De beerput van het internet

Mia op de Je bent van... pagina: De straatverlichting brandt weer hoor. Iedereen besparen behalve de gemeente zeker?

Mia op de Je bent van... pagina: Hoe ze gaan de straatverlichting uitdoen? Allez, de dieven gaan blij zijn hoor!!

* Spellingsfouten verwijderd omdat ik niet verantwoordelijk wil zijn dat hier iemand een hersenbloeding krijgt
Ik vind het altijd opvallend hoe in die groepen enkelen altijd een heel spel kunnen maken van zaken waarvan de gemiddelde (werkende?) mens gewoon amper wakkerligt.

Ik vind het altijd opvallend hoe in die groepen enkelen altijd een heel spel kunnen maken van zaken waarvan de gemiddelde (werkende?) mens gewoon amper wakkerligt.

Doorgaans zullen dat gepensioneerden zijn met te veel tijd waardoor ze niets beters te doen hebben dan met hun twee wijsvingers in de aanslag op hun toetsenbord hun mening te ventileren.

Mia op de Je bent van... pagina: De straatverlichting brandt weer hoor. Iedereen besparen behalve de gemeente zeker?

Mia op de Je bent van... pagina: Hoe ze gaan de straatverlichting uitdoen? Allez, de dieven gaan blij zijn hoor!!

* Spellingsfouten verwijderd omdat ik niet verantwoordelijk wil zijn dat hier iemand een hersenbloeding krijgt
Dat is van dat volk die denken dat ze over alles een mening MOETEN hebben.

Ik denk dat Mia bij mij in de straat woont want toen ik zonet m'n straat inreed zag ik dat ze hier ook nog steeds branden.

Ik kwam deze post op FB tegen over flatearth-theorieën. Behalve de vele reacties van mensen die er (terecht) mee lachen, ook wel een echt goudmijntje aan wappie-reacties... :laugh:

De deze, op de vraag waarom men ons wel zou willen wijsmaken waarom de aarde rond is;

Niet heel lang geleden een hoogontwikkelde beschaving, met onder meer vrije energie. Na vernietiging daarvan groot deel van de geschiedenis vervalst en bolle aarde bedacht om ons in de matrix te houden en die bolle aarde om het ruimtevaarsprookje geloofwaardig te laten zijn. Elite wil ons afhankelijk houden. Door aarde als bol voor te stellen, moeten we het idee krijgen slechts een stipje in de ruimte te zijn in plaats van onszelf in het middelpunt te stellen en in onze kracht te staan.’

Ik kwam deze post op FB tegen over flatearth-theorieën. Behalve de vele reacties van mensen die er (terecht) mee lachen, ook wel een echt goudmijntje aan wappie-reacties... :laugh:

De deze, op de vraag waarom men ons wel zou willen wijsmaken waarom de aarde rond is;

Niet heel lang geleden een hoogontwikkelde beschaving, met onder meer vrije energie. Na vernietiging daarvan groot deel van de geschiedenis vervalst en bolle aarde bedacht om ons in de matrix te houden en die bolle aarde om het ruimtevaarsprookje geloofwaardig te laten zijn. Elite wil ons afhankelijk houden. Door aarde als bol voor te stellen, moeten we het idee krijgen slechts een stipje in de ruimte te zijn in plaats van onszelf in het middelpunt te stellen en in onze kracht te staan.’
Ik heb dat "vrije energie" punt al meermaals gehoord. Wat is dat juist?
(EN NEE IK GA ZELF GEEN ONDERZOEK DOEN)

Sidenote: Ik vind dit altijd een goede manier om te "debunken" :

Sidenote2: Een goede kameraad zijn schoonzus is een flat earther (en covid ontkenner en anti vaccin en zowat "pro elke conspiracy theory" want dat gaat bijna altijd samen). Zijn schoonbroer is een piloot...
Ik mag soms meelezen in die familie WhatsApp groep... hilarity ensues!!

Vrije energie zou energie zijn die je met 'vrije' of gratis grondstoffen kan produceren. Er zouden dus geavanceerde technologieën bestaan die eigenlijk onze huidige methoden van energieproductie kunnen vervangen.

Een tijdje geleden is het hier over Tartaria gegaan. In die complottheorie gaat het heel vaak over die vrije energie, aangezien dat daar volledig normaal zou zijn geweest. Dat gaat dan bijvoorbeeld over het opwekken van energie door middel van water en magneten en bepaalde architecturale infrastructuren (kerken, kathedralen, piramides, ...) die dan als antenne zouden dienen voor deze energie te verspreiden.
Of zuilen in gebouwen die eigenlijk een soort spoelen zijn om energie uit de lucht te halen.

De huidige energiecrisis draagt uiteraard bij aan het idee dat er zeker en vast een elite aanwezig is die dit allemaal controleert en ons dom en afhankelijk wil houden... :unsure:

Vrije energie zou energie zijn die je met 'vrije' of gratis grondstoffen kan produceren. Er zouden dus geavanceerde technologieën bestaan die eigenlijk onze huidige methoden van energieproductie kunnen vervangen.

Een tijdje geleden is het hier over Tartaria gegaan. In die complottheorie gaat het heel vaak over die vrije energie, aangezien dat daar volledig normaal zou zijn geweest. Dat gaat dan bijvoorbeeld over het opwekken van energie door middel van water en magneten en bepaalde architecturale infrastructuren (kerken, kathedralen, piramides, ...) die dan als antenne zouden dienen voor deze energie te verspreiden.
Of zuilen in gebouwen die eigenlijk een soort spoelen zijn om energie uit de lucht te halen.

De huidige energiecrisis draagt uiteraard bij aan het idee dat er zeker en vast een elite aanwezig is die dit allemaal controleert en ons dom en afhankelijk wil houden... :unsure:
Klinkt alsof er een groot genie free energy (=gratis energie) heeft vertaald als vrije energie eerlijk gezegd.

De enige vrije energie die ik ken is van Helmholtz en vooral van Gibbs: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrije_energie
Zeker die van Gibbs is een begrip dat elke (toegepaste) wetenschapsstudent wel zal kennen, maar iets zegt me dat de doorsnede van die groep en de wappies niet zo groot is.

Een brasserie bij ons in het gemeentepark gaat zijn parking heraanleggen. Maar voor dat kan gebeuren moet er een archeologisch onderzoek gebeuren. Blijkt dat ze iets gevonden hebben en verder onderzoek is nodig. De reacties in de gemeentelijke roddelrubriek op smoelboek van de mensen die slechts over één enkele hersencel beschikken zijn weer prachtig. Leuk detail; de brasserie is gelegen in het gemeentepark vlak naast een oud kasteel en was vroeger een hoeveschuur. Er wordt in de naam expliciet naar dat verleden verwezen en binnen staat er een collectie harnassen die een oud-ijzerhandelaar zou doen likkebaarden:

Zot worde van nen oude steen
🙈
kzal er snachts is ne snelbouwsteen onder de grond gaan steken.. nat gaan ze worde denk
🙈

Sorry maar ik dat echt belangrijk nen hoop oude stenen. De horeca heeft nog niet genoeg geleden blijkbaar.

Gooit der rap terug zand over

Allee alles word weer stil gelegt voor eën steen

Een brasserie bij ons in het gemeentepark gaat zijn parking heraanleggen. Maar voor dat kan gebeuren moet er een archeologisch onderzoek gebeuren. Blijkt dat ze iets gevonden hebben en verder onderzoek is nodig. De reacties in de gemeentelijke roddelrubriek op smoelboek van de mensen die slechts over één enkele hersencel beschikken zijn weer prachtig. Leuk detail; de brasserie is gelegen in het gemeentepark vlak naast een oud kasteel en was vroeger een hoeveschuur. Er wordt in de naam expliciet naar dat verleden verwezen en binnen staat er een collectie harnassen die een oud-ijzerhandelaar zou doen likkebaarden:
Voorts zijn die allemaal nostalgisch naar hun jeugd 60 jaar geleden...die gouden tijd toen moeder de vrouw van haar 7de kind beviel achter de Leuvense stoof terwijl vader buiten in zijn asbesten platen aan het zagen was, de oudste dochter meteen ook verantwoordelijk was voor de helft van haar broers en zussen, en er GEEN zwarten rondliepen op straat!

Maar historisch erfgoed? Zever!

Schoten?

Artikel op HLN:
Bedrijven, kmo’s, winkels, scholen en universiteiten zijn bij de eersten om afgeschakeld te worden wanneer in ons land een aardgastekort dreigt.

Commentaren op FB:

Scholen en bedrijven worden lam gelegd terwijl er steeds meer grote asielcentra bijkomen, welke groep gaat hier eigenlijk de economie ten goede komen???

Agenda 2030 : middenstand en kmo s moeten verdwijnen. Alles voor de multinationals

Er ging toch genoeg voorraad zijn om de winter door te komen hé Tinneke ....??? Zijn ze de bevolking weer aan het klaarstomen op het ergste , ah ja tuurlijk ....plan 2030 moet lukken.

Alles verloopt volgens plan..Eerst de maatschappij kapot maken om dan..build back better
😡
En ze schijnen er nog in te lukken ook..
En GEEN ENKELE journalist die hier wat durft over te brengen!
En alles staat zwart op wit op het internet al sinds 2019.

Hupla energielockdows, alles moet kapot!!! You own nothing and you'll be happy.
- das het plan..En velen zien het niet..En zij die het wel zien krijgen de stempel " complotdenker'

de mensen die bewust leven zouden het nu al door moeten hebben: dit is geen polan, maar AANKONDIGING van wat ze gaan doen in hun volgende stap naar de totale slavernij: scholen sluiten want kindeen moeten opgroeien tot slaven, winkels want mensen moeten honge rlijden.. dat is hun plan! tenminste als wij dat toestaan

Dank u zelensky en amerika

Slava Oekraïna waar zijn die handjes....?
🥲

Ze zouden beter de anti-Russen geen gas geven en de neutrale mensen wel gas. Ik ben alvast neutraal aangezien Oekraïne niet mijn probleem is. Ik heb mijn eigen problemen
🙂

Dat deze regering eens een referendum houd om te vragen of we die oorlog moeten blijven steunen,ik denk dat ze gaan verschieten.

Toch nog een grappige uitschieter:
En crematoriums ook , ge moogt dan uw overledene zelf begraven in uwen haard !

Terug
Bovenaan