De beerput van het internet

Uit uw eerste bericht verstond ik dat uw vriend (die zich had opgegeven als buddy) een match had van een anderstalige die hij zou gaan begeleiden, en daarna dus zo'n mail kreeg.
Enfin maakt eigenlijk ook niet uit, is gewoon pijnlijk om vast te stellen hoe diepgeworteld die haat tov anderstaligen/allochtonen bij sommigen/velen nog is. Niet dat het daarom nog een verrassing is, helaas...
Ah nee mijn excuses, mijn vriend is de link tussen mensen die vrijwillig anderstaligen gaan helpen. De mail was dus idd een reactie van de persoon die de anderstalige ging helpen.

Ik vraag mij wel af wat ie verwacht had bij een project waar je een anderstalig iemand moet begeleiden...

Gisteren mijn 4de vaccin gaan halen. Vanochtend kom ik op het werk en mijn nieuwe laptop van 4 maand oud geeft een foutmelding en wil Windows niet meer laden.
Dit kan geen toeval meer zijn!

:unsure:

Gisteren mijn 4de vaccin gaan halen. Vanochtend kom ik op het werk en mijn nieuwe laptop van 4 maand oud geeft een foutmelding en wil Windows niet meer laden.
Dit kan geen toeval meer zijn!

:unsure:

Tuurlijk niet! Als uw ogen nu nog niet open gaan dan weet ik het ook niet meer...

7164cc4a-ace8-11ea-97c9-9f94bfd52da6.jpg

Op het artikel rond het meisje dat euthanasie heeft gekregen wegens psychisch lijden na de aanslagen in Zaventem...
Wilde ze mss de aandacht die de "echte" slachtoffers kregen? Deze mensen lijden echt door hun wonden maar in stilte! Dit is aanstellerij!
Mocht iedereen die iets meemaakt zich zo aanstellen was de halve wereldbevolking om zeep!

Op het artikel rond DNA onderzoek bij Dutroux ivm een oude verdwijning...
Gaan ze da nu weer oprakelen... of is da weer 1 of ander afleidingsmanoeuvre om ons dom te houden met wat ze echt uitsteken die politiekers

Er is ook een artikel over het feit dat er geen bodycams gedragen werden bij de dood van Yannick. Ik bespaar jullie die reacties :puke:

Op het artikel rond het meisje dat euthanasie heeft gekregen wegens psychisch lijden na de aanslagen in Zaventem...

Eerlijk gezegd; ik vond dat een raar artikel, mijn eerste reactie erop was wat hetzelfde: "wat een slappe trien" :ROFLMAO:

Enfin, na het artikel gelezen te hebben verranderde mijn mening.

Laatst bewerkt:

Reacties op volgende nieuws, kunnen jullie het al raden?

Jaja is een erfelijke aandoening.....komt door die spuit ja. Maar dat mag je niet zeggen.
Bijwerkingen van zijn vax spuitjes?
Inderdaad. Bijwerkingen van de GIFSPUITEN

If hydrogen cyanide is bad, why nature put it in apples. Stop this HCN bs. Everything is balanced in nature.
Zeg ik vaak tegen mensen die zeggen dat natuurlijke producten ok zijn en chemische producten gif.
"of je nu synthetisch of biologisch blauwzuur neemt, ze zijn allebei even giftig hoor" :rofl: :rofl: :rofl:

Zeg ik vaak tegen mensen die zeggen dat natuurlijke producten ok zijn en chemische producten gif.
"of je nu synthetisch of biologisch blauwzuur neemt, ze zijn allebei even giftig hoor" :rofl: :rofl: :rofl:
Als mensen zo beginnen weet je dat ze niet veel chemische kennis bezitten.

Ik was zo eens in een kleine aquariumwinkel.
Was met de zaakvoerder aan het klappen.
Andere klant kwam met jerrycans binnen achter zeewater.
Tijdens het vullen was er zich toch abnormaal veel schuim aan het vormer vonden wij...

Zaakvoerder vraagt"wat heeft daar ingezeten""

Klant:Was-zeepproduct maar het kan geen kwaad want het was BIO

Wij keken elkaar aan 😅🤣🤣🤣

Ik kwam deze post op FB tegen over flatearth-theorieën. Behalve de vele reacties van mensen die er (terecht) mee lachen, ook wel een echt goudmijntje aan wappie-reacties... :laugh:

Laatst bewerkt:
Ik kwam deze post op FB tegen over flatearth-theorieën. Behale de vele reacties van mensen die er (terecht) mee lachen, ook wel een echt goudmijntje aan wappie-reacties... :laugh:

Die comments. Schitterend.

Die comments. Schitterend.

Wel schrijnende vaststelling dat dat mensen zijn die gewoon deel uitmaken van onze samenleving (nouja, die van Nederland vooral, al hebt ge hier ongetwijfeld ook zulke sujetten rondlopen in België) terwijl die mensen qua visies en gedachten helemaal in een andere dimensie lijken te leven.

Wel schrijnende vaststelling dat dat mensen zijn die gewoon deel uitmaken van onze samenleving (nouja, die van Nederland vooral, al hebt ge hier ongetwijfeld ook zulke sujetten rondlopen in België) terwijl die mensen qua visies en gedachten helemaal in een andere dimensie lijken te leven.
Dat is ook schrijnend. Zeker omdat dat soort mafkezen ook stemrecht hebben.

Mia op de Je bent van... pagina: De straatverlichting brandt weer hoor. Iedereen besparen behalve de gemeente zeker?

Mia op de Je bent van... pagina: Hoe ze gaan de straatverlichting uitdoen? Allez, de dieven gaan blij zijn hoor!!

* Spellingsfouten verwijderd omdat ik niet verantwoordelijk wil zijn dat hier iemand een hersenbloeding krijgt

Terug
Bovenaan