Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Source?Laatste approval rating van Trump: 28%, een diepterecord van alle presidenten tot nu toe.
Kwam van ergens op X maar ik vind de bron effectief niet. Straks verder graven, op verlof.Source?

Ik volg Nate Silver, The Economist en Reuters. 28% approval is hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Misschien bedoel je -28 net approval @Puni?Source?
Hier kan je de volledige interactie zien van de foto zien.Bij de G7 lijkt hij ook niet zo geliefd:
![]()
Ik zou zeggen: dat gaan ze normaal gezien voelen via hun voting power bij de midterms. Alleen… zelfs daar durf ik tegenwoordig mijn hand niet meer voor in het vuur steken. We zitten in een tijdperk waarin bijna alles wordt weggerationaliseerd zolang het van “de juiste kant” komt.Als je de punten leest van de overeenkomst tussen de VS en Iran, kan je toch niet anders concluderen dat Iran gewonnen heeft. Ze gaan er beter uitkomen.
Waarom zien we zoweinig protest híer tegen vanuit de VS?
Bwaaa, toen ik vanochtend /r/conservative las, had ik je gelijk gegeven.Moet nu wel toegeven dat er zelfs (lol) van de Conservatieve kant veel pushback is.
Bwaaa, toen ik vanochtend /r/conservative las, had ik je gelijk gegeven.
10u later beginnen de excuses al door te komen:
"US moet die 300 miljard niet betalen, dat zijn de bondgenoten in het Midden-Oosten". Yeah, right. Israël eerst zeker?
" De US moet goedkeuren hoe dat geld wordt uitgegeven". Dat zal zeker gebeuren.
"Ik wacht nog even af met mijn oordeel, Trump heeft altijd al gelijk gehad". Wat?!
"Deze deal is veel beter dan die van Biden" , kunnen natuurlijk niet aangeven hoe dan wel.
Bwaaa, toen ik vanochtend /r/conservative las, had ik je gelijk gegeven.
"US moet die 300 miljard niet betalen, dat zijn de bondgenoten in het Midden-Oosten". Yeah, right. Israël eerst zeker?
"Ik wacht nog even af met mijn oordeel, Trump heeft altijd al gelijk gehad". Wat?!
"Deze deal is veel beter dan die van Biden" , kunnen natuurlijk niet aangeven hoe dan wel.

Haha gisteren en deze ochtend was het sentiment negatief. Nu begint de klassieke "Trump is always right"-delusion door te komen. Zou wetenschappelijk onderzocht moeten worden.Bwaaa, toen ik vanochtend /r/conservative las, had ik je gelijk gegeven.