Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die hier naar toe gaat?
![]()
Zillion: Projexxx The Cave
Zillion is back! Koop nu je tickets voor het meest legendarische Sportpaleisfeest van 2023.www.teleticketservice.com
Wel een groot succes precies. Uitverkocht op een paar uur tijd.

Ik ben daar eens buitengekomen terwijl er net een man een dodelijke messteek gekregen had aan de ingang.Eigenaar van de Real in Tongeren ooit gesproken, het was één grote jojo van: nieuwe generatie Luikse mafia maakt het hun stamkeet en smijt er geld over de balk, er komt een conflict, incidenten, sluiting, heropening en alles overnief.
Iedereen vergeet precies dat er voor covid ook bijna elk jaar Zillion parties waren in het sportpaleis![]()
Retro house in het sportpaleis basicallyIs dat wel de moeite? Ik heb in m'n jonge tijd ook nog gefeest in't sportpaleis tijdens de Thunderdome feestjes, maar da's toch absoluut niet te vergelijken met een meer "intiemere" discotheek. Gisteren de Zillion film gezien ... 'k had het beter niet gedaan, want ik loop al ne ganse dag rond met een melancholisch heimwee gevoel naar vroeger.
Die eetkraam buiten die eigenlijk standaard vroeg of ge drugs erbij wou ofnietIk ben daar eens buitengekomen terwijl er net een man een dodelijke messteek gekregen had aan de ingang.
Wekelijkse kost

Wat natuurlijk ook geen abnormale vraag is hé.Die eetkraam buiten die eigenlijk standaard vroeg of ge drugs erbij wou ofniet![]()

Ben uiteindelijk ook op deze geweest, op zaterdag, lastminute meegesleurd en totaal niet gepland.𝐙𝐈𝐋𝐋𝐈𝐎𝐍 PRESENTS "𝐈𝐋𝐔𝐌𝐈𝐍𝐀𝐓𝐈"
ꜰʀɪᴅᴀʏ 5 ᴍᴀʏ, ꜱᴘᴏʀᴛᴘᴀʟᴇɪꜱ ᴀɴᴛᴡᴇʀᴘ
Komende zaterdag op Tomorrowland zelfs.Ooh la bush en illusionwaar is de tijd
Franky kloeck en jan vervloet die kunnen er wat van,amaai draaien die ook nog altijd