Lothiriel
Active member
i4 besteld 13/12/21, vermoedelijke leverdatum: week 21 juni 2023![]()
Da's eigenlijk toch niet serieus meer... wie weet is er tegen dan al een nieuwe facelift

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i4 besteld 13/12/21, vermoedelijke leverdatum: week 21 juni 2023![]()

Staat ook op mijn lijst, maar als ik dat zo hoor, dan bestel ik beter nog een hybride. Opnieuw fantastisch van mijn bedrijf. Dan proberen ze eens groen te doen en dan zetten ze de i4 op de lijst met een levertermijn van >1,5 jaari4 besteld 13/12/21, vermoedelijke leverdatum: week 21 juni 2023![]()

Als ze die pas ook na anderhalf jaar leveren, geen probleem heDa's eigenlijk toch niet serieus meer... wie weet is er tegen dan al een nieuwe facelift![]()

PHEV gaf men mij aan dat nu voor de berline een 5-6 & voor de Touring een 6-7 maand is, dus langer dan normaal, mor ergens ca va nog.Staat ook op mijn lijst, maar als ik dat zo hoor, dan bestel ik beter nog een hybride. Opnieuw fantastisch van mijn bedrijf. Dan proberen ze eens groen te doen en dan zetten ze de i4 op de lijst met een levertermijn van >1,5 jaar![]()
Levertermijnen in Nederland lijken iets beter te zijn. BMW België te weinig productie slots gereserveerd?i4 besteld 13/12/21, vermoedelijke leverdatum: week 21 juni 2023![]()
Levertermijnen in Nederland lijken iets beter te zijn. BMW België te weinig productie slots gereserveerd?
Da's op zich niets nieuws eh. We weten al wel even wat onze stoeme regering van plan was, dus in principe weten zelfstandigen al wel even dat het niet ideaal meer was om nog diesel/naft te kopen.Niet moeilijk dat de i4's en andere elektrische of PHEV auto's niet aan te slepen zijn!
"De elektrificatie van het Belgische bedrijfswagenpark heeft zich overduidelijk ingezet. Eind vorig jaar was 49 procent van de nieuw bestelde bedrijfswagens een plug-inhybride of een volledig elektrische auto. "
't Zou leuk zijn, but who knows.Ik kijk vooral ook uit naar of er tegen het einde van het jaar nog acties komen om PHEV's te slijten, want vanaf januari gaan die harder achteruit beginnen gaan door de wijzigende fiscaliteit. Dat zou ook nog wel eens interessant kunnen zijn.
Het is logisch dat de markt reageert op de prijsprikkels die de overheid geeft, maar ik had niet gedacht dat dit zó snel ging gaan. Meer dan 50% is al EV of PHEV in 2022...Da's op zich niets nieuws eh. We weten al wel even wat onze stoeme regering van plan was, dus in principe weten zelfstandigen al wel even dat het niet ideaal meer was om nog diesel/naft te kopen.
En natuurlijk, de PHEV was de ideale tussenstap de voorbije jaren. 't Probleem met de levertermijnen zit em blijkbaar niet direct bij die PHEV's, maar eerder bij de full EV's.
Maar de push naar EV is nu ook aan 't versnellen, want de fiscale voordeligheid van PHEV gaat ook den dieperik in.
:Jep in dat budget heb je een mooie A3 dat je kan bestellen.Hallo iedereen,
Ik begin binnenkort bij een dochterbedrijf van Cronos waar ik recht heb op een auto met budget €925 full TCO. Ik kan er heel weinig info over vinden en ik vroeg mij af of hier mensen een idee waaraan ik mij kan verwachten met dit budget. Ik rij nu momenteel met een Audi A3. Kan ik mij aan iets gelijkaardig verwachten?
Alvast bedankt!
Jep in dat budget heb je een mooie A3 dat je kan bestellen.
Een A4 zeker niet, daar voor ga je al richting de 1000 euro TCO mogen gaan.Meer toch ook gok ik?