Zijn er wel genoeg met zo een wagen hoor.Over welke leeftijd , opleiding, job en sector spreken we dan? Ik ken persoonlijk maar 1 iemand die met een A6 rijdt en die is MP in een bedrijf met 12 mensen, dus bepaalt zelf haar car policy om het zo te verwoorden. Toen ik bij de bron werkte, was een 5 reeks voor het hoger management, bv manager van marketing afdeling, manager customer-relations, manager after-sales technische dienst had maar een 3 serie. Director after-sales een 5 of 7 reeks. Wat natuurlijk normaal is als je ambassadeur bent van het merk waar je voor werkt.
Van mijn studiegenoten ing. EM rijdt er niemand met een wagen in die categorie. Ik denk zelf dat er niemand echt met een premium merk rijdt, buiten degene die zelfstandig zijn en iets anders doen. Als projectleider HVAC had ik een basic audi a4, en de meeste collega's een 316d.
Hier ongeveer als volgt 28 en 29 jaar rijden met een superb break degelijk uitgerust, dan een paar een passat break hybride versie, ikzelf 3gt (volgende is ook weer klasse hoger) en andere rechtstreekse collega's van +/- 40 jaar met q5 tfsie en e all terrain.

.