Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de feedback.Direct den Benz. No doubt.
Zelfs al ben ik niet de grootste fan van hun 'EQ' design (van buiten), hun interieur steekt er met kop & schouders bovenuit vergeleken met die andere 2. En laat dat nu zijn waar je 't meeste tijd door brengt.
NOTE: Ik kan mij over 't algemeen ook gewoon niet vinden in die überkale, Tesla-like, interieurs. Iets wat blijkbaar meer & meer begint voor te vallen.
Al zou ik persoonlijk absoluut de ID7 niet t.o.v. de EQE zetten. Eerder de nieuwe A6 die wss in een gelijkaardige prijsklasse speelt dan die EQE.
Ofte eventueel de i5. Beide zijn ook in break te krijgen.
Anyway, EQE gets my vote among these 3.
Moet ge zo fel bekomen van het feit dat sommigen praktische zaken belangrijker vinden dan een badge?I need a drink.
De suv versie
Iemand die denkt dat dat over “een badge” gaat, heeft niks van auto’s begrepen.Moet ge zo fel bekomen van het feit dat sommigen praktische zaken belangrijker vinden dan een badge?
No way dat een i5 niet genoeg plek achteraan heeft voor kinderen he. En qua kofferruimte is die ook gewoon groot.Moet ge zo fel bekomen van het feit dat sommigen praktische zaken belangrijker vinden dan een badge?
De Volvo vind ik de mooiste, maar met brakke software rondrijden is ook niet leuk. Dus ik zou ook wel geneigd zijn om de EQE te pakken. Al vind ik die nu ook niet moeders mooiste, maar zal wellicht wel de meest comfortabele en luxueuze auto zijn.Direct den Benz. No doubt.
Zelfs al ben ik niet de grootste fan van hun 'EQ' design (van buiten), hun interieur steekt er met kop & schouders bovenuit vergeleken met die andere 2. En laat dat nu zijn waar je 't meeste tijd door brengt.
NOTE: Ik kan mij over 't algemeen ook gewoon niet vinden in die überkale, Tesla-like, interieurs. Iets wat blijkbaar meer & meer begint voor te vallen.
Al zou ik persoonlijk absoluut de ID7 niet t.o.v. de EQE zetten. Eerder de nieuwe A6 die wss in een gelijkaardige prijsklasse speelt dan die EQE.
Ofte eventueel de i5. Beide zijn ook in break te krijgen.
Anyway, EQE gets my vote among these 3.
Ik zou ook de i5 kiezen, maar je kan toch niet ontkennen dat een grotere koffer doorgaans praktischer is dan een kleinere koffer?No way dat een i5 niet genoeg plek achteraan heeft voor kinderen he. En qua kofferruimte is die ook gewoon groot.
En volledig los van badge is die keuze nu voor mij toch ook wel heel simpel...
Ja pasop, als je de ID7 kan nemen en dan meer loon/mobiliteitsbudget/whatever over houdt, is dat zeker een valabele reden. Maar als je voor de rest hetzelfde over houdt, lijkt een ID7 mij maar in een heel uitzonderlijke situatie de betere auto.Ik zou ook de i5 kiezen, maar je kan toch niet ontkennen dat een grotere koffer doorgaans praktischer is dan een kleinere koffer?
Er bestaan wel degelijk mensen die van een auto verwachten dat die personen en dingen van A naar B brengen, en die als één van de weinige extra wensen hebben dat dat betrouwbaar gebeurt (wat tegenwoordig nog amper merken uitsluit). Als ge hier buiten dit subforum gaat kijken zijn die mensen zelfs in de meerderheid vermoed ik.
Mijn opmerking over de badge was ook fameus op flessen getrokken, maar er zijn wel degelijk enorm veel kopers die het comfort, interieur en rijervaring van een ID7 (of zelfs pakweg een Dacia) voldoende vinden, en niet meer willen betalen voor iets extra.
Ik wil die discussie hier niet nóg eens op gang trekken, maar genoeg plek is heel subjectief, dat hangt volledig van persoon tot persoon of gezin tot gezin af.No way dat een i5 niet genoeg plek achteraan heeft voor kinderen he. En qua kofferruimte is die ook gewoon groot.
En volledig los van badge is die keuze nu voor mij toch ook wel heel simpel...
Maar die discussie is er meestal bij een 3-reeks/A4/C-klasse/Golf/Focus/... Omdat daar de achterbank wel oké is maar niet heel ruim.Ik wil die discussie hier niet nóg eens op gang trekken, maar genoeg plek is heel subjectief, dat hangt volledig van persoon tot persoon of gezin tot gezin af.
, als je ruimer wil moet ge bijna een camionette kopen...Daarnaast, je moet maar durven rondrijden met die super marginale ledverlichting rond de voorgrill van de BMW i5. Toen ik dat voor het eerst zag in mijn achteruitkijkspiegels dacht ik dat er een getunede Johnnybak van 20 jaar oud achter mij reed. Bleek het uiteindelijk om een spliksplinternieuwe i5 te gaan van 100k.
Dat is 1 een optie en 2, als je die optie hebt, kan je dat gewoon afzetten. En 3, dat is niet marginaalDaarnaast, je moet maar durven rondrijden met die super marginale ledverlichting rond de voorgrill van de BMW i5. Toen ik dat voor het eerst zag in mijn achteruitkijkspiegels dacht ik dat er een getunede Johnnybak van 20 jaar oud achter mij reed. Bleek het uiteindelijk om een spliksplinternieuwe i5 te gaan van 100k.
.Ik vind voorlopig geen enkele wagen zijn geld nog waard precies.
Voorlopig een V60 t8 en moet eigenlijk nieuwe bestellen, ex90, i5, a6, q6, Polestar 3,... (mercedes binnenkant vind ik afschuwelijk dus valt al af) allemaal gaan bekijken en testrijden, geen enkele die me kan bekoren, er scheelt altijd iets. De taycan en RR Sport ook getest en veruit de leukste, maarja Porsche en eigenlijk ook te duur voor wat je maar krijgt, en andere niet EV dus amper aftrekbaar.
Ik denk de v60 nog jaar verder te rijden in de hoop er nog iets leuks komt.