De beerput van het internet

En dan de nodige fb reacties;

De complotdenkers werden uitgelachen hé.... Dit maakt ook deel uit van het plan hoor. Het is niet alleen corona, maar het hele pakket waar het om gaat. Ze zijn aan 't zorgen voor grote tekorten van goederen en voedsel. De economie begint serieus verlamd te geraken. Fabrieken en winkels beginnen te sluiten. En ondertussen beginnen de schaapjes weer in rijen aan te schuiven om deel te nemen aan de volgende eliminatieronde (de zoveelste booster). Want ook dat is onderdeel van het plan. Er moet voor meer doden gezorgd worden, voornamelijk onder de oudere mensen.’

En;

‘Alé....alweer een comp....theorie die uitkomt ! De wakkere wisten dat al langer dan vandaag en waarom....en hoe komt dat ? Vul het zelf in , al genoeg gewaarschuwd en ook als iedereen het blijft aanvaarden wat ze ons willen opleggen graven we ons nog dieper de put in en zij , de Elite zien dat met met vrolijke en blijde ogen tegemoet...want zij worden er beter van en het volk , niks , noppes ons blauw betalen en verkleumen....🤢🤢😡

Laatst bewerkt:
Een VB-parlementslid op Facebook dat verbaast is dat er zoveel commotie is rond het begrip omvolking. Dat begrip heeft een rechtstreekse link met het in nazi-Duitsland gebruikte Umvolkung. Dat is alsof je een campagne lanceert voor Levensruimte en dan stomverbaast bent dat linkse rakkers beginnen zagen. :unsure:

Een VB-parlementslid op Facebook dat verbaast is dat er zoveel commotie is rond het begrip omvolking. Dat begrip heeft een rechtstreekse link met het in nazi-Duitsland gebruikte Umvolkung. Dat is alsof je een campagne lanceert voor Levensruimte en dan stomverbaast bent dat linkse rakkers beginnen zagen. :unsure:
Hij gaat zich straks verontschuldigen
"Wir haben es nicht gewußt"

De buurvrouw hier (anti-vax, complot denker,…) die tegenwoordig bij elke Facebook post over de dure energieprijzen, corona .. volgende foto plaatst bij de reacties:

E1MR5ovXsAAnJWO.jpg

En dan de nodige fb reacties;

De complotdenkers werden uitgelachen hé.... Dit maakt ook deel uit van het plan hoor. Het is niet alleen corona, maar het hele pakket waar het om gaat. Ze zijn aan 't zorgen voor grote tekorten van goederen en voedsel. De economie begint serieus verlamd te geraken. Fabrieken en winkels beginnen te sluiten. En ondertussen beginnen de schaapjes weer in rijen aan te schuiven om deel te nemen aan de volgende eliminatieronde (de zoveelste booster). Want ook dat is onderdeel van het plan. Er moet voor meer doden gezorgd worden, voornamelijk onder de oudere mensen.’

En met de nodige schrijffouten;

‘Alé....alweer een comp....theorie die uitkomt ! De wakkere wisten dat al langer dan vandaag en waarom....en hoe komt dat ? Vul het zelf in , al genoeg gewaarschuwd en ook als iedereen het blijft aanvaarden wat ze ons willen opleggen graven we ons nog dieper de put in en zij , de Elite zien dat met met vrolijke en blijde ogen tegemoet...want zij worden er beter van en het volk , niks , noppes ons blauw betalen en verkleumen....🤢🤢😡

In de even héél bizarre veronderstelling dat de wappies gelijk hebben en die complotten eigenlijk gewoon wél waarheid zijn...
Ik ben er nog altijd niet uit wat nu eigenlijk het grote doel zou zijn van dat spinnenweb der samenhangende complotten.
"Ze willen ons gewoon in hun macht hebben!" ?
Buh... Met welk nut? Gewoon, omdat dat "leuk" is?

"Ze willen zichzelf gewoon nog rijker maken!"
Buh... Alsof de gemiddelde politieker/CEO/rijkaard niet gewoon nog via andere omwegen wel manieren kan vinden om te graaien die minder moeilijk op poten te zetten zijn? Alsof de gemiddelde politieker trouwens zo rijk is? Ik durf m'n hand er voor in het vuur steken dat er zelfs hier op BG mensen zullen zitten die kapitaalkrachtiger zijn dan pakweg De Croo, en zelfs qua loon met hem kunnen wedijveren want als men het voor het geld doet zijn er heus wel beter jobs dan politieker op het hoogste niveau te worden.

En ook altijd die tegenstrijdigheden binnen hun eigen complotten. Gisteren onder een artikel zowat quasi letterlijk deze twee reacties gezien:
"Wacht maar, binnenkort gaan ze het CST weer invoeren zodat ze iedereen kunnen spuitjes geven!"
"Wacht maar, ze beginnen gewoon weer met spuitjes geven zodat ze het CST weer kunnen invoeren!"
Ja, wat is het nu? Vaccineren ze nu zodat ze het CST kunnen invoeren, of voeren ze het CST in zodat mensen zich laten vaccineren?"#infiniteloop En ook daar, wat is daar dan uiteindelijk weer het juiste doel van? Bill Gates die Frank VDB een high five geeft van "Yes man, nu moet iedereen een pasje laten zien op restaurant, hahaha zalig toch wat we gedaan hebben!!!"

De ijspiste komt naar Aalst centrum in deze tijden van hoge energie prijzen.

de "ge zetj van Oilsjt" groepen gaan weer leuke tijden tegemoet :lol:

nu ja, ge kunt ook niks goed doen op dat gebied

Schaatsen gaat door: "schande, met deze prijzen, help gezinnen in problemen!!!!!!"
schaatsen gaat niet door: "alle plezier pakken ze ons af, bende schapen!!"

Ik heb ook nooit gesnapt waarom wappies zo allerlei afgeleiden moeten gebruiken van vele termen.
Bij pLandemie ipv pandemie snap ik nog waarom ze dat doen, maar waarom "corona" steevast willen schrijven als "de cojona"?

In de even héél bizarre veronderstelling dat de wappies gelijk hebben en die complotten eigenlijk gewoon wél waarheid zijn...
Ik ben er nog altijd niet uit wat nu eigenlijk het grote doel zou zijn van dat spinnenweb der samenhangende complotten.
Ik heb dat ook nooit begrepen. De rijke elite wil ons in hun macht hebben door de economie te crashen en ons uit te roeien? En dan? Wat zijn ze met hun geld tijdens een hyperinflatie na een crash? Wat zijn ze met hun fabrieken die geld opbrengen als er geen werkvolk is? Wat zijn ze met hun miljarden als IEDEREEN miljardair is?

Ik heb dat ook nooit begrepen. De rijke elite wil ons in hun macht hebben door de economie te crashen en ons uit te roeien? En dan? Wat zijn ze met hun geld tijdens een hyperinflatie na een crash? Wat zijn ze met hun fabrieken die geld opbrengen als er geen werkvolk is? Wat zijn ze met hun miljarden als IEDEREEN miljardair is?
Ik denk dat die theorieën over de elite die ons willen uitroeien vooral komt door video’s zoals de deze.
Jammer genoeg stoppen de wakkeren met kijken tot aan de 1 ste minuut . 😅

Om het nog eens wat dichter bij huis te hebben: Het geklaag en gezaag van de mensen hier over de fabriek. Blijkbaar piept er ergens in de straat al heel de tijd iets Ja, zal wel van het fabriek komen. En je hebt van die mensen die dat bij alles zeggen:

Er piept iets: Het zal het fabriek wel zijn
Er stinkt iets: Het zal het fabriek wel zijn
De Nutella is op: Het zal de fabriek wel zijn

Ik heb ook nooit gesnapt waarom wappies zo allerlei afgeleiden moeten gebruiken van vele termen.
Bij pLandemie ipv pandemie snap ik nog waarom ze dat doen, maar waarom "corona" steevast willen schrijven als "de cojona"?
Dat is omdat die wakkeren de enigen zijn met de 'cojones' aan hun lijf om tegen de stroom in te gaan.

Terug
Bovenaan