Lijkt me toch wel te vinden als je de wagen eens uitleest.Net geen 4 jaar oud, 98k km.
EPC error is begonnen rond 85k km, in realiteit heb ik dat probleem dus al meer dan een jaar, want heb nauwelijks gereden in 2021.
De auto valt geregeld in noodloop na een paar minuten bij koude start, dan heeft die zo goed als geen vermogen en dat manifesteert zich vaak als je optrekt wat dus redelijk gevaarlijk is aangezien je dan vaak net een weg opdraait.
Is wel verholpen met een herstart, maar je moet natuurlijk ergens kunnen parkeren.
Is al 3 keer binnen geweest daarvoor, oliedruksensor en nog iets vervangen. Nu hebben ze kabels overbrugd omdat ze aan een kabelbreuk denken, maar dar strookt niet met enkel optreden als hem koud is. Weinig vertrouwen erin dat het opgelost is.
Voor de rest heb ik er geen problemen mee gehad en rijdt die nog zoals in begin.
Dus mijn nieuwe auto mag wel snel doorkomen…
Dan zou je toch moeten zien waarom hij in noodloop gaat.
Voor u is dit misschien minder een probleem, maar men verkoopt deze wagen wel nog.
Stel u voor dat je deze dan koopt, mooie tweehandswagen voor een leuke prijs misschien.
En na de zomer gaat hij constant in noodloop, dan kan u plezier toch wel op denk ik...
Stel u maar voor dat je deze uit Duitsland haalt, jippikaye hoor dan ben je wel vetrokken voor een hoop gezeik.
Als uw wagen geregeld in noodloop gaat waardoor je amper kan optrekken dat is toch al geen klein probleem meer. En als enige probleem kan dat toch ook wel al tellen.
Hij rijdt nog zoals in het begin, allez soms dan toch