Jaloers ja! Ge wou dat ge zelf kon rijden met ne BMW met bijna 300pk! Oh wait...Tja als je met een iX3 rijdt kan ik daar inkomen
Grapje he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaloers ja! Ge wou dat ge zelf kon rijden met ne BMW met bijna 300pk! Oh wait...Tja als je met een iX3 rijdt kan ik daar inkomen
Grapje he.
Ik niet, praktisch maar niet mooi.Ik vind een V70 wel knap...

Ja, dat lukt (vlot) voor 1 kindje. Toen wij er nog maar 1 hadden ging alles ook in een A3 (soms wel met een zetel plat), nu met 2 is een 330e ook altijd voldoende.2) De kofferruimte op een 330e Touring voor een gezin met 1 kindje. Lukt dat wat?
Qua volume kofferruimte is ie een pak kleiner, maar nog altijd wel een break uiteindelijk. Ruimte achterbank leek me wel vrij voldoende, maar de deuropening leek me vrij onhandig om kindje in te heisen en vast te zetten.
Wat denken jullie?
Hier oorspronkelijk met HK besteld, maar achteraf laten vallen vermits HK voor een belachelijk lange extra levertermijn zou zorgen. Bij testrit wel HK en moet zeggen dat dit toch een aanzienlijk verschil is. Eerlijk, de Hi-Fi doet inderdaad zijn werk maar ik vind het eigenlijk ook niet meer dan een "basic" voor zo'n segment/prijs. Voor mij persoonlijk eigenlijk Hi-Fi net niet voldoende.Harman Kardon is zeker niet slecht hoor bij BMW. Alleen matig als je kijkt dat het in feite al top spec is bij BMW.
Het is puur de afstelling van die installatie hoor. Want de speakers op zichzelf zijn eigenlijk wel oké hoor.
Een Mazda met het bose systeem is dan echt wel een pak beter.
Ik heb zelf Hi-Fi en kan alleen maar zeggen dat het zijn werk doet. Zeker niet slecht ofzo maar allesbehalve het beste wat ik al gehoord heb.
Ik vind Volvo langs buiten echt heel knap, maar ik kan het nooit verzoenen met de binnenkant. Ook een reden waarom ik een Polestar en een T8 aan mij voorbij liet gaan.Ik niet, praktisch maar niet mooi.
De nieuwe Volvo V60 daarentegen
![]()
Prachtige wagen dit.Ik niet, praktisch maar niet mooi.
De nieuwe Volvo V60 daarentegen
![]()
LOL, laten vragen hoeveel een verwarmd stuurwiel retrofitten zou kosten...
Ge moogt allemaal eens gokken
3267€
Toch zot. Dat gaat gewoon over een M-stuur met verwarming he. De bekabeling is al oke. Dat is volgens mij nog geen half uur werk...Ik weet dat je graag full option hebt, maar de opties "solid gold" is voor een stuur misschien geen goed idee.
Sure, zal je in een DM sturenCare to share?
Je kan eens kijken naar zo'n ZS EV, tis wel chinees maar nog wel deftig precies. Dat is in elk geval mijn plan B.Same problem here,
Geen speciale regels qua EV/hybrides.
€500 budget, dus hybride en meeste EV ver uit mijn budget. Kan wel eigen bijdrage doen voor 10% dus totaal €550. Maar voor dat bedrag heb ik toch geen hybride. Op basis van 37,5k km/per jaar. 48 maanden.
Ik zal lekker veel VAA mogen betalen omdat ze 5 jaar achter staan met hun carpolicy
Officieel bij de dealer dan? Want zoiets zelf doen (als die bekabeling er al is) lijkt mij ook niet zo onmogelijk.LOL, laten vragen hoeveel een verwarmd stuurwiel retrofitten zou kosten...
Ge moogt allemaal eens gokken
3267€
Als Field Service Engineer is een EV voorlopig niet echt praktisch. Ik was eerder aan het kijken richting een PHEV. Maar valt zowat geen enkele binnen mijn budget.Je kan eens kijken naar zo'n ZS EV, tis wel chinees maar nog wel deftig precies. Dat is in elk geval mijn plan B.
Jup, ik heb ook bij bestelling die vraag eens neergelegd bij de dealer, en hij snapte het eigenlijk ook niet. Onbegrijpelijk dat ze dat in de pre-facelift niet hadden zitten...Officieel bij de dealer dan? Want zoiets zelf doen (als die bekabeling er al is) lijkt mij ook niet zo onmogelijk.
En anders op BB kan je wel wat adresjes vinden voor dat aan een goedkopere prijs te laten retrofitten.
Ik vind het wel raar dat er EV's verkocht worden zonder stuurverwarming.
Aangezien luchtverwarming in een EV zo inefficiënt is, zou je verwachten dat er volop gefocust wordt op andere verwarmingselementen.
Let wel op dat veel PHEV's een vrij klein bereik hebben zowel elektrisch als op brandstof.Als Field Service Engineer is een EV voorlopig niet echt praktisch. Ik was eerder aan het kijken richting een PHEV. Maar valt zowat geen enkele binnen mijn budget.
Correct,Let wel op dat veel PHEV's een vrij klein bereik hebben zowel elektrisch als op brandstof.
Dat is namelijk een van de redenen dat ik geen PHEV meer wou.
Ik heb namelijk geen zin om de frequentie dat ik tankstations bezoek, gevoelig te gaan verhogen.
Dus ben ik maar gaan kijken naar EV's met een werkelijk bereik van +400km. Diesel/benzine viel sowieso af wegens VAA.
Omdat ze het als betaalde optie kunnen aanbieden? Net zoals warmtepomp en stoelverwarming bij velen.Officieel bij de dealer dan? Want zoiets zelf doen (als die bekabeling er al is) lijkt mij ook niet zo onmogelijk.
En anders op BB kan je wel wat adresjes vinden voor dat aan een goedkopere prijs te laten retrofitten.
Ik vind het wel raar dat er EV's verkocht worden zonder stuurverwarming.
Aangezien luchtverwarming in een EV zo inefficiënt is, zou je verwachten dat er volop gefocust wordt op andere verwarmingselementen.
Maar het was geen optie he. Het was gewoon niet leverbaar...Omdat ze het als betaalde optie kunnen aanbieden? Net zoals warmtepomp en stoelverwarming bij velen.