de vaccins want dat stond ergens in een filmpje, ik stel dus voor dat ge morgen de boostercampagne definitief stopzet?!"

Hansje verwachtte "een kleine paar honderdduizenden" betogers, uiteindelijk waren het er 2000 volgens de media... :laugh:
En we zeggen allemaal in wappiekoor:

2000 betogers??? Dat is wat de MSM je wijsmaakt. We waren met bijna 1 miljoen betogers, uit gans Europa! Je was er duidelijk niet bij. Doe zelf maar onderzoek in plaats van je als een schaap te gedragen!
:woohoo:

Edit: Net het ganse filmpje gezien. Die man wil een debat? Ik blijf gegarandeerd thuis wanneer er op tv debatten komen met die personen. 'In De Gloria' krijgt dan een waardig vervolg. De vraag is alleen met wie ze in debat willen gaan? Hij geeft al aan dat ze politici en experts niet geloven...

Laatst bewerkt:
Eerst de hoge energieprijzen aanhalen en dan daarover het volgende zeggen: "Alles komt zogezegd uit Oekraïne, dat moet nogal een redelijk rijk land geweest zijn".

Mannekes toch :lol:.

Das dan eigenlijk nog het enige inhoudelijke dat hij in die 5 minuten vertelt. Daarbuiten herhaalt hij steeds mensen zijn het beu + politiekers buiten + volk staat op, bla bla bla :')

Eerst de hoge energieprijzen aanhalen en dan daarover het volgende zeggen: "Alles komt zogezegd uit Oekraïne, dat moet nogal een redelijk rijk land geweest zijn".

Mannekes toch :laugh:.

Das dan eigenlijk nog het enige inhoudelijke dat hij in die 5 minuten vertelt. Daarbuiten herhaalt hij steeds mensen zijn het beu + politiekers buiten + volk staat op, bla bla bla :')
Veel mensen beseffen ook niet hoe groot Oekraïne eigenlijk wel is

Dat is Duitsland + de UK als oppervlakte hé.

Bedankt Guido (69), Korbeek-Lo :unsure:
uyKgrYk.gif

Hansje verwachtte "een kleine paar honderdduizenden" betogers, uiteindelijk waren het er 2000 volgens de media... :laugh:

Ik vraag me bij zulke betogingen ook altijd af wat ze überhaupt hopen te bereiken... Laten weten dat de bevolking niet blij is met de huidige gang van zaken en we willen dat het verandert? Ja buh, slsof De Croo na het zien van die betoging even in een Whatsapp-groepke van de overheid stuurt "Ja mannekes, eerste wat we morgen gaan doen is de energieprijzen omlaag brengen he, want ik heb zonet ontdekt dat de mensen dat blijkbaar niet zo leuk vinden! En stuurt er ook al iemand naar de Vladimir dat Hans uit Brugge graag zou hebben dat de oorlog wordt stopgezet? En Frank, voor ik het vergeet, Mariette uit Kontich zegt dat iedereen dood zal gaan van de vaccins want dat stond ergens in een filmpje, ik stel dus voor dat ge morgen de boostercampagne definitief stopzet?!
In dit interview is het volgens die Hans verkeerd dat 'alles wordt opgesplitst en in werkgroepen besproken wordt', maar ook dat de regering 'alles tegelijk bespreekt'.

Dit is inderdaad een betoging tegen alles. Wat 'ze' ook doen, het kan niet goed zijn en het moet gedaan zijn, en zeker Vivaldi met z'n uitspraken!!

Ik ken een partij waar ze dit soort figuren graag zien komen. Bij elke vraag gewoon hetzelfde herhalen en na 5 minuten nog altijd niks gezegd hebben. Schitterend :rofl: .

En iedereen is er tegen he! Zelfs die niet ertegen zijn, want die zijn gewoon bang!

Jammer dat Hansje mij niet heeft geïnformeerd over deze mars tegen alles. Want ik had graag geprotesteerd tegen de papieren rietjes bij mijn brikje Fristi. Alsook tegen die plastic dopjes die tegenwoordig vastzitten aan mijn flesje water. Rete irritant is dat!

Ik ben naar Blacklist aan het kijken. Daarin spreekt men over V2k bescherming. Ik heb dit opgezocht op Google en holy shit. De 1e post is volledig wappie, die er onder is eerder schrijnend. Dit moet een mentale ziekte zijn. Dan heb ik het over de post van Anonymous W.

Ik ben naar Blacklist aan het kijken. Daarin spreekt men over V2k bescherming. Ik heb dit opgezocht op Google en holy shit. De 1e post is volledig wappie, die er onder is eerder schrijnend. Dit moet een mentale ziekte zijn. Dan heb ik het over de post van Anonymous W.

Mensen die stemmen naar je hoofd sturen, je gedachten kunnen lezen en je surveilleren zijn inderdaad vaak voorkomende wanen bij psychotische episodes. Zeer schrijnend, wetend dat die persoon al 12 maanden aan het lijden is. Nog schrijnender dat de reacties enkel maar bevestigen dat dit echt aan het gebeuren is...

Er is soms een fijne lijn tussen complottheorieën en wanen, maar dit is inderdaad hoogstwaarschijnlijk een mentaal probleem.

Terug
Bovenaan