De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Ok ja dan klopt het idd wat ik zeg. Ze heeft 2 jaar ervaring, dus zal consultant 1 zijn. Ze heeft wel een beter pakket onderhandeld en dus ook de auto
Amai ik kreeg al nen attack bij het lezen "senior en ne mini". Bij ons is ne senior wel equivalent van 15 jaar ervaring en quasi hoogste auto categorie juist onder directie/c-level.

Junior 1 Mini
Junior 2 Mini
Consultant 1 (senior) Mini
Consultant 2 (senior) Mercedes C, BMW 3
Senior Consultant (senior) Mercedes C, BMW 3
Toch ook wel stevig partijtje uithollen van de benaming "senior" :ROFLMAO: ... big four...

Laatst bewerkt:
Tgohja, als je bij de big four oftewel naar boven kan blitsen, of je wordt snel weggestolen door een leuk bedrijf... Maar anders wordt je er echt uitgebuit tot en met.

Laatst bewerkt:
Amai ik kreeg al nen attack bij het lezen "senior en ne mini". Bij ons is ne senior wel equivalent van 15 jaar ervaring en quasi hoogste auto categorie juist onder directie/c-level.

Toch ook wel stevig partijtje uithollen van de benaming "senior" :ROFLMAO: ... big four…

Bij senior versta ik toch ook wel iets anders dan 2 jaar ervaring idd.
Ik had na 2 jaar juist mijn interne opleiding voltooid en kon toen pas beginnen met serieus wat op te brengen voor mijn werkgever…

Bij senior versta ik toch ook wel iets anders dan 2 jaar ervaring idd.
Ik had na 2 jaar juist mijn interne opleiding voltooid en kon toen pas beginnen met serieus wat op te brengen voor mijn werkgever…
Bij Senior versta ik een Spaanse man, of een gepensioneerde :P Om maar te zeggen dat titels niks willen zeggen :D

of een gepensioneerde
Ge lacht er nu mee, maar als ge ietwat geen al te zware ambities hebt en gewoon uw broekske slijt is dat de volgende promotie als "senior" :tongue:

Nu an sich, big four met hun namen. Al eens nen "teamleader" tegengekomen vers uit de pampers (recht van't school) en zonder team :tongue:. Wel ni bij Deloitte.

Laatst bewerkt:
Ook al het omgekeerde tegengekomen, mensen van in de 50 met "junior" in hun jobtitel bij een grote multinational. Dat ziet er ook maar vreemd uit :p

Oh man, iX3 besteld op 24/12/2021, leverdatum 4 maart 2023.
Speciaal de iX3 besteld omdat BMW hoog en laag beweerde dat die snel leverbaar was. Als ik nog 15 maanden maandelijks naar de dealer moet met mijn Arteon (EPC error, loss of power en het probleem onvindbaar) word ik helemaal knetter.

Speciaal de iX3 besteld omdat BMW hoog en laag beweerde dat die snel leverbaar was. Als ik nog 15 maanden maandelijks naar de dealer moet met mijn Arteon (EPC error, loss of power en het probleem onvindbaar) word ik helemaal knetter.
Amai, ook al 1.5 jaar bijna??
Ze gaan bij BMW toch last krijgen als ze zo'n levertermijnen gaan moeten geven aan iedereen :s

Wat wat wat? Als ik een iX3 had besteld werd die mei 2022 geleverd... Letterlijk twee dagen geleden besproken met de verkoper.

Wat wat wat? Als ik een iX3 had besteld werd die mei 2022 geleverd... Letterlijk twee dagen geleden besproken met de verkoper.

Ik hoop dat Arval gewoon een datum geprikt heeft en die gewoon heel ruim neemt. Aangezien de dealer vrijdag (toen was de auto besteld) beweerde dat het Oktober werd.

Als ze met zo een levertijden naar het autosalon moeten, zullen er niet veel besteld worden. Of heeft elke dealer zijn eigen productieslots en levertijden? Dat gaat toch per land.

Ik hoop dat Arval gewoon een datum geprikt heeft en die gewoon heel ruim neemt. Aangezien de dealer vrijdag (toen was de auto besteld) beweerde dat het Oktober werd.

Als ze met zo een levertijden naar het autosalon moeten, zullen er niet veel besteld worden. Of heeft elke dealer zijn eigen productieslots en levertijden? Dat gaat toch per land.
Gaat inderdaad per land (nuja, per invoerder). Dus is zeker niet dealerafhankelijk.

Ik ben vergeten de HiFi-optie te steken maar ik kan niet meer terug waarschijnlijk. Is dat een groot verschil? Anders laat ik gewoon een aftermarket steken straks.

Maandag eens vergelijken met die van mijn vriendin, mijn huidige heeft wél die optie. :unsure:

Ik ben vergeten de HiFi-optie te steken maar ik kan niet meer terug waarschijnlijk. Is dat een groot verschil? Anders laat ik gewoon een aftermarket steken straks.

Maandag eens vergelijken met die van mijn vriendin, mijn huidige heeft wél die optie. :unsure:

Op de i4?
Bij mij waren ze de getinte ruiten vergeten, dat kon zonder problemen toegevoegd worden zonder de datum te verschuiven.

Op de i4?
Bij mij waren ze de getinte ruiten vergeten, dat kon zonder problemen toegevoegd worden zonder de datum te verschuiven.
Yup, ik ben het vergeten er terug in te zetten en het was me niet opgevallen bij het bevestigen. Maar nu twijfel ik of het de moeite is om voor te memmen nadat alles op recordtijd nog in orde werd gebracht. Dan kan ik misschien beter gewoon de standaardspeakers laten upgraden als het tegenvalt bij ontvangst.

Oej zoveel last met de arteon?
Hoeveel kilometers staan daarop?

Oej zoveel last met de arteon?
Hoeveel kilometers staan daarop?
Net geen 4 jaar oud, 98k km.
EPC error is begonnen rond 85k km, in realiteit heb ik dat probleem dus al meer dan een jaar, want heb nauwelijks gereden in 2021.

De auto valt geregeld in noodloop na een paar minuten bij koude start, dan heeft die zo goed als geen vermogen en dat manifesteert zich vaak als je optrekt wat dus redelijk gevaarlijk is aangezien je dan vaak net een weg opdraait.
Is wel verholpen met een herstart, maar je moet natuurlijk ergens kunnen parkeren.

Is al 3 keer binnen geweest daarvoor, oliedruksensor en nog iets vervangen. Nu hebben ze kabels overbrugd omdat ze aan een kabelbreuk denken, maar dar strookt niet met enkel optreden als hem koud is. Weinig vertrouwen erin dat het opgelost is.
Voor de rest heb ik er geen problemen mee gehad en rijdt die nog zoals in begin.

Dus mijn nieuwe auto mag wel snel doorkomen…

Junior 1 Mini
Junior 2 Mini
Consultant 1 (senior) Mini
Consultant 2 (senior) Mercedes C, BMW 3
Senior Consultant (senior) Mercedes C, BMW 3

Volgens mij ging het rijtje nog verder met
Manager: Mercedes C, BMW 3
Senior Manager: Mercedes C, BMW 3

Pas vanaf Director terug een andere categorie. Die car policy bij Deloitte was echt niet te volgen. Ik snap wel de vereenvoudiging, toen ik er begon moest je steeds u lease uit doen, maar sommige wachten dan met bestellen in de hoop te promoveren en een categorie hoger te kunnen bestellen, maar dat viel dan dubbel dik tegen en je kon eigenlijk niet anders dan vertrekken.

Terug
Bovenaan