Lobmans
Well-known member
Ik kwam net dit artikel tegen op Facebook;
Jonge voetballer uit Waals-Brabant sterft aan hartstilstand op het veld
https://www.hln.be/binnenland/jonge...terft-aan-hartstilstand-op-het-veld~aa4483c5/
En nu een greep uit wat reacties;
‘rip , het nieuwe normaal "plots" en kom niet af met dat was vroeger ook , bs eerste klasse!’
‘Bedanktmijn oprechte deelneming’
‘Het plotssyndroom’
‘Superveilig en effectief noemde nonkel Frank het’
Dat is helaas dagelijkse kost geworden... En dan heb ik het niet over die overlijdens (want plotse overlijdens waren 5, 10, 20, ... jaar geleden ook al dagelijkse kost) maar wel over dat constante verwijzen naar vaccins bij elk overlijden dat in de media komt. En dat stopt niet bij overlijdens door hartstilstanden of beroertes he, ik heb zelfs al bij artikels over moorden mensen zien verwijzen naar de vaccins, want ja die vaccins hebben ook invloed op mensen hun denken waardoor mensen tilt slaan enz en dus aan het moorden slaan.
Ook altijd toevallig dat die mensen in hun eigen omgeving "ontzettend veel" mensen kennen die overleden zijn de laatste tijd terwijl dat in mijn eigen omgeving totaal niet het geval is. Als die "gifspuiten" daadwerkelijk zo dodelijk waren, dan zouden we bij de hoge vaccinatiegraad die we in België kennen, stilaan toch wel met een rampzalige onderbevolking zitten en zouden er massagraven moeten zijn waar die duizenden doden per dag begraven worden, want na 3-4 van die dodelijke spuiten zullen er na twee jaar toch nog amper mensen in leven zijn he (ik ben nu toevallig wel zo iemand die de spuiten wonder boven wonder nog steeds aan het overleven is)

Voor de eerste keer wel de juiste benaming. Maakt niet uit wat, maar we zijn tegen alles.
Vooral tegen verstand, me dunkt.

’
’
.

.