Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeinformeerd blijven is een bewuste keuze, schaap - de waarheid ligt voor het rapen, hidden IN PLAIN SIGHTTegenwoordig noemen ze zichzelf de compleetdenkers.
Bende omhooggevallen intellectuelen die wappies.

’
Hij gaat zich straks verontschuldigenEen VB-parlementslid op Facebook dat verbaast is dat er zoveel commotie is rond het begrip omvolking. Dat begrip heeft een rechtstreekse link met het in nazi-Duitsland gebruikte Umvolkung. Dat is alsof je een campagne lanceert voor Levensruimte en dan stomverbaast bent dat linkse rakkers beginnen zagen.![]()
De hippies zijn toch oud geworden.De buurvrouw hier (anti-vax, complot denker,…) die tegenwoordig bij elke Facebook post over de dure energieprijzen, corona .. volgende foto plaatst bij de reacties:
![]()
![]()
Vrijwillig besparen volstaat niet meer: Europa gaat ons verplichten om minder elektriciteit te verbruiken
Europa is van plan om alle lidstaten te verplichten 10 procent te besparen op elektriciteit. Hoe de vork precies in de steel zit, zal woensdag pas blijken wanneer de voorzitter van de Europese Commissie Ursula von der Leyen haar plannen tijdens de State of the Union uit de doeken doet. Het lijkt...m.nieuwsblad.be
En dan de nodige fb reacties;
‘De complotdenkers werden uitgelachen hé.... Dit maakt ook deel uit van het plan hoor. Het is niet alleen corona, maar het hele pakket waar het om gaat. Ze zijn aan 't zorgen voor grote tekorten van goederen en voedsel. De economie begint serieus verlamd te geraken. Fabrieken en winkels beginnen te sluiten. En ondertussen beginnen de schaapjes weer in rijen aan te schuiven om deel te nemen aan de volgende eliminatieronde (de zoveelste booster). Want ook dat is onderdeel van het plan. Er moet voor meer doden gezorgd worden, voornamelijk onder de oudere mensen.’
En met de nodige schrijffouten;
‘Alé....alweer een comp....theorie die uitkomt ! De wakkere wisten dat al langer dan vandaag en waarom....en hoe komt dat ? Vul het zelf in , al genoeg gewaarschuwd en ook als iedereen het blijft aanvaarden wat ze ons willen opleggen graven we ons nog dieper de put in en zij , de Elite zien dat met met vrolijke en blijde ogen tegemoet...want zij worden er beter van en het volk , niks , noppes ons blauw betalen en verkleumen....’

Die vervelende cojonaseeftickets toch
Ik heb dat ook nooit begrepen. De rijke elite wil ons in hun macht hebben door de economie te crashen en ons uit te roeien? En dan? Wat zijn ze met hun geld tijdens een hyperinflatie na een crash? Wat zijn ze met hun fabrieken die geld opbrengen als er geen werkvolk is? Wat zijn ze met hun miljarden als IEDEREEN miljardair is?In de even héél bizarre veronderstelling dat de wappies gelijk hebben en die complotten eigenlijk gewoon wél waarheid zijn...
Ik ben er nog altijd niet uit wat nu eigenlijk het grote doel zou zijn van dat spinnenweb der samenhangende complotten.
Ik denk dat die theorieën over de elite die ons willen uitroeien vooral komt door video’s zoals de deze.Ik heb dat ook nooit begrepen. De rijke elite wil ons in hun macht hebben door de economie te crashen en ons uit te roeien? En dan? Wat zijn ze met hun geld tijdens een hyperinflatie na een crash? Wat zijn ze met hun fabrieken die geld opbrengen als er geen werkvolk is? Wat zijn ze met hun miljarden als IEDEREEN miljardair is?

AH, de meest misquote mens ter wereld, heerlijk. De comments bij de video zijn ook exact naar verwachting.Ik denk dat die theorieën over de elite die ons willen uitroeien vooral komt door video’s zoals de deze.
Jammer genoeg stoppen de wakkeren met kijken tot aan de 1 ste minuut .
Cojona?
Wie is dat bedoel je?Cojona?
Wat is dat?
Dat is omdat die wakkeren de enigen zijn met de 'cojones' aan hun lijf om tegen de stroom in te gaan.Ik heb ook nooit gesnapt waarom wappies zo allerlei afgeleiden moeten gebruiken van vele termen.
Bij pLandemie ipv pandemie snap ik nog waarom ze dat doen, maar waarom "corona" steevast willen schrijven als "de cojona"?