ThekillingGoku
Well-known member
Ik zou in eerste instantie m'n keuze ook niet laten afhangen van de VAA, in zoverre dat je wagens vergelijkt met een gelijkaardig profiel (VAA zal dan ook gelijkaardig zijn).
Je weet ook wel dat als je een zware SUV wilt, dat dit over 't algemeen ten koste zal gaan v/d belastingen t.o.v. pakweg een gewone berline/break.
Dus in die zin kan je eerste wel al even die knoop door hakken & dan zoeken binnen in de gekozen wagen types.
Ik zou nu weliswaar nooit dat beetje extra VAA mij doen 'forceren' om te kiezen voor een wagen die ik elke keer zou vervloeken als ik er in stap.
Stel nu dat AC een optie was van 1000 EUR, dan zou dat beetje extra VAA mij nooit tegen houden om die optie aan te vinken.
That said ... ik heb m'n keuze uiteindelijk wel degelijk redelijk wat laten afhangen van o.a. VAA (maar feitelijk de gehele fiscaliteit) want da's uiteindelijk ook de reden om voor een PHEV te gaan (algemeen meer waar voor je geld ook).
Je weet ook wel dat als je een zware SUV wilt, dat dit over 't algemeen ten koste zal gaan v/d belastingen t.o.v. pakweg een gewone berline/break.
Dus in die zin kan je eerste wel al even die knoop door hakken & dan zoeken binnen in de gekozen wagen types.
Ik zou nu weliswaar nooit dat beetje extra VAA mij doen 'forceren' om te kiezen voor een wagen die ik elke keer zou vervloeken als ik er in stap.
Stel nu dat AC een optie was van 1000 EUR, dan zou dat beetje extra VAA mij nooit tegen houden om die optie aan te vinken.
That said ... ik heb m'n keuze uiteindelijk wel degelijk redelijk wat laten afhangen van o.a. VAA (maar feitelijk de gehele fiscaliteit) want da's uiteindelijk ook de reden om voor een PHEV te gaan (algemeen meer waar voor je geld ook).