Auto De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 49 17,7%
  • Benzine

    Stemmen: 33 11,9%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 94 33,9%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 101 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    277
Er zit schot in de zaak volgens de berichten 😉:

Woensdag, om 07.19 uur, werd het koetswerk van je CLA gedrukt.
Donderdag om 04.07 uur werd de lak van je CLA aangebracht.
Donderdag om 20.06 uur werd het interieur van je CLA werd gemonteerd. De laatste stap van de productie is de finale inspectie, die zou tussen nu en donderdagochtend 01/12 uitgevoerd moeten worden.
In 1,5week wordt je auto gemaakt? Dat is wel heel vlot. Hebben die dan zoveel (back)orders waardoor het zo lang duurt voor een wagen geleverd is start-finish?
 
De kinderen deze ochtend in de iX3:
1) Waarom is uw auto zo groot van buiten maar zo klein van binnen...
2) Sport modus is LEUK
3) Deze is veel mooier dan de Arteon (hier verschillen we van mening :p)
 
De kinderen deze ochtend in de iX3:
1) Waarom is uw auto zo groot van buiten maar zo klein van binnen...
2) Sport modus is LEUK
3) Deze is veel mooier dan de Arteon (hier verschillen we van mening :p)
Hahaha, dat is wel een goeie manier om het uit te drukken. Ik vind zelf ook wel dat de iX3 heel groot "toont" terwijl het uiteindelijk "maar" een 3-reeks is.
 
Tjonge, op mijn werk zitten toch ook kiekes. Ik heb mijn EV gekregen, maar mijn laadkaart hebben ze te maandag verstuurd met... bpost.
Op een dag dat ik gewoon op kantoor was (gisteren ook trouwens), ik heb dus een wagen maar kan me niet verplaatsen want ik kan niet laden :rofl:.
 
Tjonge, op mijn werk zitten toch ook kiekes. Ik heb mijn EV gekregen, maar mijn laadkaart hebben ze te maandag verstuurd met... bpost.
Op een dag dat ik gewoon op kantoor was (gisteren ook trouwens), ik heb dus een wagen maar kan me niet verplaatsen want ik kan niet laden :rofl:.
Gij hebt geen stopcontact thuis? Als hij er toch staat kan je hem evengoed daar een dag + nacht insteken voor één keer
 
Een beetje in dezelfde lijn: bij ons rijden er al een paar EV's rond maar er zijn nog geen laadpalen op onze sites. Maandag toch al 1 die erin slaagde om een fysieke vergadering te missen omdat hij te nipt gerekend had en halverwege de rit tussen 2 locaties moest stoppen om te snelladen.
ID.3 + koud weer geeft natuurlijk geen fantastische range, en als je dan tijdens de dag niet kan opladen op het werk...
 
Een beetje in dezelfde lijn: bij ons rijden er al een paar EV's rond maar er zijn nog geen laadpalen op onze sites. Maandag toch al 1 die erin slaagde om een fysieke vergadering te missen omdat hij te nipt gerekend had en halverwege de rit tussen 2 locaties moest stoppen om te snelladen.
ID.3 + koud weer geeft natuurlijk geen fantastische range, en als je dan tijdens de dag niet kan opladen op het werk...
The gift that keeps on giving. :sneaky:

Anyway, het zal mss zijnen eerste keer, maar wss z'n laatste keer niet zijn.
En hij zal ook niet de enige zijn die regelmatig wel eens gejost zal zijn als we straks allemaal 'full electric' moeten bollen.

Als ge daar dan toch een half uur of langer moet staan koekeloeren kunt ge 't even goed gewoon zo inplannen e.
Gewoon meeting remote doen van in uwe wagen (bv. via de GSM).
--> "Mister patron ... ik wordt nu verplicht een EV te nemen ... vanaf nu doen we de meetings dan van aan 't laadstation eh" :devilish:
 
The gift that keeps on giving. :sneaky:

Anyway, het zal mss zijnen eerste keer, maar wss z'n laatste keer niet zijn.
En hij zal ook niet de enige zijn die regelmatig wel eens gejost zal zijn als we straks allemaal 'full electric' moeten bollen.

Als ge daar dan toch een half uur of langer moet staan koekeloeren kunt ge 't even goed gewoon zo inplannen e.
Gewoon meeting remote doen van in uwe wagen (bv. via de GSM).
--> "Mister patron ... ik wordt nu verplicht een EV te nemen ... vanaf nu doen we de meetings dan van aan 't laadstation eh" :devilish:

Ik zie alvast het probleem niet, ik probeer elke meeting remote te doen. Al ist maar om niet samen in een kotje te kruipen.
Gij hebt geen stopcontact thuis? Als hij er toch staat kan je hem evengoed daar een dag + nacht insteken voor één keer
Dat kan, maar dat wil ik niet. Dat ze hunne shit deftig regelen. Als je honderden wagens leased zou het process onderhand toch wel bekend mogen zijn. Als ze donderdags sturen dat ik de auto moet halen en dan maandag pas een laadkaart opsturen, tja. Dan heb je de auto inderdaad eerder dan de kaart.
 
Dan nog 3 maanden vast in Zeebrugge?
Terug bericht gekregen vandaag;

De finale inspectie van je voertuig werd vanochtend om 07.28 uur uitgevoerd. Hiermee is de productie volledig afgelopen en gaan we over naar het transport. Om 08.06 uur heeft hij de status 'Ready for dispatch' ontvangen op de productiesite in Kesckemét (Hongarije), wat wil zeggen dat hij klaar staat om te vertrekken richting het sorteercentrum in Born (Nederland).

K verwacht echter dat de leasemaatschappij hem maar zal inschrijven in 2023
:S
 
Terug bericht gekregen vandaag;

De finale inspectie van je voertuig werd vanochtend om 07.28 uur uitgevoerd. Hiermee is de productie volledig afgelopen en gaan we over naar het transport. Om 08.06 uur heeft hij de status 'Ready for dispatch' ontvangen op de productiesite in Kesckemét (Hongarije), wat wil zeggen dat hij klaar staat om te vertrekken richting het sorteercentrum in Born (Nederland).

K verwacht echter dat de leasemaatschappij hem maar zal inschrijven in 2023
:S

Welke leasemaatschappij? Arval schrijft in tot 15/12 bvb.
 
Terug
Bovenaan