Auto De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 49 17,6%
  • Benzine

    Stemmen: 33 11,9%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 94 33,8%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 102 36,7%

  • Totaal aantal stemmers
    278
Nee deze is een V toch?

861edb795c62ac523e8e8a8d21db02a1.jpg
Aja je hebt gelijk!
Wist ik niet :p
 
Classic VAG natuurlijk, zaken in zoveel mogelijk wagens en merken gebruiken.
Wat is daar eigenlijk verkeerd mee? Als ze dat proper in een interieur krijgen weggewerkt is dat toch goed?

Je zou het zelfs anders kunnen zeggen: als ze een knopje ontwikkelen wat in hun ogen het beste is wat ze hebben kunnen bedenken, waarom zou je dan in een volgend model (of in een model van een ander merk) een ander knopje gebruiken?

Niet dat ze niet eens een interieur mogen vernieuwen van mij, maar dat ze een hendel of knop opnieuw gebruiken is toch prima?
 
Wat is daar eigenlijk verkeerd mee? Als ze dat proper in een interieur krijgen weggewerkt is dat toch goed?

Je zou het zelfs anders kunnen zeggen: als ze een knopje ontwikkelen wat in hun ogen het beste is wat ze hebben kunnen bedenken, waarom zou je dan in een volgend model (of in een model van een ander merk) een ander knopje gebruiken?

Niet dat ze niet eens een interieur mogen vernieuwen van mij, maar dat ze een hendel of knop opnieuw gebruiken is toch prima?
Daar is niks mis mee. Ondertussen vind ik ze er wel wat verouderd uitzien, maar ze werken wel goed.
Er zijn wel meer onderdelen op een dashboard die een serieuze tijd meegaan :D
 
Daar is niks mis mee. Ondertussen vind ik ze er wel wat verouderd uitzien, maar ze werken wel goed.
Er zijn wel meer onderdelen op een dashboard die een serieuze tijd meegaan :D
Ik zie nu pas op mijn eigen foto dat er een menu knop op zit. Dadelijk eens proberen wat dat is. Heb de auto nog maar 3,5 jaar :rofl:
 
Ik zie nu pas op mijn eigen foto dat er een menu knop op zit. Dadelijk eens proberen wat dat is. Heb de auto nog maar 3,5 jaar :rofl:
Laat ons maar weten welke soep het was, of er frietjes bij het hoofdgerecht zaten, en of je chocomousse of tiramisu als dessert kan kiezen. :unsure:
 
Ik zie nu pas op mijn eigen foto dat er een menu knop op zit. Dadelijk eens proberen wat dat is. Heb de auto nog maar 3,5 jaar :rofl:
Ik heb dat vandeweek ook voor het eerst gezien... :unsure: niet getest op dat moment dus ik heb er ook 't raden naar.
Valt niet op omdat je daar eigenlijk geen knop meer verwacht.
 
Hi iedereen,

Zou iemand me kunnen vertellen wat mogelijk is bij Cronos in CAT 1, ik heb een maand geleden een loonsimulatie ontvangen met een TCO van 675 (Ik had gelezen dat dit zogezegd "opgetrokken" is?) maar er is tot op heden nog niets concreet getekend.
Ik heb ook ondertussen dankzij dit forum gevonden dat een Polo en A1 mogelijk blijkt te zijn (bedankt) maar ik vroeg me af of bv. een hybrid KIA Xceed of Cee'd SW (MHEV/PHEV, beide is ok) in dit budget past?
En zo niet welke andere wagens van vergelijkbare grootte zouden er wel mogelijk zijn? Het merk maakt me op zich niet uit.
Ik rij momenteel met een Toyota Auris Hybrid SW en zou toch graag qua grootte op zijn minst hetzelfde blijven en ik denk niet dat een Polo of een A1'tje in combinatie met mijn "postuur" een goeie match is :LOL:
 
Hi iedereen,

Zou iemand me kunnen vertellen wat mogelijk is bij Cronos in CAT 1, ik heb een maand geleden een loonsimulatie ontvangen met een TCO van 675 (Ik had gelezen dat dit zogezegd "opgetrokken" is?) maar er is tot op heden nog niets concreet getekend.
Ik heb ook ondertussen dankzij dit forum gevonden dat een Polo en A1 mogelijk blijkt te zijn (bedankt) maar ik vroeg me af of bv. een hybrid KIA Xceed of Cee'd SW (MHEV/PHEV, beide is ok) in dit budget past?
En zo niet welke andere wagens van vergelijkbare grootte zouden er wel mogelijk zijn? Het merk maakt me op zich niet uit.
Ik rij momenteel met een Toyota Auris Hybrid SW en zou toch graag qua grootte op zijn minst hetzelfde blijven en ik denk niet dat een Polo of een A1'tje in combinatie met mijn "postuur" een goeie match is :LOL:
Ik wist zelfs niet dat die CAT ook effectief werd aangeboden 🤣🤣 Ik dacht dat dat enkel was om de CAT 2 er beter te laten uitzien.
 
Hi iedereen,

Zou iemand me kunnen vertellen wat mogelijk is bij Cronos in CAT 1, ik heb een maand geleden een loonsimulatie ontvangen met een TCO van 675 (Ik had gelezen dat dit zogezegd "opgetrokken" is?) maar er is tot op heden nog niets concreet getekend.
Ik heb ook ondertussen dankzij dit forum gevonden dat een Polo en A1 mogelijk blijkt te zijn (bedankt) maar ik vroeg me af of bv. een hybrid KIA Xceed of Cee'd SW (MHEV/PHEV, beide is ok) in dit budget past?
En zo niet welke andere wagens van vergelijkbare grootte zouden er wel mogelijk zijn? Het merk maakt me op zich niet uit.
Ik rij momenteel met een Toyota Auris Hybrid SW en zou toch graag qua grootte op zijn minst hetzelfde blijven en ik denk niet dat een Polo of een A1'tje in combinatie met mijn "postuur" een goeie match is :LOL:
Geen ervaring met Cronos car policy, maar ik denk dat het in het algemeen moeilijk zal zijn om iets aziatisch te kiezen. Heb toch nog nergens gewerkt waar die merken mogelijk waren. Toyota, Kia, Mazda, ... vallen hier serieus buiten de lease-boot.
 
Geen ervaring met Cronos car policy, maar ik denk dat het in het algemeen moeilijk zal zijn om iets aziatisch te kiezen. Heb toch nog nergens gewerkt waar die merken mogelijk waren. Toyota, Kia, Mazda, ... vallen hier serieus buiten de lease-boot.
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Ik ken de basis kortingen niet van die merken maar cronos heeft geen merk afhankelijkheid dacht ik. Vroeger bij een ander consultancy bedrijf gewerkt waar de meesten met bmw reden maar ik had evengoed een collega dat een Mazda break had gekozen.
 
Hi iedereen,

Zou iemand me kunnen vertellen wat mogelijk is bij Cronos in CAT 1, ik heb een maand geleden een loonsimulatie ontvangen met een TCO van 675 (Ik had gelezen dat dit zogezegd "opgetrokken" is?) maar er is tot op heden nog niets concreet getekend.
Ik heb ook ondertussen dankzij dit forum gevonden dat een Polo en A1 mogelijk blijkt te zijn (bedankt) maar ik vroeg me af of bv. een hybrid KIA Xceed of Cee'd SW (MHEV/PHEV, beide is ok) in dit budget past?
En zo niet welke andere wagens van vergelijkbare grootte zouden er wel mogelijk zijn? Het merk maakt me op zich niet uit.
Ik rij momenteel met een Toyota Auris Hybrid SW en zou toch graag qua grootte op zijn minst hetzelfde blijven en ik denk niet dat een Polo of een A1'tje in combinatie met mijn "postuur" een goeie match is :LOL:
Kia Niro en Soul zitten in de lijst. Maar beiden gaan niet in je budget vallen lijkt me.
Maar ik denk wel dat de goedkoopste Audi A3 in je budget past. En dan kan je ook wel een Seat Leon pakken bijvoorbeeld met wat opties.

CAT1 wordt trouwens wel gegeven bij sommige Cronos bedrijfjes.
Ik denk dat de poolparking er vol mee staat, want bijvoorbeeld bij ons krijgen starters die voor een jaar en dan mogen ze naar CAT2.
 
Hi iedereen,

Zou iemand me kunnen vertellen wat mogelijk is bij Cronos in CAT 1, ik heb een maand geleden een loonsimulatie ontvangen met een TCO van 675 (Ik had gelezen dat dit zogezegd "opgetrokken" is?) maar er is tot op heden nog niets concreet getekend.
Ik heb ook ondertussen dankzij dit forum gevonden dat een Polo en A1 mogelijk blijkt te zijn (bedankt) maar ik vroeg me af of bv. een hybrid KIA Xceed of Cee'd SW (MHEV/PHEV, beide is ok) in dit budget past?
En zo niet welke andere wagens van vergelijkbare grootte zouden er wel mogelijk zijn? Het merk maakt me op zich niet uit.
Ik rij momenteel met een Toyota Auris Hybrid SW en zou toch graag qua grootte op zijn minst hetzelfde blijven en ik denk niet dat een Polo of een A1'tje in combinatie met mijn "postuur" een goeie match is :LOL:
Heb je dan nog geen toegang gekregen tot de tool?
Daarin kan je zelf wat configuraties maken.
 
Hi iedereen,

Zou iemand me kunnen vertellen wat mogelijk is bij Cronos in CAT 1, ik heb een maand geleden een loonsimulatie ontvangen met een TCO van 675 (Ik had gelezen dat dit zogezegd "opgetrokken" is?) maar er is tot op heden nog niets concreet getekend.
Ik heb ook ondertussen dankzij dit forum gevonden dat een Polo en A1 mogelijk blijkt te zijn (bedankt) maar ik vroeg me af of bv. een hybrid KIA Xceed of Cee'd SW (MHEV/PHEV, beide is ok) in dit budget past?

Referentiewagens voor cat1 (wat trouwens nieuwe TCO 800 is, 675 is het oude niet meer actieve systeem) zijn onder andere ID.3 en Leaf, A3 1.0TFSI, BMW 116d/i, Opel Astra, Seat Leon, Skoda Octavia en Kamiq.

Lijkt me dus best wel wat mogelijkheden, maar verwacht wel geen wonderen van de uitrusting.

CAT1 wordt trouwens wel gegeven bij sommige Cronos bedrijfjes.
Ik denk dat de poolparking er vol mee staat, want bijvoorbeeld bij ons krijgen starters die voor een jaar en dan mogen ze naar CAT2.

Parking is atm quasi leeg door de bestelstop die lang geduurd heeft. Of zo wisten ze me 2w geleden toch te vertellen.
 
Geen ervaring met Cronos car policy, maar ik denk dat het in het algemeen moeilijk zal zijn om iets aziatisch te kiezen. Heb toch nog nergens gewerkt waar die merken mogelijk waren. Toyota, Kia, Mazda, ... vallen hier serieus buiten de lease-boot.
Restwaarde ligt meestal laag en de badge maakt het ook minder aantrekkelijk als poolwagen.
Toyota wordt nu meer genomen (1 van de Big 4 heeft nu een Toyota als standaardwagen voor starters dacht ik)

Ik heb wel nog gewerkt voor een bedrijf met een heel brede car policy, o.a. Lexus en Mazda stonden in die lijst. Het feit dat grote leasingmaatschappijen die ook vrij zichtbaar in hun assortiment hebben, doet me vermoeden dat er nog wel bedrijven zijn die Aziatische merken toelaten.
 
Restwaarde ligt meestal laag en de badge maakt het ook minder aantrekkelijk als poolwagen.
Toyota wordt nu meer genomen (1 van de Big 4 heeft nu een Toyota als standaardwagen voor starters dacht ik)

Ik heb wel nog gewerkt voor een bedrijf met een heel brede car policy, o.a. Lexus en Mazda stonden in die lijst. Het feit dat grote leasingmaatschappijen die ook vrij zichtbaar in hun assortiment hebben, doet me vermoeden dat er nog wel bedrijven zijn die Aziatische merken toelaten.
Er zijn er veel die het toelaten, maar ze zijn zelden echt aantrekkelijk geprijsd. Imo is Mazda bvb een veel beter merk dan Renault, maar toch zullen Renaults goedkoper te leasen zijn.
 
Terug
Bovenaan