Bedankt voor de reactie! Ik heb ondertussen wel op papier CAT3 en TCO 975... Bijzondere combinatie dan?
Zoals @Nineshots al aangeeft vermoed ik dat ze nog met de oude TCO werken, daarin startte cat3 op 950.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de reactie! Ik heb ondertussen wel op papier CAT3 en TCO 975... Bijzondere combinatie dan?
Ja ik ga sowieso nog iets proberen. Mr het was iets dat me opviel. Vandaar dus dat ik het hier vroeg. Ik besef dat het niet gaat om een echte categorie hoger te gaan. Mr met opties moet toch iets lukken.Hangt van het merk af, maar er is zeker marge (en veel).
Maar, je moet heel duidelijk maken dat je offertes met korting wil.
Dochterbedrijf van een groter Duits bedrijf. Maar in België is het moederbedrijf denk ik niet zo heel groot. Het is effectief leasen. Maar we moeten zelf eigenlijk offertes aanvragen. Die dan vervolgens worden bekeken en evt. Verder onderhandeld door de financiële dienst.Aangezien je zelf gaat kiezen vermoedelijk een kleine kmo? Kopen of leasen?
Ik ben aan het twijfelen. Skoda is de "rationele" keuze. Maar heb nog geen gezin ofzo. Dus misschien moet ik nu voor de sportievere keuze gaan. Skoda heeft ook volledig digitaal dashboard dacht ik. Dus met alle knoppen op dat scherm. Daar ben ik zelf niet zo een fan van.Mijn ervaring elke keer opnieuw, echt verkopen doen die precies niet en weten niet echt antwoord op eenvoudige vragen. En ik heb al wat merken afgedweild. Terwijl ge daar toch rap 30-40k btw incl neerlegt. Nuja vaak heb ik mijn wagen zelf al duizend maal zelf geconfigureerd en vraag om dat over te nemen.
Van de wagen die je aanhaalt zou ik eerst uitmaken wat je zelf wilt (ne 'full option' of is kofferruimte belangrijk, etc)
Prijs hangt beetje af van hoe de afspraken rond fleetkorting zijn. Tis niet dat ge zelf echt bij dealer zelf kunt onderhandelen. Maar er zijn altijd wel openingen als het erop zou aankomen. Zo was ik na alle kortingen nog 543uro buiten budget dat WG mij gaf, de leasing heeft dat dan 'onderhandeld' dat dit dan extra korting nog eens zou zijn zodat mijn wagen juist binnen budget past
Ja ik ga sowieso nog iets proberen. Mr het was iets dat me opviel. Vandaar dus dat ik het hier vroeg. Ik besef dat het niet gaat om een echte categorie hoger te gaan. Mr met opties moet toch iets lukken.
Dochterbedrijf van een groter Duits bedrijf. Maar in België is het moederbedrijf denk ik niet zo heel groot. Het is effectief leasen. Maar we moeten zelf eigenlijk offertes aanvragen. Die dan vervolgens worden bekeken en evt. Verder onderhandeld door de financiële dienst.
Ik ben aan het twijfelen. Skoda is de "rationele" keuze. Maar heb nog geen gezin ofzo. Dus misschien moet ik nu voor de sportievere keuze gaan. Skoda heeft ook volledig digitaal dashboard dacht ik. Dus met alle knoppen op dat scherm. Daar ben ik zelf niet zo een fan van.
Het hangt ook wel enorm van merk enzo af. Bij bvb Skoda/VW/Seat/Audi/BMW/Mercedes krijg je bvb korting op basis van hoeveel van hun wagens uw werkgever heeft. Bij Ford/Volvo/Jaguar krijg je sowieso korting als je via leasing gaat.Ja ik ga sowieso nog iets proberen. Mr het was iets dat me opviel. Vandaar dus dat ik het hier vroeg. Ik besef dat het niet gaat om een echte categorie hoger te gaan. Mr met opties moet toch iets lukken.
Dochterbedrijf van een groter Duits bedrijf. Maar in België is het moederbedrijf denk ik niet zo heel groot. Het is effectief leasen. Maar we moeten zelf eigenlijk offertes aanvragen. Die dan vervolgens worden bekeken en evt. Verder onderhandeld door de financiële dienst.
Ik ben aan het twijfelen. Skoda is de "rationele" keuze. Maar heb nog geen gezin ofzo. Dus misschien moet ik nu voor de sportievere keuze gaan. Skoda heeft ook volledig digitaal dashboard dacht ik. Dus met alle knoppen op dat scherm. Daar ben ik zelf niet zo een fan van.
Ik denk dat er een verschil is voor verkopers tussen particulier een auto verkopen waar veel meer ‘vrijheid’ aan is dan de zoveelste breakversie van het populairste model in zwart of grijs met het business line pakket.Mijn ervaring elke keer opnieuw, echt verkopen doen die precies niet en weten niet echt antwoord op eenvoudige vragen. En ik heb al wat merken afgedweild. Terwijl ge daar toch rap 30-40k btw incl neerlegt. Nuja vaak heb ik mijn wagen zelf al duizend maal zelf geconfigureerd en vraag om dat over te nemen.
Ivm met digitaal dashboard deel ik uw mening volledig, soms omslachtig. Maar ook wel eerder luxeprobleem. Als ge binnen 4-5jaar nog geen kinderen hebt gepland ben ik helemaal mee in uw denken
Dagelijks. Zeker temp control vind ik irritant dat dat niet rechtstreeks is. Ik zou een wagen er zeker niet voor laten, maar als ik mocht kiezen...Hoeveel keer kom je nu werkelijk aan die knoppen?
De temperatuur is bij mij al 3 jaar fixed, de radio bedienen kan op het stuur, net zoals cruisecontrol (speedlimiter, ACC, start stop), lane assist, schakelen, enige dat gebruikt wordt is zetelverwarming.
Heb het niet geteld maar volgens mij heeft mijn stuur meer knoppen (20 stuks) dan er onder het scherm staat van de wagen...
Lol idem op 22C°, altijd perfect voor mij.Hoeveel keer kom je nu werkelijk aan die knoppen?
De temperatuur is bij mij al 3 jaar fixed, de radio bedienen kan op het stuur, net zoals cruisecontrol (speedlimiter, ACC, start stop), lane assist, schakelen, enige dat gebruikt wordt is zetelverwarming.
Heb het niet geteld maar volgens mij heeft mijn stuur meer knoppen (20 stuks) dan er onder het scherm staat van de wagen...
Zal van mens tot mens afhangen. Voor degenen die er veel aan prullen zijn fysieke knoppen toch leuk.Dagelijks. Zeker temp control vind ik irritant dat dat niet rechtstreeks is. Ik zou een wagen er zeker niet voor laten, maar als ik mocht kiezen...
Ieder zijn gewoonte zeker. Ik vind prullen aan het stuur minder vanzelfsprekend/eenvoudig
Zo warm? Bij mij 19.Lol idem op 22C°, altijd perfect voor mij.
Bij 19 zit dat spel altijd ijskoude lucht op mij te blazen, dus yup, zo warm . 19 zou bij deze temperaturen (25-30) ook een te groot verschil zijn voor mij, serieuze klop als ge dan buiten komt.Zal van mens tot mens afhangen. Voor degenen die er veel aan prullen zijn fysieke knoppen toch leuk.
Ik kom daar eigenlijk vrij veel aan, toch 50% van mijn lange ritten.
Zo warm? Bij mij 19.
Awel dat zijn dus exact de knoppen waar ik het meeste mee speel . Wel/niet blazen op mijn voeten/gezicht/ruit enz. En na 5min switch ik dat terug. Allemaal heel efficient enzo .Bij 19 zit dat spel altijd ijskoude lucht op mij te blazen, dus yup, zo warm . 19 zou bij deze temperaturen (25-30) ook een te groot verschil zijn voor mij, serieuze klop als ge dan buiten komt.
Hier ook altijd zo.Rare mensen, heb dat op 20,5 graden staan en voor de rest trekt dat spel zijne plan wel .
Enkel mijne zoon zet dat vanachter aan/uit naargelang zijn goesting.
Daarvoor dient dat scrollwielte in het midden is mij is wijs gemaakt door een verkoperHier ook altijd zo.
Allez, in mijn 3 stond hij altijd op 20,5 graden.
In’t begin had mijn OCD-kantje het even moeilijk met het feit dat je de temperatuur in de X1 maar met hele graden kunt verzetten.
Nu wisselt het dus tussen 20 en 21, op 20 kan hij soms net wat te koud blazen naar mijn gedacht.
Op 21 heb ik het dan soms net iets te warm.
heb dat op 20,5 graden staan
*triggered*in mijn 3 stond hij altijd op 20,5 graden
Omdat een halve graad best veel is?*triggered*
Waarom geen rond getal?
Dat vind ik echt wel zalig aan de airco van BMW. Dat je die gevoelstemperatuur van de blazers ook nog eens kan instellen.Daarvoor dient dat scrollwielte in het midden is mij is wijs gemaakt door een verkoper