Chemistryislove
Active member
Jammer genoeg niet, doe zelf ook geen offertes zelf dat regelt HR via de lease bedrijf.Moeten jullie bestellen? Want eigenlijk is er veel stock...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg niet, doe zelf ook geen offertes zelf dat regelt HR via de lease bedrijf.Moeten jullie bestellen? Want eigenlijk is er veel stock...
MOETEN is veel gezegd eh. Je moet nooit. Meestal mag je wel stockwagens kiezen (geen 2e hands wagens).Moeten jullie bestellen? Want eigenlijk is er veel stock...
).Ik ben er al zeker nog 5j vanaf. Hopelijk verbeterd de laadinfrastructuur wat tegen dan, want op vandaag zou ik het helemaal niet zien zitten om 'opgescheept' te worden met een EV.Dat betekent ook nog een jaar genieten van nul range axiety tijdens die paar lange ritten, genieten van meer ruimte en comfort,...
Gelukkig nog nooit zo'n toeren voor gehad.MMI Audi wederom om zeep vrees ik, GPS werkt niet meer op virtual cockpit.
IT zal m’n hele leven een issue blijven vrees ik
Je kan 'm mss zelf gaan ophalen in de havenBMW..., kunnen nog niet eens een wagen die in Juli gebouwd is leveren... Auto wederom uitgesteld naar week 1 2023. Het is te hopen dat hun auto's wel wat beter zijn.

Je kan 'm mss zelf gaan ophalen in de haven
![]()
Autoterminals in havens staan tjokvol: "Geen capaciteit om ze naar de eindconsument te brengen" | VRT NWS: nieuws
In de havens van Zeebrugge en Antwerpen staan zo'n 100.000 wagens klaar om afgeleverd te worden aan de consument. Maar daar blijven ze voorlopig blinken en elk plaatsje is intussen bezet. "Er zijn problemen bij het transport, er is geen capaciteit genoeg", zegt Marc Adriansens, CEO van...www.vrt.be
.
Volkswagen ID.5 Pro Performance met wat leuke opties 
Begin deze week eindelijk mogen bestellenVolkswagen ID.5 Pro Performance met wat leuke opties
Benieuwd hoe lang ik ga mogen wachten…
Zou mooi zijn!Volgens onze catalogus 32 weken. Geen idee hoe accuraat die is.

Wil je de specs en prijs ook met ons delen?Begin deze week eindelijk mogen bestellenVolkswagen ID.5 Pro Performance met wat leuke opties
Benieuwd hoe lang ik ga mogen wachten…
SureWil je de specs en prijs ook met ons delen?

Had je optiebudget over? Of waarom heb je warmtepomp gekozen?Sure
ID.5 Pro Performance (77kwh - 204pk)
Trekhaak
Warmtepomp
Assistance pack
Design plus pack
Style interieur met stuur in het zwart (dashboard platinum grey)
Prijs: 53.580€ excl BTW
TCO: 872,79€ per maand
Warmtepomp was een verplicht te nemen optie vanwege mijn werkgever, helaasHad je optiebudget over? Of waarom heb je warmtepomp gekozen?

Laadpaal + winterbanden ten laste van de werkgever en niet inbegrepen in mijn budget.
Serieuze stijging in budget bij je nieuwe werkgever dan. Want de ID.4 en Enyaq (en wellicht alle andere merken) zijn gevoelig duurder geworden afgelopen jaar. Ik kon bij Cronos vorige zomer een Enyaq IV80 bestellen met veel opties. Mocht ik die nu bestellen, zou het een IV60 worden met weinig opties. Absurd hoe hard de prijsstijgingen gegaan zijn.Warmtepomp was een verplicht te nemen optie vanwege mijn werkgever, helaas
Mijn TCO budget was 875€ dus dit was het maximale dat ik er kon uithalenLaadpaal + winterbanden ten laste van de werkgever en niet inbegrepen in mijn budget.
Maar ben tevreden, had vorig jaar in augustus bij mijn vorige werkgever (Cronos) een ID.4 Pure (52kwh) besteld met enkel de trekhaak als optie en dan was mijn budget op![]()
Ergens is het ook wel raar om in een ecologisch voertuig niet te kiezen voor de energiezuinigste verwarmingsoptie. Verwarmen met elektrische vuurtjes is in onze woningen uit den boze, maar in onze voertuigen zou het allemaal niet veel verschil maken? ... Vreemd.Wel raar dat je WG de warmtepomp als eis heeft. VW geeft zelf toe dat deze optie eigenlijk weinig voorstelt. Het is niet zoals bij Tesla dat de warmtepomp echt veel doet aan je rijbereik.
Daar heb je zeker gelijk in, maar de warmtepomp van VAG is bedroevend slecht. Waardoor dit gewoon een hele dure optie is voor de winst die je er uit haalt.Ergens is het ook wel raar om in een ecologisch voertuig niet te kiezen voor de energiezuinigste verwarmingsoptie. Verwarmen met elektrische vuurtjes is in onze woningen uit den boze, maar in onze voertuigen zou het allemaal niet veel verschil maken? ... Vreemd.
Anderzijds zijn zetel- en stuurverwarming in een elektrische wagen ook wel opties die de nood aan cabineverwarming verminderen. Kan je in elektrische auto's eigenlijk opvragen hoeveel kWh de verwarming heeft verbruikt?
Daar heb je zeker gelijk in, maar de warmtepomp van VAG is bedroevend slecht. Waardoor dit gewoon een hele dure optie is voor de winst die je er uit haalt.
En in Tesla auto's kan je dat verbruik sinds kort opvragen. Geen idee hoe het bij andere merken zit.