De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355

Benieuwd welke Audi A4 Avant ze kunnen vinden met een WLTP uitstoot van 104gr CO2/100km en cataloguswaarde van €35.410...

De laagste die ik vind is de Attraction 30 TDI S tronic met 126gr en een cataloguswaarde van €44.430.

Dat geeft een VAA van €361 ipv €235.

Welke tankkaarten gebruiken jullie? Ik heb er nu eentje van Lukoil en ik krijg daar wel ongeveer 0.15 korting op per liter, maar ik haat Rusland en wil ze ook niet steunen.

Voila, zonet de x3 xdrive30e besteld, lang getwijfeld om de ix3 te nemen maar voelt net iets te vroeg aan. Testrit met de 30e heeft me ook overtuigd. Levering wel pas voorzien voor november 2023.

Wat betreft tankkaarten, tanken jullie ook in het buitenland met die kaart? Met mijn huidige tankkaart van werkgever werkt dit.

Laatst bewerkt:
Voila, zonet de x3 xdrive30e besteld, lang getwijfeld om de ix3 te nemen maar voelt net iets te vroeg aan. Testrit met de 30e heeft me ook overtuigd. Levering wel pas voorzien voor november 2024.

Wat betreft tankkaarten, tanken jullie ook in het buitenland met die kaart? Met mijn huidige tankkaart van werkgever werkt dit.
Bij ons BE only.

Voila, zonet de x3 xdrive30e besteld, lang getwijfeld om de ix3 te nemen maar voelt net iets te vroeg aan. Testrit met de 30e heeft me ook overtuigd. Levering wel pas voorzien voor november 2024.

2 Jaar levertijd? Moet dat niet 2023 zijn?

Benieuwd welke Audi A4 Avant ze kunnen vinden met een WLTP uitstoot van 104gr CO2/100km en cataloguswaarde van €35.410...

De laagste die ik vind is de Attraction 30 TDI S tronic met 126gr en een cataloguswaarde van €44.430.

Dat geeft een VAA van €361 ipv €235.
Nen A4 met 3 wielen, zonder stuur mss. Ge zult voor een nieuwe toch niet toe komen met uw 35K.

Welke tankkaarten gebruiken jullie? Ik heb er nu eentje van Lukoil en ik krijg daar wel ongeveer 0.15 korting op per liter, maar ik haat Rusland en wil ze ook niet steunen.

Shell tankkaart, werkt ook bij Q8, Lukoil, Esso, DATS24.

Bij mijn huidige werkgever is dit beperkt tot België, vroeger (in een meer internationaal bedrijf en meer internationale rol) was dat heel Europa, ook nog ergens gewerkt waar dit beperkt was tot Benelux omdat er een kleine groep mensen was die iets te zotte trips deden in verlengde weekends, wat de kosten enorm de hoogte in joeg (vooral naar Turkije rijden en terug)

Holy fucking shit.

Gelukkig is dat wachten nu blijkbaar 'deel van de BMW-ervaring' volgens één van hun higher-ups.

Ik zit hier inderdaad wel elke dag zo hard als een baseballbat te kijken hoe ik nog steeds geen productiedatum ken, een jaar na bestelling. Dit terwijl ik aan mijn BMW petje ruik, vechtend tegen mijn BMW orgasme. Wat een heerlijke ervaring, een kapitaal spenderen met een jaar of meer onzekerheid als gevolg.

Ik ben een beetje in de war, is een Toyota Yaris Cross 1.5 hybrid nu een fake hybrid of niet ? Vanaf 1 januari benzine 50 % aftrekbaar ?

Hier gaat het enkel over fake hybrids.

Ik ben een beetje in de war, is een Toyota Yaris Cross 1.5 hybrid nu een fake hybrid of niet ? Vanaf 1 januari benzine 50 % aftrekbaar ?

Hier gaat het enkel over fake hybrids.
Ja, het is geen plug-inhybride, die worden standaard aanzien als fake.

Dus de Hybrid van Toyota wordt standaard gezien als fake bedoel je ?
De voordelige fiscaliteit geldt enkel voor PLUG IN hybrides, auto's met een stekker waarin je ook benzine kan tanken dus. De hybrides van Toyota zijn vaak zonder stekker, en die worden beschouwd als normale benzinewagens.

Terug
Bovenaan