De beerput van het internet

Een inkijk in de FB groep 'Bijwerkingen na mRna' waar iemand volgende vraag stelde:

"Sinds mijn 2e injectie met Pfizer, direct 3 longontstekingen, al ruim een jaar zo benauwd dat ik bijna niks meer kan! Longarts, cardiloog, huisarts, niemand heeft een verklaring? Altijd ademloos en Prednison e.d. slikken. Ik had al copd, maar her is zo erg geworden! radeloos"

De mooiste antwoorden:
"Beste mensen, deze vaccinatie is niet te ontstoren. Het is, eenmaal ingespoten, niet meer uit je bloed/weefsels te halen. Wat ze ook zeggen dat kan echt niet het is namelijk een mRNA wat wil zeggen dat je lichaamseigen stof wordt omgezet in het maken van andere dingen. Kortom het veranderd je eigen DNA. Met alle ellende van dien want je dna die je had was niet voor niets zo. Naast de mRNA zit er ook allerlei rommel in zoals graffeenoxide wat eigenlijk gelijk staat aan 100den miniscule mesjes die je geïnjecteerd hebt. Vandaar al die bloedklonters/ ontstekingen/ bloedingen etc etc want alle weefsels waar dit stofje zich op hecht worden enorm beschadigd.
Ik heb sterk het gevoel (dit is dus niet onderbouwd) dat het je pakt daar waar je al zwak was. Dus als je copd had dan heb je het nu nog heftiger.
Natuurlijk raad ik best aan om hulp te zoeken, ook alternatief (homeopathisch) maar je kan je nooit meer ontdoen van deze gifstof. Je kan wel symptomen helpen bestrijden."

"Neem NAC, zink en koper en ga direct ontgiften. Bezoek een medium die het proces van de prikken kan ontstoren. Bloedtransfusies helpen niet. Wat in jouw lichaam zit is gelijk een regenworm. Snijd die worm doormidden en beide helften groeien aan tot een wederom volwaardige regenworm. Ben je geprikt. Ga in quarantaine. Want jij bent besmettelijk nu voor andere mensen."

"Alles heeft een frequentie. Ik kan frequenties ontstoren. Dat doe ik via mijn eigen lichaam. Dus als je mij aan het werk ziet, dan mag je echt gewoon lachen. Mijn lichaam schokt, schudt, ik maak gebaren met mijn handen en armen. Soms roep ik echt keihard Oeh. Dit is iets wat ik heb mogen leren in een van mijn vorige levens. Ik reik mensen ook hun eigen reïncarnaties aan. Veel ziektes hebben een oorsprong in een vorig leven. Ik richt mij met mijn werk op genezing. Ja, ik kan het proces van de prikken ontstoren. Wat echter al kapot is gemaakt door de prik kan ik niet altijd meer herstellen. Als iets gewoon kapot gevreten is, dan is dit as. Uit as kan ik niet meer opbouwen. Ik heb het echt druk met prik ontstoringen en prik schade. Ik antwoord niet snel op deze pagina. Maar dit bericht raakte mijn hart. Ik heb ook cliënten met COPD of andere longaandoeningen. Benauwdheid is zo erg. Ik kan op afstand werken. Dus met behulp van een recente foto, voornaam en achternaam. Of ik doe een sessie beeldbellen. Mensen komen ook langs bij mij. Soms komt men helemaal vanuit België naar mij toe rijden."

"Zeoliet, dennennaalden thee of NAC N-Acetyl-L-Cysteïne en laten ontstoren eventueel...sterkte!"

"Probeer eens colloidaalzilverwater 3 druppels 2 tot 3 keer per dag in je drinken ....zou na 2 dagen merkzaam moeten zijn ....succes"

"Nou. Ik denk dat er niet zo maar iets gevonden kan worden op dat wat in het bloed zit.
https://www.ellaster.nl/2022/08/30/...-assemblerende-elektronische-circuits-te-zijn "

We sluiten weer af met een hoogtepunt.
Iemand is zelf op onderzoek gegaan en kwam met deze antwoorden:

We hebben nog maar een paar natte, wat koudere dagen gehad en het wappiegehalte op social media stijgt sneller dan de gasprijzen doen/deden.

In de even héél bizarre veronderstelling dat de wappies gelijk hebben en die complotten eigenlijk gewoon wél waarheid zijn...
Ik ben er nog altijd niet uit wat nu eigenlijk het grote doel zou zijn van dat spinnenweb der samenhangende complotten.
"Ze willen ons gewoon in hun macht hebben!" ?
Buh... Met welk nut? Gewoon, omdat dat "leuk" is?

"Ze willen zichzelf gewoon nog rijker maken!"
Buh... Alsof de gemiddelde politieker/CEO/rijkaard niet gewoon nog via andere omwegen wel manieren kan vinden om te graaien die minder moeilijk op poten te zetten zijn? Alsof de gemiddelde politieker trouwens zo rijk is? Ik durf m'n hand er voor in het vuur steken dat er zelfs hier op BG mensen zullen zitten die kapitaalkrachtiger zijn dan pakweg De Croo, en zelfs qua loon met hem kunnen wedijveren want als men het voor het geld doet zijn er heus wel beter jobs dan politieker op het hoogste niveau te worden.

En ook altijd die tegenstrijdigheden binnen hun eigen complotten. Gisteren onder een artikel zowat quasi letterlijk deze twee reacties gezien:
"Wacht maar, binnenkort gaan ze het CST weer invoeren zodat ze iedereen kunnen spuitjes geven!"
"Wacht maar, ze beginnen gewoon weer met spuitjes geven zodat ze het CST weer kunnen invoeren!"
Ja, wat is het nu? Vaccineren ze nu zodat ze het CST kunnen invoeren, of voeren ze het CST in zodat mensen zich laten vaccineren?"#infiniteloop En ook daar, wat is daar dan uiteindelijk weer het juiste doel van? Bill Gates die Frank VDB een high five geeft van "Yes man, nu moet iedereen een pasje laten zien op restaurant, hahaha zalig toch wat we gedaan hebben!!!"
Ik heb dat ook nooit begrepen. De rijke elite wil ons in hun macht hebben door de economie te crashen en ons uit te roeien? En dan? Wat zijn ze met hun geld tijdens een hyperinflatie na een crash? Wat zijn ze met hun fabrieken die geld opbrengen als er geen werkvolk is? Wat zijn ze met hun miljarden als IEDEREEN miljardair is?
Ik kan het niet beter uitleggen dan de almachtige Bill Burr (tot ~1m20):

"Alles heeft een frequentie. Ik kan frequenties ontstoren. Dat doe ik via mijn eigen lichaam. Dus als je mij aan het werk ziet, dan mag je echt gewoon lachen. Mijn lichaam schokt, schudt, ik maak gebaren met mijn handen en armen. Soms roep ik echt keihard Oeh. Dit is iets wat ik heb mogen leren in een van mijn vorige levens.

Advocaat Xavier Potvin, die Jorn V.d.B. bijstond, onderstreepte het schuldinzicht van zijn cliënt. Meteen na het gooien van de vuurpijl zag Jorn V.d.B. in dat hij iets ongelooflijk stom had gedaan. Zijn opsluiting in de gevangenis, waar cipiers alle computerschermen met het Antwerp-logo hadden ingesteld, was geen pretje. Zijn werkgever zette hem aan de deur en ook zijn vriendin verloor door zijn ‘stommiteit’ haar werk.

Ja, want dat is werkelijk gruwelijk, in een gevangenis zitten waar de cipiers hun achtergrond op het Antwerp-logo instellen... . Liever een Noord-Koreaanse gevangenis dan.

Advocaat Xavier Potvin, die Jorn V.d.B. bijstond, onderstreepte het schuldinzicht van zijn cliënt. Meteen na het gooien van de vuurpijl zag Jorn V.d.B. in dat hij iets ongelooflijk stom had gedaan. Zijn opsluiting in de gevangenis, waar cipiers alle computerschermen met het Antwerp-logo hadden ingesteld, was geen pretje. Zijn werkgever zette hem aan de deur en ook zijn vriendin verloor door zijn ‘stommiteit’ haar werk.

Ja, want dat is werkelijk gruwelijk, in een gevangenis zitten waar de cipiers hun achtergrond op het Antwerp-logo instellen... . Liever een Noord-Koreaanse gevangenis dan.
Dit zou toch gewoon een sketch van "In de Gloria" kunnen zijn :rofl: .

Ik neem aan dat die in Antwerpen vast zit dan?
Morgen eens opzoeken opt werk. Als dat zo is kom ik zijn deur opendoen in een antwerp shirt

Een inkijk in de FB groep 'Bijwerkingen na mRna' waar iemand volgende vraag stelde:

"Sinds mijn 2e injectie met Pfizer, direct 3 longontstekingen, al ruim een jaar zo benauwd dat ik bijna niks meer kan! Longarts, cardiloog, huisarts, niemand heeft een verklaring? Altijd ademloos en Prednison e.d. slikken. Ik had al copd, maar her is zo erg geworden! radeloos"

De mooiste antwoorden:
"Beste mensen, deze vaccinatie is niet te ontstoren. Het is, eenmaal ingespoten, niet meer uit je bloed/weefsels te halen. Wat ze ook zeggen dat kan echt niet het is namelijk een mRNA wat wil zeggen dat je lichaamseigen stof wordt omgezet in het maken van andere dingen. Kortom het veranderd je eigen DNA. Met alle ellende van dien want je dna die je had was niet voor niets zo. Naast de mRNA zit er ook allerlei rommel in zoals graffeenoxide wat eigenlijk gelijk staat aan 100den miniscule mesjes die je geïnjecteerd hebt. Vandaar al die bloedklonters/ ontstekingen/ bloedingen etc etc want alle weefsels waar dit stofje zich op hecht worden enorm beschadigd.
Ik heb sterk het gevoel (dit is dus niet onderbouwd) dat het je pakt daar waar je al zwak was. Dus als je copd had dan heb je het nu nog heftiger.
Natuurlijk raad ik best aan om hulp te zoeken, ook alternatief (homeopathisch) maar je kan je nooit meer ontdoen van deze gifstof. Je kan wel symptomen helpen bestrijden."

"Neem NAC, zink en koper en ga direct ontgiften. Bezoek een medium die het proces van de prikken kan ontstoren. Bloedtransfusies helpen niet. Wat in jouw lichaam zit is gelijk een regenworm. Snijd die worm doormidden en beide helften groeien aan tot een wederom volwaardige regenworm. Ben je geprikt. Ga in quarantaine. Want jij bent besmettelijk nu voor andere mensen."

"Alles heeft een frequentie. Ik kan frequenties ontstoren. Dat doe ik via mijn eigen lichaam. Dus als je mij aan het werk ziet, dan mag je echt gewoon lachen. Mijn lichaam schokt, schudt, ik maak gebaren met mijn handen en armen. Soms roep ik echt keihard Oeh. Dit is iets wat ik heb mogen leren in een van mijn vorige levens. Ik reik mensen ook hun eigen reïncarnaties aan. Veel ziektes hebben een oorsprong in een vorig leven. Ik richt mij met mijn werk op genezing. Ja, ik kan het proces van de prikken ontstoren. Wat echter al kapot is gemaakt door de prik kan ik niet altijd meer herstellen. Als iets gewoon kapot gevreten is, dan is dit as. Uit as kan ik niet meer opbouwen. Ik heb het echt druk met prik ontstoringen en prik schade. Ik antwoord niet snel op deze pagina. Maar dit bericht raakte mijn hart. Ik heb ook cliënten met COPD of andere longaandoeningen. Benauwdheid is zo erg. Ik kan op afstand werken. Dus met behulp van een recente foto, voornaam en achternaam. Of ik doe een sessie beeldbellen. Mensen komen ook langs bij mij. Soms komt men helemaal vanuit België naar mij toe rijden."

"Zeoliet, dennennaalden thee of NAC N-Acetyl-L-Cysteïne en laten ontstoren eventueel...sterkte!"

"Probeer eens colloidaalzilverwater 3 druppels 2 tot 3 keer per dag in je drinken ....zou na 2 dagen merkzaam moeten zijn ....succes"

"Nou. Ik denk dat er niet zo maar iets gevonden kan worden op dat wat in het bloed zit.
https://www.ellaster.nl/2022/08/30/...-assemblerende-elektronische-circuits-te-zijn "

We sluiten weer af met een hoogtepunt.
Iemand is zelf op onderzoek gegaan en kwam met deze antwoorden:

We hebben nog maar een paar natte, wat koudere dagen gehad en het wappiegehalte op social media stijgt sneller dan de gasprijzen doen/deden.
:sick: Wat voor viezigheid is dat?

Om het nog eens wat luchtiger te houden tussen al dat wappie-geweld een mooi stukje proza uit de lokale FB-groep:
waar de pakjes beste zijn moet je Kontakteren en uitleggen.wij hebben ook dat voor gehad en kregen en nieuwe bestelling.wij nemen steeds pakjes aan voor de buren, als ze thuis komen brengt mijn man of ik zelf pakje bij de eigenaar.maar post is mizerie! Zelf thuis beide goed weer ik ramenbinnen en buiten poetsen.ook alles gevaagt en met nat geschuurd was ikuren mee bezich en toen het pakje nog niet geleverd was zag mijn man dat het geleverd,op tijd Stiptoen ikijten bezig was.ze schrijven op papiertje wat ze willen,was in begin van groot verlof .mijn man ook al eens geleverd ,niets ontvangen kreeg terug bericht van pakje bij punt in burcht hij daar heen deden dat niet meer adres voor nieuwe pakjes punt in Zwijndrecht HIK daar heen .ook nietsgelevert moesten wachten tot maandag pakjes man had het af geleverd om RUPELM.waar er weken waren snoepwinkel over reciklagepark was gesloten tot maandag .leuk he .geen goede pakjes bezorger ,meschien nieuwe ,de vasten hier weten altijd als we niet weg zijn ,winkelen de pakjes van de buren . Maar weet is soms fustreerend en als je op speciale medicatie van je huis dier wacht ook voor eten speciaal .is dat niet leuk .hoop dat het opgelost voor jullie geraakt . Gewoonlijk kunnen wij pakjes volgen .en nemen ALS we niet thuis zijn anderen ons pakje aan . 😊

Terug
Bovenaan