De beerput van het internet

"I'm not racist but..."
Sja, die ziet dat van hun grote idool natuurlijk
1664865018241.png

Uit wegens ziekte en burnout. Ging er in augustus sowieso even tussenuit om vakantie te nemen, en afgelopen week verscheen dit bericht op haar profiel:

En neen, er is nog geen enkele van haar wappievolgers die gereageerd heeft "dat het wel weer aan de gifspuiten zal liggen"... :unsure:

Tot zover de kracht van het immuunsysteem... .
Het lijken me eerder excuses om te vluchten.

Doron Oogjen gaat een jaar lang elke dag een snipperdag nemen om gratis klusjes uit te voeren. De foto is in scène gezet. © RV

Doron Oogjen gaat een jaar lang elke dag een snipperdag nemen om gratis klusjes uit te voeren. De foto is in scène gezet. © RV

Stel dat een vrouw me een bericht stuurt of ik die deurklinken wil komen maken omdat haar man zeven dagen op zeven in de weer is: waarom zou ik dat dan niet doen ?

Ook een manier om aan uw trekken te komen. 😬
(En een cliché te bekrachtigen)

Conner Rousseau waarschuwt N-VA: “Als jullie ergens in coalitie stappen met Vlaams Belang, blaas ik alle coalities tussen Vooruit en N-VA op”

Ik ga niet alles quoten, maar in de comments staat genoeg voor de beerput :love: .

Reacties op een artikel over een geplande test van BE-Alert...
Is dit voor de nieuwe C maatregelen
Willen ze weer weten waar je zit..
Waar rook is, is vuur is dat een voorbode van iets meestal als ze me zo iets komen volgt er iets want eerlijkheid kennen ze in regering niet verzwijgen alles tot boel op stelten is.
De grote verdrukking komt er aan!!! De bijbel verwittigd er ons voor. De dag des oordeels.
Ik denk dat ze zicht hiermee gaan voorbereiden. Er komt een verschrikkelijke tijd aan.
Het goede nieuws is dat je hieruit verlost kan worden door de Heere Jezus Christus alleen.
Hij heeft het gezegd, niemand komt tot de Vader dan door Hem. Ieder die in Hem gelooft zal eeuwig leven verkrijgen.
Hij is voor ons gekomen, om iedereen te redden, Hij heeft Zijn leven gegeven, al onze zonden zijn op het kruis genageld, Hij is begraven en drie dagen later uit de dood weer opgewekt. Hij heeft de dood overwonnen zodat wij eeuwig mogen leven door Zijn opwekking.
Aanvaard de Heere, roep Hem aan en wordt bevrijd uit deze boze verdorven wereld.
Gaan direkt dat nummer blokkeren
Ze zouden beter voor de burgers, een ondergrondse bunkers gemaakt hebben, voor een nucliare atoombom, ze hebben er wel ene gemaakt voor de regering.

Vriend van mij is hier lokaal een vrijwilliger voor een soort "buddy" systeem (om anderstaligen welkom te voelen/begeleiden)

iemand had zich ingeschreven en werd gematched. vriend van mij kreeg volgende email binnen:

mijn vrouw zei letterlijk: "je gaat je leven in stad X toch niet riskeren voor een makak, vaak een dief of een profiteur?"
Onze kinderen vinden het ook maar niets, het zijn profiteurs van het systeem.
Sorry interesseert nu ons geen ballen meer, met plezier maar geld moet er tegenover staan. wij zijn geen onnozelaars, case closed, eigen volk eerst.

what the fuck man.

Vriend van mij is hier lokaal een vrijwilliger voor een soort "buddy" systeem (om anderstaligen welkom te voelen/begeleiden)

iemand had zich ingeschreven en werd gematched. vriend van mij kreeg volgende email binnen:

mijn vrouw zei letterlijk: "je gaat je leven in stad X toch niet riskeren voor een makak, vaak een dief of een profiteur?"
Sorry interesseert nu ons geen ballen meer, met plezier maar geld moet er tegenover staan. wij zijn geen onnozelaars, case closed, eigen volk eerst.

what the fuck man.
Intriest gewoon. En ook kortzichtig, want mensen die in zo'n systemen meegaan zijn volgens mij nu wel ook de mensen die vooruit willen in het leven.

Covid-19 veroorzaakt delirium en geheugenproblemen: “1 op de 7 krijgt psychische problemen na corona”

lockdown en "verboden" en dit moet en dat mag niet, alles duurder (door gratis medicatie en subsidies)!!! dat zijn de oorzaak van de opduikende problemen. kijk maar eens hoe de mensen gefrustreerd geworden zijn!
agressie, moord en doodslag, inbraken....

als 100% van de mensen de gevolgen van een lockdown moeten ondergaan en dan er psychische problemen aan overhouden gaan de experten ervan uit dat die door corona veroorzaakt worden. wauw

Hebben ze ook een controlegroep gebruikt? Kwestie van het aandeel problemen die mensen algemeen krijgen door alle gezondheidsmaatregelen eruit te filteren. Dergelijke studie heeft geen waarde zonder controlegroep. Zeker gezien het overaanbod aan andere factoren die dergelijke klachten genereren. Zoals lockdowns en het gebrek aan sociale interactie en angstpsychoses dat deze met zich meegebracht hebben. Meer dan Corona, hebben de maatregelen ons leven drastisch veranderd.

In het artikel staat hoe wetenschappers tot deze conclusie zijn gekomen. Maar gelukkig weet Jan met de pet het beter vanuit hunne zetel. De laatste vraagt zelfs om een doelgroep, maar kan zelf wel een conclusie maken zonder onderzoek. Straffe mensen hebben we toch in onze maatschappij!

Ik vind kinderen ook best profiteurs van het systeem maar om het over die van zijn eigen te zeggen is wel moedig.

Toch straf hoe zo een gasten zich altijd zo snel kunnen tegenspreken. Als het enkel ok is als er geld tegenover staat is het niet bepaald met plezier he man.
what the fuck man.

Toch straf hoe zo een gasten zich altijd zo snel kunnen tegenspreken. Als het enkel ok is als er geld tegenover staat is het niet bepaald met plezier he man.
Mij lijkt dat gewoon iemand met tijd teveel die eens de interessante wou uitgangen, zo "ik zal mij eens inschrijven en ze het eens goed zeggen wat ik er van denk zie".

In het artikel staat hoe wetenschappers tot deze conclusie zijn gekomen. Maar gelukkig weet Jan met de pet het beter vanuit hunne zetel. De laatste vraagt zelfs om een doelgroep, maar kan zelf wel een conclusie maken zonder onderzoek. Straffe mensen hebben we toch in onze maatschappij!

Is ook altijd typisch dat bij zulke artikels men afkomt met "ik dénk dat...", om vervolgens Roger en Sabrina "bevestigend" op die post te zien reageren met "idd, denk ik ook!", waarna ze ze helemaal overtuigd zijn van hun gelijk want "ziet ge wel, op FB denken ze ook hetzelfde, dus wat zouden die wetenschappers met hun +10 jaar studies, jarenlange expertises, doctoraten, ... er nu van af weten!!".

what the fuck man.

Ik snap de context precies niet zo goed, van wie kwam die mail nu juist? Lijkt me toch niet dat buitenstaanders hun mening daarop kunnen gaan geven zoals ze op FB doen?

Snap de context precies niet zo goed, van wie kwam die mail nu juist? Lijkt me toch niet dat buitenstaanders hun mening daarop kunnen gaan geven zoals ze op FB doen?
Die persoon had geïnformeerd naar vrijwilligerswerk, kreeg het buddy systeem voorgesteld en ging hiermee akkoord (er waren ervoor al enkele mails heen en weer gestuurd dus wist perfect waar ie aan begon, anderstaligen begeleiden.) Helemaal geen tekenen van racisme oid. Tot hij het dus heeft besproken met zijn gezin veronderstel ik...

Reacties op de winst van de Belgische zaalvoetbalploeg tegen Oostenrijk

Deed er eigenlijk ene echte belg mee ?
Dit is dan team België 😂🤷...stel je eens voor...Turkije of Marokko of van die landen met allemaal Belgische namen in hun nationaal team...het zou oorlog zijn daar...maar in belgiestan is dit normaal 🙈
Klinken echt allemaal als Belgische namen 🤔
Chance er belgie bijstond had het anders nooit geraden

Die persoon had geïnformeerd naar vrijwilligerswerk, kreeg het buddy systeem voorgesteld en ging hiermee akkoord (er waren ervoor al enkele mails heen en weer gestuurd dus wist perfect waar ie aan begon, anderstaligen begeleiden.) Helemaal geen tekenen van racisme oid. Tot hij het dus heeft besproken met zijn gezin veronderstel ik...

Uit uw eerste bericht verstond ik dat uw vriend (die zich had opgegeven als buddy) een match had van een anderstalige die hij zou gaan begeleiden, en daarna dus zo'n mail kreeg.
Enfin maakt eigenlijk ook niet uit, is gewoon pijnlijk om vast te stellen hoe diepgeworteld die haat tov anderstaligen/allochtonen bij sommigen/velen nog is. Niet dat het daarom nog een verrassing is, helaas...

Terug
Bovenaan