gumball4000
Well-known member
Vandaag de 312.000km aangetikt met mn 116D.
Nog altijd geen teken van een nieuw..Vraag me echt af waarop ze wachten..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw ontslag?Vandaag de 312.000km aangetikt met mn 116D.

Hier bijna de 240.000km. Ik ben de nieuwe wel aan het bestellen.Vandaag de 312.000km aangetikt met mn 116D.
Neen ga je niet zien staan in de showroom de komende maanden. Heb van een garage gehoord dat het eerste beschikbare model zal rond april geleverd zal worden en dat is auto die na release meteen besteld werd door een klant. Alle slots voor 2023 zijn al bezet en als je nu zou bestellen zal de levering in 2024 zijn. Verkoopt dus goed voor een wagen waar je niet mee hebt kunnen testen, en die standaard al 170K € kost.Staat dat gedrocht (en misschien guilty pleasure) van de BMW XM nog niet bij de dealers om ne keer in't echt te bekijken?
& dat voor zo'n lelijk gedrocht.Neen ga je niet zien staan in de showroom de komende maanden. Heb van een garage gehoord dat het eerste beschikbare model zal rond april geleverd zal worden en dat is auto die na release meteen besteld werd door een klant. Alle slots voor 2023 zijn al bezet en als je nu zou bestellen zal de levering in 2024 zijn. Verkoopt dus goed voor een wagen waar je niet mee hebt kunnen testen, en die standaard al 170K € kost.
Paar weken terug stond hij in Hasselt op een evenement: très chicStaat dat gedrocht (en misschien guilty pleasure) van de BMW XM nog niet bij de dealers om ne keer in't echt te bekijken?
yes klopt is dus 100% fiscaal aftrekbaar voor ondernemingenKlopt het dat de huidige BMW x3 xdrive30e GEEN fake hybride is? Op mijn offerte staat 47g CO² en 2065 kg en 12kWh bruto accucapaciteit (netto 10,8). Lijkt dus aan de voorwaarden te voldoen maar wil toch even zeker afchecken hier.
Het lijkt alsof de pre-lci wel een fake hybrid was, want op de lijst van FOD zie ik enkel deze X3 staan:
H BMW BMW X3 Series X3 xDrive30e (up to 4/2020)
Dus deze gebouwd tot 4/2020
De komende 3 weken toch nogyes klopt is dus 100% fiscaal aftrekbaar voor ondernemingen

Nope tot en met 30/06/2023De komende 3 weken toch nog![]()
enkel aftrek brandstofkosten wordt 50 % indien besteld na 31/12/22Ik denk dat je de post verkeerd interpreteert. Besteld voor juli is inderdaad auto 100% aftrekbaar (5 jaar he...).toch gedurende gans zijn "leven" blijft die 100% aftrekbaar? is dat niet het grandfathering principe, of vergis ik mij ?
ik lees toch "De aftrekbaarheid van auto’s met een verbrandingsmotor besteld vanaf 1 juli 2023 daalt geleidelijk naar 0% (elk jaar met -25%), dus ook voor hybrides." dus dat zijn de wagens die vanaf 1 juli besteld zijn, maar dat telt niet voor autos die voor 31/12 besteld werden..
(5 jaar he...)
Langer als 5j met zelfde wagen rijden? Dat is echt alleen voor het plebsWaarom 5 jaar? Hele levensduur toch?
Langer als 5j met zelfde wagen rijden? Dat is echt alleen voor het plebs

Waarom 5 jaar? Hele levensduur toch?
OK, dan begrijpen we elkaarOmdat een wagen afschrijven maar op 5 jaar is. De overige kosten kan je natuurlijk langer aftrekken.

Op gebied van ruimte mis ik mijn Arteon, op gebied van rijden niet. Zelfs een SUV gedrocht van BMW stuurt beter dan een Sedan van VW.