Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in de iX3 kan je wel aanzetten dat hij bij een bepaalde buitentemperatuur automatisch aanspringt. Nog niet helemaal voorverwarmd, maar meer dan 10 seconden duurt dat toch niet. Anders vergeet ik het altijd =)Alleen jammer dat de preheating de zetelverwarming niet kan opzetten (bij mijn 330e toch). Heb liever een warme zetel dan warme lucht maar een koude zetel
Jaja, #firstworldproblems.
500km was bij mij in eco rustig cruisen op CC rond de 130-140km op autosnelweg volgeladen en met fietsenrek op vakantie. Als je met benzinemotor rustig 60-70 kan rijden kom je volgens mij wel wat verder. Maar zo'n trajecten doe ik bijna uitsluitend elektrisch dus geen vergelijking. Waarschijnlijk dus wel wat meer maar wou gewoon even snel het rijbereik vergelijken met een EV.Verandert de eco stand en rustig cruisen hier iets aan in de 330e? Of is 500km zowat de max?
8-8,5 rond de 150 zal inderdaad kloppen. Van zodra je het gaspedaal stevig induwd of vb de sportmodus gebruikt stijgt het verbruik aanzienlijk. In sportmodus kom je volgens mij niet onder de 10l en afh. van je rijstijl zie je de meter bijna letterlijk zakken. Dit is (bij mij) echer maar voor kleine stukjes.Hangt vooral van je traject af eigenlijk. Met batterijhulp en CC op 120 verbruik je 5,5l/100km ofzo. En dat houdt ie wel lang vol zo. Op 150 zit ik rond de 8-8,5 ofzo?
Maar ja reken wel dat je na 500km een tankstation op moet zoeken. Als de batterij leeg is gaat het héél snel.
We gebruiken hier altijd zetelverwarming in de winter. Na 2km gaat die van stand 3 naar stand 1 omdat dat veel te heet is.Hier ook zetelverwarming maar ik gebruik dat echt nooit, ik heb het eens een paar keer getest omdat ik het toch had, maar ik snap het gewoon niet denk ik haha.
Stuurverwarming is niet nodig met de voorverwarming, toch?We gebruiken hier altijd zetelverwarming in de winter. Na 2km gaat die van stand 3 naar stand 1 omdat dat veel te heet is.
Stuurverwarming vond ik onaangenaam, tot ik doorhad dat ook dat lagere standen heeft.
Spijt dat ik het niet ga hebben op de EV.
Als je een facelift ix3 hebt, dan heb je het wel (denk ik, niet zeker of het een losse optie is)We gebruiken hier altijd zetelverwarming in de winter. Na 2km gaat die van stand 3 naar stand 1 omdat dat veel te heet is.
Stuurverwarming vond ik onaangenaam, tot ik doorhad dat ook dat lagere standen heeft.
Spijt dat ik het niet ga hebben op de EV.
Is gewoon enorm comfortabel gevoel als je 's morgens in de kou naar het werk gaat. Beetje troostHier ook zetelverwarming maar ik gebruik dat echt nooit, ik heb het eens een paar keer getest omdat ik het toch had, maar ik snap het gewoon niet denk ik haha.
. Mijn vrouw vergelijkt het met een dekentje in de zetel 's avonds: niet nodig, maar gezellig.Het enige moment dat ik dat echt gemist heb (komende van een E61 naar een F20Is gewoon enorm comfortabel gevoel als je 's morgens in de kou naar het werk gaat. Beetje troost. Mijn vrouw vergelijkt het met een dekentje in de zetel 's avonds: niet nodig, maar gezellig.

) was na een VTT in de modder. Uitkleden op de parking, micropenis in sight, instappen, 

)Is een optie van 285€, maar aangezien wij geen opties mogen nemen buiten getint glas zit het er niet op.Als je een facelift ix3 hebt, dan heb je het wel (denk ik, niet zeker of het een losse optie is)
Stuurverwarming is niet nodig met de voorverwarming, toch?
Dekentjes in de zetel zijn wel nodig.Is gewoon enorm comfortabel gevoel als je 's morgens in de kou naar het werk gaat. Beetje troost. Mijn vrouw vergelijkt het met een dekentje in de zetel 's avonds: niet nodig, maar gezellig.
In de mijne zijn de zetels toch warm hoor met het pre-heaten...Alleen jammer dat de preheating de zetelverwarming niet kan opzetten (bij mijn 330e toch). Heb liever een warme zetel dan warme lucht maar een koude zetel
Jaja, #firstworldproblems.
Idem in de 330e G20.in de iX3 kan je wel aanzetten dat hij bij een bepaalde buitentemperatuur automatisch aanspringt. Nog niet helemaal voorverwarmd, maar meer dan 10 seconden duurt dat toch niet. Anders vergeet ik het altijd =)
Ik zet zetelverwarming nooit aan om mijn zaad te beschermen![]()
Hier ook in fry mode. Tot den 28ste dan word ik onklaar gemaaktIk heb mijn quotum aan kinderen al bereikt. Zetelverwarming op "fry those balls" modus all the way!

Was 1 van de eerste dingen die hier ingesteld stondenGisteren ook iets leuks ontdekt.
Bij mij staat ingesteld dat de verkeersbordherkenning zowel in ACC als in limiter-mode de “te rijden snelheid” aangeeft in het dashboard, en dat ik met 1 druk mijn snelheid kan verhogen/verlagen met de SET knop. Automatisch aanpassen wil ik niet, dus da’s wel zo handig.
Nu heb ik gevonden dat je kan instellen welke snelheid hij dan effectief moet rijden.
Specifiek voorbeeld: als ik een bord “50” passeer en ik druk op “SET” gaat mijn iX3 vanaf nu 53 rijden. Als ik een bord “120” zie, gaat hij automatisch naar 126.
Je kan een surplus ingeven voor alles boven en alles onder de 60km/u.
Mss wisten jullie dat al, maar ik ben toch blij dat ik het gevonden heb.

Gisteren ook iets leuks ontdekt.
Bij mij staat ingesteld dat de verkeersbordherkenning zowel in ACC als in limiter-mode de “te rijden snelheid” aangeeft in het dashboard, en dat ik met 1 druk mijn snelheid kan verhogen/verlagen met de SET knop. Automatisch aanpassen wil ik niet, dus da’s wel zo handig.
Nu heb ik gevonden dat je kan instellen welke snelheid hij dan effectief moet rijden.
Specifiek voorbeeld: als ik een bord “50” passeer en ik druk op “SET” gaat mijn iX3 vanaf nu 53 rijden. Als ik een bord “120” zie, gaat hij automatisch naar 126.
Je kan een surplus ingeven voor alles boven en alles onder de 60km/u.
Mss wisten jullie dat al, maar ik ben toch blij dat ik het gevonden heb.