Coolguy
Well-known member
Leasewagen bezittenHet bezitten van een BMW.
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leasewagen bezittenHet bezitten van een BMW.
![]()

Dat blijft toch de meest geniale trol ooit he!Blijkbaar was zij één van de hoofdreptielen van de cabal of gewoon al lang dood en vervangen door CGI en een stand-in. We zullen de waarheid nooit weten
![]()
QAnon Is Losing It Over the Queen’s Death
“May she burn in hell for eternity,” wrote one QAnon account on Telegram. “So happy! The evil witch is dead,” said another.www.vice.com
Wie zich drie keer heeft laten prikken, en nog steeds gelooft dat een ongevaxte hem ziek zal maken, is de werkelijke antivaxer. Hij gelooft immers dat zijn vaccin niet werkt.
Sterke twijfels of het een echt wakkere is. Maar kijk, sommigen waren dan toch wakker tijdens de lessen Nederlands want ik zie geen enkele dt-fout en geen enkele spatie voor de komma.Ik maakte me even zorgen dat 'de wakkeren' gisteren aan het slapen waren.
Gelukkig maken ze dat vandaag goed.

Mens moest misschien dringend naar het wc gaan?
Ik kan even snel voorwaarts parkeren of het dringend is of niet. Kan je toch evengoed deftig parkeren?Mens moest misschien dringend naar het wc gaan?
Ja maar:Ik kan even snel voorwaarts parkeren of het dringend is of niet. Kan je toch evengoed deftig parkeren?
Zeveraars. Mochten jullie aan ware journalistiek doen dan stonden jullie massaal aan zijn zijde! Blind voor de zienden.... het is een doelbewuste strategie.
Bijzonder veel waardering voor deze intelligente mens met hoge ethische waarden. Het was een pakkend interview met duidelijk respect voor de kern van het leven zelf, namelijk de essentie van de mens die niet tot een rationeel systeem te herleiden is. Hij heeft het helemaal begrepen. De MSM rest nog een ultieme, krampachtige poging om de waarheid onder het mom van het uitgerafelde woord "complot" te verdoezelen. Het is een verloren spel, de waarheid wordt met de dag duidelijker. Vergeet niet : de waarheid haalt de leugen altijd in.
- Belgische wetenschapper schrijft een boek en oogst succes over héél de wereld. Onze pers; negeren.
- Idem wetenschapper gaat wat kort door de bocht in één interview (hij heeft de hypnose-operatie niet zélf gezien, wel op video, en er onderzoek naar gedaan). Onze pers; de brandstapel voor deze man!
Het wordt wel zeer duidelijk dat het werk van deze wetenschapper niet wordt geapprecieerd door onze regering, en dat de gesubsidieerde pers de opdracht heeft gekregen om hem zwart proberen te maken.
Niet alleen populair bij de Amerikanen, hier ook veel wakkeren die hem volgen, steunen en door zijn inzicht al heel wat geleerd van wat er gaande is. Doe zo voort, Mattias, laat je niet door de msm intimideren, die doen enkel wat de propagandameesters hen opleggen! Bedankt, Mattias Desmet, voor je enorme inzet!

Jij hebt sinds +- april 2020 in een grot zonder internet geleefd?Die had ik nog niet gehoord: 'plandemie'.

Ik blijf liever weg uit de grotten waar die wappies zich schuilhouden en complottheorieën bedenkenJij hebt sinds +- april 2020 in een grot zonder internet geleefd?![]()
.What the fuck??Blijkbaar was zij één van de hoofdreptielen van de cabal of gewoon al lang dood en vervangen door CGI en een stand-in. We zullen de waarheid nooit weten
![]()
QAnon Is Losing It Over the Queen’s Death
“May she burn in hell for eternity,” wrote one QAnon account on Telegram. “So happy! The evil witch is dead,” said another.www.vice.com
Tegenwoordig noemen ze zichzelf de compleetdenkers.Die had ik nog niet gehoord: 'plandemie'.