Noctilucus
Well-known member
Daarvoor dient dat scrollwieltje in het midden is mij is wijs gemaakt door een verkoper
Ik vond dat altijd een regelaar te veel in BMW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarvoor dient dat scrollwieltje in het midden is mij is wijs gemaakt door een verkoper
Ik begin al te zweten als ik die .5 zie staan, dus dat compenseert. Nee, voor mij liefst een even getal, 20 in de zomer en 22 in de winter.Omdat een halve graad best veel is?
Klopt, dat is zo'n ander triggertje van mij.Daarvoor dient dat scrollwielte in het midden is mij is wijs gemaakt door een verkoper
Hehe, m'n thermostaat thuis stond vroeger ook altijd op 20,5 dus ik nam dat gewoon over*triggered*
Waarom geen rond getal?
Een halve graad verschil voelt gij niet zeOmdat een halve graad best veel is?
Toch hoor, ooit nog in de vroegere biologieles geleerd. Dacht dat 0.2 of 0.3 graden al een waarneembaar verschil is voor de mens.Een halve graad verschil voelt gij niet ze
Als je ze 1 op 1 kunt vergelijken, maar als dat gradueel gaat ga je daar niets van merken.Toch hoor, ooit nog in de vroegere biologieles geleerd. Dacht dat 0.2 of 0.3 graden al een waarneembaar verschil is voor de mens.
Wel nee dat is het net: wanneer je omgevingstemperatuur met zoveel °C daalt of stijgt kan je dat al voelen.Als je ze 1 op 1 kunt vergelijken, maar als dat gradueel gaat ga je daar niets van merken.
Oke dat is wel straf, wist ik niet.Wel nee dat is het net: wanneer je omgevingstemperatuur met zoveel °C daalt of stijgt kan je dat al voelen.
Halve graad is absoluut merkbaar.
Het meeste uit de displaykes halen . 20,5 graad is aangenaam. Zolang het links en rechts maar hetzelfde is.*triggered*
Waarom geen rond getal?
Ik heb toevallig vorige en deze week een aantal dagen een Octivia combi 1.0 e-tec (of zoiets) als vervangwagen gehad. Het eerste dat ik dan doe is in de papieren kijken welke motor erin ligt en was dus 999cc met 81kW. Dacht dus al direct dat ze mij een slak hadden gegeven. Nu blijkt dat deze gekoppeld is aan 48V elektromotor hybrideachtig systeem. In combinatie met de DSG automatic viel dat dus qua vinnigheid nog goed mee. Verder lijkt mij dat een oerdegelijke auto die wel op alle vlakken saai is .Volgende week eens kijken of ik met de Octavia combi kan test rijden. Mij lijkt vooral de 1.0 3 cilinder een "probleem" in vlotheid.
Op mij? Ik draag binnenshuis altijd wel een short en t-shirt eigenlijk.Enkel in dit weer of loopt gij altijd rond in short en korte mouwen?
Goh ... buiten de Teams video calls gerekend ... als ge met het warm weer de hele dag in zwembroek wilt rond lopen ... who cares eh.Op mij? Ik draag binnenshuis altijd wel een short en t-shirt eigenlijk.
Speciaal voor jouIk begin al te zweten als ik die .5 zie staan, dus dat compenseert. Nee, voor mij liefst een even getal, 20 in de zomer en 22 in de winter.
Speciaal voor jou
Heb een golf 6 en Passat (na de golf 6) highline gehad en dat was idd redelijk identiek en paar auto’s erna een Skoda Ovtavia 3 break en dat is idd allemaal identiek en heel herkenbaar.Valt me nu eigenlijk pas op, maar opmerkelijk hoe die airco dials nog altijd precies identiek dezelfde zijn als die in een Golf V
Ik heb toevallig vorige en deze week een aantal dagen een Octivia combi 1.0 e-tec (of zoiets) als vervangwagen gehad. Het eerste dat ik dan doe is in de papieren kijken welke motor erin ligt en was dus 999cc met 81kW. Dacht dus al direct dat ze mij een slak hadden gegeven. Nu blijkt dat deze gekoppeld is aan 48V elektromotor hybrideachtig systeem. In combinatie met de DSG automatic viel dat dus qua vinnigheid nog goed mee. Verder lijkt mij dat een oerdegelijke auto die wel op alle vlakken saai is .
Ook van de dubbele display ben ik geen grote fan na een paar dagen, misschien heb ik daarvoor wat meer tijd nodig. Is gewoon teveel info, ik heb het dan liever sec.
Edit : mijn daily is een Caddy maxi. Ik kan niet meer leven zonder die ruimte ;-) Had nog liever transporter gehad maar dat kon mijn VAA niet aan.
Golf 6 zul je bedoelen. De 5 had andere dials.Valt me nu eigenlijk pas op, maar opmerkelijk hoe die airco dials nog altijd precies identiek dezelfde zijn als die in een Golf V
Golf 6 zul je bedoelen. De 5 had andere dials.