Mensen die teren op het verdriet en onrust van anderen, verschrikkelijk...
Zijn pagina is wel een pareltje. Ik deel even deze bijzondere ervaring met jullie
:Lieve mensen
Zojuist is bekend geworden dat het maan wagentje Yutu, uit China op de maan aan de schaduw zijde van de maan de achterkant van de maan een soort huis heeft ontdekt . Ik heb 2 jaar geleden paar keer door gekregen van mijn buitenaardse vrienden dat er aan de achterkant van de maan een buitenaardse bases zit met ook andere buitenaardse bouwwerken er om heen . Nu willen de Chinezen het Chinese maanwagentje er naar toe sturen om het gebouw nader te onderzoeken Ik heb in de avond van 8 december twee buitenaardsen bij me gezien en gevoeld ik zag groot zwart wezen met eivormig hoofd en een vrouwelijk mensachtig wezen met halflang zwart haar en een soort boeddha stip op haar voorhoofd ik kreeg van hun telepathisch door dat het bouwwerk wat China heeft ontdekt echt buitenaards is en zeer oud is, ze gaven me door dat het het iets weg heeft van een oude Maya tempel het kan zijn dat als China er achter komt dat het echt buitenaards is dat ze het voor zich zelf houden en aan het publiek vertellen dat het gewoon rotsen zijn zo dat ze zelf op hun gemak kunnen kijken wat ze nog meer gaan vinden daar. Er verschenen deze avond buitenaardse symbolen op mijn voorhoofd die afkomstig zijn van de buitenaardse die de maan als tussen station gebruiken en daar de wachthouden het voelde zeer oud en heilig voor me . ik kreeg ook door dat China iets nucleairs wilt gaan bouwen op de maan maar dat de buitenaardsen dan zullen ingrijpen China wil ook gaan experimenteren met 6G en 7G van af de maan dit is niet goed.
Hier onder kunt u de foto's zien van de teken die op mijn voorhoofd verschenen in de avond van 8 december
Liefs Robbert.
Ik onthoud jullie uiteraard ook niet de foto van de buitenaardse symbolen op zijn voorhoofd. In de volksmond noemt zoiets meestal eczeem of iets gelijkaardigs...

. Zijn filmpjes in PowTV waren geweldig.

.