Was het een meisje met balletjes of (b)/(k)orstjes?Ik heb mooie herinneringen aan het unox meisje van de nieuwjaarsduik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het een meisje met balletjes of (b)/(k)orstjes?Ik heb mooie herinneringen aan het unox meisje van de nieuwjaarsduik
Ah nee mijn excuses, mijn vriend is de link tussen mensen die vrijwillig anderstaligen gaan helpen. De mail was dus idd een reactie van de persoon die de anderstalige ging helpen.Uit uw eerste bericht verstond ik dat uw vriend (die zich had opgegeven als buddy) een match had van een anderstalige die hij zou gaan begeleiden, en daarna dus zo'n mail kreeg.
Enfin maakt eigenlijk ook niet uit, is gewoon pijnlijk om vast te stellen hoe diepgeworteld die haat tov anderstaligen/allochtonen bij sommigen/velen nog is. Niet dat het daarom nog een verrassing is, helaas...
Maar wel juichen als Lukaku straks de winnende scoort.Reacties op de winst van de Belgische zaalvoetbalploeg tegen Oostenrijk
Gisteren mijn 4de vaccin gaan halen. Vanochtend kom ik op het werk en mijn nieuwe laptop van 4 maand oud geeft een foutmelding en wil Windows niet meer laden.
Dit kan geen toeval meer zijn!
![]()
Wilde ze mss de aandacht die de "echte" slachtoffers kregen? Deze mensen lijden echt door hun wonden maar in stilte! Dit is aanstellerij!
Mocht iedereen die iets meemaakt zich zo aanstellen was de halve wereldbevolking om zeep!
Gaan ze da nu weer oprakelen... of is da weer 1 of ander afleidingsmanoeuvre om ons dom te houden met wat ze echt uitsteken die politiekers

Zo te lezen, is de halve wereldbevolking al om zeep![]()
No CO2, no trees no vegetables, that is from primary school?! Dutch farmers boost production with CO2If CO2 is bad, Why do we put CO2 in drinks? Stop this CO2 bs. Everything is balanced in nature.
Op het artikel rond het meisje dat euthanasie heeft gekregen wegens psychisch lijden na de aanslagen in Zaventem...

Jaja is een erfelijke aandoening.....komt door die spuit ja. Maar dat mag je niet zeggen.
Bijwerkingen van zijn vax spuitjes?
weer ene![]()
Inderdaad. Bijwerkingen van de GIFSPUITEN
Zeg ik vaak tegen mensen die zeggen dat natuurlijke producten ok zijn en chemische producten gif.If hydrogen cyanide is bad, why nature put it in apples. Stop this HCN bs. Everything is balanced in nature.

Als mensen zo beginnen weet je dat ze niet veel chemische kennis bezitten.Zeg ik vaak tegen mensen die zeggen dat natuurlijke producten ok zijn en chemische producten gif.
"of je nu synthetisch of biologisch blauwzuur neemt, ze zijn allebei even giftig hoor"![]()
![]()
![]()

Die comments. Schitterend.Ik kwam deze post op FB tegen over flatearth-theorieën. Behale de vele reacties van mensen die er (terecht) mee lachen, ook wel een echt goudmijntje aan wappie-reacties...
Want.nl
We hebben soms discussies over belangrijke zaken in het leven. Zoals het leven. Maar wat vaststaat is dat de aarde rond is: Dit is waarom.www.facebook.com
Die comments. Schitterend.
Dat is ook schrijnend. Zeker omdat dat soort mafkezen ook stemrecht hebben.Wel schrijnende vaststelling dat dat mensen zijn die gewoon deel uitmaken van onze samenleving (nouja, die van Nederland vooral, al hebt ge hier ongetwijfeld ook zulke sujetten rondlopen in België) terwijl die mensen qua visies en gedachten helemaal in een andere dimensie lijken te leven.