Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, dat veranderd de zaak! Dan sowieso de 320e touring. Einde discussie@HUSKE niet liegen he! De hybrides in de lijst waren ook een optie!
Ik zou voor de 320e Touring gegaan zijn denk ik.

Dus enkel 3/5 serie touring en C/E klasse break zijn goed genoeg?Geen enkele mooie wagen om uit te kiezen dus. Jammer, ik hoop dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik uit praktische overwegingen uit zo'n lelijk lijstje ga moeten kiezen. Polestar 2 LR en XC40 in mindere mate gaan er nog mee door.
Laat ons hopen dat ik er in de toekomst (met kinderen etc.) mee wegkom in een touring/break.
Dus ik snap volkomen dat je met die parameters voor de iX3 hebt gekozen.
In ons bedrijf werken ze met een lijst en daar is het ook altijd zoeken naar die 1 of 2 modellen die me kunnen bekoren. Dit jaar zijn dat de i4, A250e en in mindere mate de peugeot 308 en CLA coupé. Maar de X1, X2, Q4 e-tron, 2008, CLA shooting break, etc... Niet om blij van te worden.
Nu haal je er specifieke merken bij. Als ik kinderen heb, dan graag een break. Dat mag ook een audi, mazda, skoda, peugeot ofzo zijn, hé. Wat op dat moment het mooiste is in mijn ogen.Dus enkel 3/5 serie touring en C/E klasse break zijn goed genoeg?
).@HUSKE niet liegen he! De hybrides in de lijst waren ook een optie!![]()
Ik zou voor de 320e Touring gegaan zijn denk ik.
Aha, dat veranderd de zaak! Dan sowieso de 320e touring. Einde discussie![]()

Bij ons kan je enkel je 13e maand (+woon-werk vergoeding) gebruiken in het cafetariaplan , dus dan wordt 4K wel nipt voor een leasewagen met tankkaart. Wie weet is dit bij hun ook zo.Amai is het echt allemaal zo erg ja?
Ik heb onlangs een aanbod gekregen om te vertrekken naar een ander bedrijf. Rond de leasewagen doen ze wel wat "moeilijk" vreemd genoeg. Ikzelf zit dan vooral met de wachttijden in het achterhoofd (geen zin om 1.5jaar zonder wagen te vallen aangezien ik geen eigen wagen heb), maar zij hebben het over mijn persoonlijke haalbaarheid. Je moet een voldoende hoog loon hebben om het cafetarieplan te kunnen gebruiken voor een wagen, maar ik zou meer dan 4K bruto krijgen. Hoe in de naam van de Heer kan dat onvoldoende zijn om een leasewagen te betalen dan![]()
klopt. Zal op termijn wel een snellere awd versie van komen.Ix3 is enkel achterwiel aandrijving zeker ? Geen 4wiel beschikbaar ?
Heb je nu dan wel een leasewagen? Als je naar een bedrijf gaat dat geen leasewagens heeft buiten dan via cafetariaplan oid moet je toch altijd rekening houden dat het financieel nadeliger is.Amai is het echt allemaal zo erg ja?
Ik heb onlangs een aanbod gekregen om te vertrekken naar een ander bedrijf. Rond de leasewagen doen ze wel wat "moeilijk" vreemd genoeg. Ikzelf zit dan vooral met de wachttijden in het achterhoofd (geen zin om 1.5jaar zonder wagen te vallen aangezien ik geen eigen wagen heb), maar zij hebben het over mijn persoonlijke haalbaarheid. Je moet een voldoende hoog loon hebben om het cafetarieplan te kunnen gebruiken voor een wagen, maar ik zou meer dan 4K bruto krijgen. Hoe in de naam van de Heer kan dat onvoldoende zijn om een leasewagen te betalen dan![]()
Ja, nu heb ik er ook één binnen een cafetariaplan. Ik heb nog niks getekend dus ik zie nog wel, ik vertrek uiteraard niet voor netto hetzelfde (of een achteruitgang). Ik vond het gewoon een bizarre vaststelling.Heb je nu dan wel een leasewagen? Als je naar een bedrijf gaat dat geen leasewagens heeft buiten dan via cafetariaplan oid moet je toch altijd rekening houden dat het financieel nadeliger is.

en zetel instelling op de deuren. Die horen... op de voorstoelen, waar die bij elk merk zitten.
Jah ... hoe hard ze bij BMW op hunne kop gevallen zijn de laatste jaren is een discussie waar ge wel even zou over kunnen discussiëren.
Ik vind het op de deur handiger omdat de ruimte tussen deur en stoel soms niet echt ruim is. En als er dan pakweg een gsm uitvalt, hebt ge een probleem...Jah ... hoe hard ze bij BMW op hunne kop gevallen zijn de laatste jaren is een discussie waar ge wel even zou over kunnen discussiëren.
Persoonlijk ben ik verder ook eerder fan van mijn stoelcontrole op ... ya know ... de stoel zelf.
Maar in reviews hoor je men daarover alleszins niet klagen & zijn ze zelfs positief over die controle knoppen in de deuren.
En uiteindelijk ... we hebben al genoeg weerwerking gezien tegen de design language van BMW tegenwoordig & men doet gewoon lekker door, dus 't is duidelijk dat men er zich niets van aan trekt.
't Enige wat een bedrijf van richting kan doen veranderen hier is als de verkoopcijfers den dieperik in gaan.
Alé, Goku. Full electric gaan, hé. Als ge nu ne 5 hebt, dan moet er toch ruimte zijn voor: Tesla model S, BMW i4 M50, Audi etron gt,... ;-)Bij ons hebben ze blijkbaar ook ineens 't elektrisch licht gezien. Eerder communicatie zien passeren dat ze richting EV's willen gaan (puur ver de fiscaliteit natuurlijk).
Oooooh boy ... dat zullen dus geen leuke discussies worden als ik dit jaar af kom met nog een PHEV.![]()
Alé, Goku. Full electric gaan, hé. Als ge nu ne 5 hebt, dan moet er toch ruimte zijn voor: Tesla model S, BMW i4 M50, Audi etron gt,... ;-)
Hij zal toch, net als ik, de stap moeten zetten. En aan de huidige snelheid zal dat niet al te lang meer duren.Zijt ge vet mee als ge thuis niet kunt laden…