Bij huidige wagen heb ik vervangwagen maar wist dat niet eens dus heb ik er maar 1 keer gebruik van gemaakt (garage stelde dat zelf voor)
Een beetje de -positieve- omgekeerde wereld, dat je de mogelijkheid krijgt maar dat het niet gecommuniceerd wordt.
Op zich is 1 keer per jaar (in normale omstandigheden) de kost van een vervangwagen ook verwaarloosbaar in de totale kost van een leasecontract. Voor veel sectoren / functies snap ik niet dat bedrijven die kleine kost niet willen doen als het hun werknemers 1 dag per jaar een stuk productiever maakt - ik denk bv. aan jobs in productie, sales met face-to-face klantencontact, jobs waar mensen in de praktijk meer dan een laptopscherm nodig hebben om deftig te kunnen werken.
.
.
.. en 2 weken voor einde lease ben ik zelf 'aar de HR gegaan en ze vielen uit de lucht en het was paniek. Per toeval diende die week een collega die 2 categoriën hoger zat zijn ontslag..was mooi meegenomen, komende van een kale Skoda kmKaroq naar een quasi full option A4 Avant
.