Skoebiedoe
Well-known member
Mag vandaag ook een nieuwe auto kiezen
Keuze uit :
VW caddy max dubbele cabine DSG (diesel -lichte vracht )
Kia EV3 business long range
Renault scenic E-Tech elektric longe range Techno met advanced pack (maar dan wel opleg van €40/maand)
Ford explorer extended range met comfort pack (maar dan ook met opleg €50/maand)
In mail stond als je geen laadpaal kan zetten dat je dan geen EV mocht kiezen .
Heb mailke terug gestuurd om te zeggen dat ik dat discriminerend vond tegenover de mensen die in een rijhuis woonden zonder oprit of garage en mag nu toch een EV kiezen zonder laadpaal .
(wel laadkaart van bedrijf ) .
Aangezien ik privé al met een kia EV3 rij mag je raden voor dewelke ik nu gekozen heb .
Wel kleur aventurine green en met warmtepomp en drive pack (en ook rubberen matten ) .
Keuze uit :
VW caddy max dubbele cabine DSG (diesel -lichte vracht )
Kia EV3 business long range
Renault scenic E-Tech elektric longe range Techno met advanced pack (maar dan wel opleg van €40/maand)
Ford explorer extended range met comfort pack (maar dan ook met opleg €50/maand)
In mail stond als je geen laadpaal kan zetten dat je dan geen EV mocht kiezen .
Heb mailke terug gestuurd om te zeggen dat ik dat discriminerend vond tegenover de mensen die in een rijhuis woonden zonder oprit of garage en mag nu toch een EV kiezen zonder laadpaal .
(wel laadkaart van bedrijf ) .Aangezien ik privé al met een kia EV3 rij mag je raden voor dewelke ik nu gekozen heb .

Wel kleur aventurine green en met warmtepomp en drive pack (en ook rubberen matten ) .