Auto De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 49 17,6%
  • Benzine

    Stemmen: 33 11,9%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 94 33,8%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 102 36,7%

  • Totaal aantal stemmers
    278
Daarvoor dient dat scrollwielte in het midden is mij is wijs gemaakt door een verkoper
Klopt, dat is zo'n ander triggertje van mij.
In m'n 3 stond dat altijd in't midden tussen rood en blauw :unsure:
Tenzij ik me vergis heeft dat in de X1 geen kleurtjes meer, 'k zou eens daarmee moeten spelen i.p.v. de temperatuur te verzetten.

't Zelfde met die dual zone airco, bij mij moet links en rechts gelijk zijn :unsure:

*triggered*

Waarom geen rond getal?
Hehe, m'n thermostaat thuis stond vroeger ook altijd op 20,5 dus ik nam dat gewoon over :p
Ondertussen staat die wel al een tijdje op 21 in huis (maar dat scherm is uit, dus dat trigger niet:p), in de auto meestal op 20.
 
Laatst bewerkt:
Als je ze 1 op 1 kunt vergelijken, maar als dat gradueel gaat ga je daar niets van merken.
Wel nee dat is het net: wanneer je omgevingstemperatuur met zoveel °C daalt of stijgt kan je dat al voelen.

Halve graad is absoluut merkbaar.
 
Volgende week eens kijken of ik met de Octavia combi kan test rijden. Mij lijkt vooral de 1.0 3 cilinder een "probleem" in vlotheid.
Ik heb toevallig vorige en deze week een aantal dagen een Octivia combi 1.0 e-tec (of zoiets) als vervangwagen gehad. Het eerste dat ik dan doe is in de papieren kijken welke motor erin ligt en was dus 999cc met 81kW. Dacht dus al direct dat ze mij een slak hadden gegeven. Nu blijkt dat deze gekoppeld is aan 48V elektromotor hybrideachtig systeem. In combinatie met de DSG automatic viel dat dus qua vinnigheid nog goed mee. Verder lijkt mij dat een oerdegelijke auto die wel op alle vlakken saai is :cool: .
Ook van de dubbele display ben ik geen grote fan na een paar dagen, misschien heb ik daarvoor wat meer tijd nodig. Is gewoon teveel info, ik heb het dan liever sec.
Edit : mijn daily is een Caddy maxi. Ik kan niet meer leven zonder die ruimte ;-) Had nog liever transporter gehad maar dat kon mijn VAA niet aan.
 
Ik begin al te zweten als ik die .5 zie staan, dus dat compenseert. Nee, voor mij liefst een even getal, 20 in de zomer en 22 in de winter.
Speciaal voor jou :biglaugh:

51235119397_bef64073c1_z.jpg
 
Valt me nu eigenlijk pas op, maar opmerkelijk hoe die airco dials nog altijd precies identiek dezelfde zijn als die in een Golf V :)
Heb een golf 6 en Passat (na de golf 6) highline gehad en dat was idd redelijk identiek en paar auto’s erna een Skoda Ovtavia 3 break en dat is idd allemaal identiek en heel herkenbaar.
 
Ik heb toevallig vorige en deze week een aantal dagen een Octivia combi 1.0 e-tec (of zoiets) als vervangwagen gehad. Het eerste dat ik dan doe is in de papieren kijken welke motor erin ligt en was dus 999cc met 81kW. Dacht dus al direct dat ze mij een slak hadden gegeven. Nu blijkt dat deze gekoppeld is aan 48V elektromotor hybrideachtig systeem. In combinatie met de DSG automatic viel dat dus qua vinnigheid nog goed mee. Verder lijkt mij dat een oerdegelijke auto die wel op alle vlakken saai is :cool: .
Ook van de dubbele display ben ik geen grote fan na een paar dagen, misschien heb ik daarvoor wat meer tijd nodig. Is gewoon teveel info, ik heb het dan liever sec.
Edit : mijn daily is een Caddy maxi. Ik kan niet meer leven zonder die ruimte ;-) Had nog liever transporter gehad maar dat kon mijn VAA niet aan.

Ben met de mercedes A gaan rijden, leuk ding en niet meer zo klein als zen voorganger, dus wel een volwaardige bak, toch de berline versie. Nu ga ik ook nog met de A3 rijden en met de octavia combi. Heb toch de indruk dat bij audi wat meer opties inzitten voor dezelfde prijs dan bij mercedes. Octavia combi gaat allicht het meeste hebben. Ben benieuwd.
 
Valt me nu eigenlijk pas op, maar opmerkelijk hoe die airco dials nog altijd precies identiek dezelfde zijn als die in een Golf V :)
Golf 6 zul je bedoelen. De 5 had andere dials.

Classic VAG natuurlijk, zaken in zoveel mogelijk wagens en merken gebruiken.
 
Terug
Bovenaan